نمایشگاه هفته فناوری جیتکس دبی (2019 Gitex Technology Week)

هفته فناوری دبی (Gitex Technology Week) یا همان جیتکس، معروف‌ترین رویداد و نمایشگاه پیرامون فناوری اطلاعات در کل خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا است....

هفته فناوری دبی (2019 Gitex Technology Week) یا همان جیتکس، معروف‌ترین رویداد و نمایشگاه پیرامون فناوری اطلاعات در کل خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا است.

در هفته فناوری دبی که در سال جاری بین روزهای 14 تا 18 مهر ماه از ساعت 10:00 الی 18:00 در مرکز تجارت جهانی دبی  برگزار می‌شود، بزرگترین تولیدکنندگان محصول و ارائه‌دهندگان خدمات در حوزه فناوری گرد هم می‌آیند. این رویداد، جزو معدود مواردی است که بیشتر مدیران ارشد شرکت‌های مختلف و متخصصان بزرگ در آن حضور پیدا می‌کنند. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت هفته فناوری دبی نزد شرکت‌های حوزه تکنولوژی در مقایسه با بی‌شمار رویداد برگزار شده دیگر در همین حوزه است. با توجه به نزدیک بودن این رویداد از هم‌اکنون به فکر تور دبی باشید.

در بخش رویدادهای جدید نمایشگاه جیتکس دبی ، تازه‌ترین تحولات و دستاوردها در دنیای فناوری اطلاعات شناسایی و معرفی می‌شوند. توسعه کسب و کار، شناسایی و ملاقات نزدیک با تامین‌کنندگان بزرگ و کوچک، خرید و سفارش واخذ نمایندگی محصولات و به دست آوردن فرصت‌های جدید تجارت، گوشه‌ای از مزایای شرکت در این رویداد هستند. جالب است بدانید هفته فناوری دبی به صورت همزمان و در یک مکان با نمایشگاه اینفوکام دبی برگزار می‌شود.

هفته فناوری دبی جیتکس

چه کسانی در هفته فناوری دبی صاحب غرفه هستند؟

حوزه‌های کاری که می‌توانند در این رویداد غرفه داشته باشند بی‌شمارند. با این حال، به عنوان نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • توسعه‌دهندگان نرم افزار برای پلتفرم‌های مختلف
  • توسعه‌دهندگان زیر ساخت فضای ابری (کلاد)
  • مشاوران حرفه‌ای و ارائه‌دهندگان راهکار در حوزه آی تی
  • انواع ارائه‌دهندگان سیستم‌های خدماتی
  • سازندگان سرور
  • تامین‌کنندگان تجهیزات و ادوات ذخیره‌سازی حرفه‌ای و دیتاسنتر
  • شرکت‌های ساخت سیستم‌ها و قطعات سخت افزاری
  • بزرگترین شرکت‌های حوزه آی تی نظیر برندهای محبوب و حتی تازه‌کار گوشی‌ساز


بازدیدکنندگان نمایشگاه جیتکس

  • مدیران اصلی و تصمیم‌گیرندگان ارشد در سطوح بالا
  • شرکت‌های فعال در حوزه تامین تجهیزات و خدمات زیر ساخت
  • توسعه‌دهندگان نرم افزار حرفه‌ای و مبتدی
  • خرده فروشی‌ها
  • فروشندگان بزرگ کالاهای دیجیتال و گجت‌ها
  • رسانه‌های خبری فعال در حوزه فناوری اطلاعات
  • انواع شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی

برای نام بردن شرکت‌کنندگان، غرفه‌داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه جیتکس، باید لیستی بلند بالا متشکل از صدها موقعیت شغلی و حوزه  فعالیت را به نمایش در بیاوریم. کافی است بدانید هر چیزی که در حوزه فناوری اطلاعات گنجیده و یا به نوعی با آن در ارتباط است، به هفته فناوری دبی نیز مربوط می‌شود.

هفته فناوری دبی جیتکس

در این موضوع که فناوری اطلاعات پررونق‌ترین حوزه در دنیا است هیچ شکی نیست. افراد، شرکت‌ها و استارتاپ‌های زیادی در این عرصه فعالیت داشته و از طرفی تمامی انسان‌ها امروز با دنیای فناوری اطلاعات عجین شده‌اند. پس تمامی افراد می‌توانند بازدیدکننده این رویداد باشند و اگر شما جزو فعالان حوزه آی تی هستید، می‌توانید آن‌ها را به چشم مشتریان بالقوه ببینید.

از طرفی دیگر، از آنجایی که بزرگترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی نیز در این رویداد شرکت کرده و دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند، تمامی افراد می‌توانند بازدیدکننده آن باشد. اگر جزو طرفداران پروپاقرص گجت و تمامی محصولات و تکنولوژی‌های جدید هستید، به هیچ عنوان نمایشگاه جیتکس را از دست ندهید. وب سایت Gitex.com برای دسترسی به اطلاعات بیشتر پیرامون نمایشگاه جیتکس در نظر گرفته شده است.

نوشته شده توسط : تیم تولید محتوا بیسان گشت


برچسب ها :

*نمایشگاه هفته فناوری جیتکس دبی (2019 Gitex Technology Week) را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

مطالب مرتبط

در حال یافتن .....

-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
مقصد
شرکت هواپیمایی
تاریخ شروع تور
مدت اقامت
ورود با رمز ثابت
نام کاربری / شماره همراه / ایمیل
رمز عبور
ورود
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

پیگیری رزرو تور

جستجو