نشست سالانه رادیولوژی امارات (Annual Radiology Meeting In UAE 2019)

نشست سالانه رادیولوژی امارات (Annual Radiology Meeting In UAE 2019) پزشکان زیادی را درگیر می‌کند، چرا که با مشاغل زیادی در ارتباط است.

رادیولوژی یا همان پرتوشناسی، که با نام تصویربرداری تشخیصی نیز شناخته می‌شود، یک رشته از تخصص‌های پزشکی بوده و در آن، از پرتو ایکس و سایر انواع امواج و پرتوها برای تشخیص و درمان بیماری و حالات غیرطبیعی استفاده می‌شود. اصلی‌ترین هدف رادیولوژی، تشخیص بیماری یا حالات غیرطبیعی بدن به کمک روش‌های پیشرفته تصویری است.

به عبارتی وقتی تشخیص یک بیماری یا حتی شکستگی در استخوان‌ها به صورت عادی ممکن نیست، باید از شکل خاصی از تصویربرداری از داخل بدن استفاده کرد. بد نیست بدانید رادیولوژی از کلمه لاتین Radius به معنی پرتو درست می‌شود.

برخی از رویدادهای مرتبط با حوزه پزشکی که در شهر دبی برگزار می‌شوند، به یک یا چند تخصص خاص مربوط می‌شوند، اما رادیولوژی جزو آن دسته از رشته‌هایی است که انواع و اقسام رشته‌های پزشکی مخصوصا دندان پزشکی درگیر آن هستند. به همین دلیل نشست سالانه رادیولوژی امارات همواره میزبان پزشکان زیادی از سراسر دنیا است.

زمان برگزاری نشست سالانه رادیولوژی امارات در سال ۲۰۱۹

با توجه به استقبال بی‌نظیر از این رویداد طی سال‌های گذشته، در صورت تمایل برای شرکت در آن، از هم‌اکنون برای تور دبی خود برنامه‌ریزی کنید. در سال ۱۳۹۸، این رویداد بین روزهای ۲۳ الی ۲۵ مهر برگزار خواهد شد.

درباره رادیولوژی باید بدانید معمولا، به صورت یک تخصص (دوره رزیدنسی) بعد از اتمام دوره پزشکی ارائه می‌شود. به همین دلیل برخلاف تصور، رشته‌ای تخصصی و دشوار تلقی می‌شود. این موضوع نیاز به حضور در رویدادهای بین المللی پیرامون رادیولوژی را افزایش می‌دهد، چرا که فعالان در آن باید همواره در پی یادگیری چیزهای جدیدتر و به‌روز نگه داشتن خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *