آغاز پرواز ایروان تهران توسط شرکت هواپیمایی ارمنی Armenia Airways از تسهیل سفر به ارمنستان خبر می‌دهد

شرکت هواپیمایی Armenia Airways برای نخستین مرتبه تصمیم به اجرای پرواز ایروان تهران ایروان گرفته است. پروازهای تهران ایروان این شرکت از تابستان سال جاری به صورت روزانه انجام شده و مسافرت به پایتخت ارمنستان را تسهیل خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار است برای اولین مرتبه پرواز ایروان تهران ایروان توسط شرکت هواپیمایی Armenia Airways کلید بخورد. آن‌ها در فرودگاه بین المللی امام خمینی فرود آمده و مجددا از همانجا مسافران را به پایتخت ارمنستان خواهند برد.

مزایای پرواز ایروان تهران ایروان Armenia Airways

انتظار داریم این اقدام به تسهیل سفر تور ارمنستان مسافران ایرانی بینجامد. همچنین از آن جایی که پروازها در ابتدا از پایتخت ارمنستان بارگیری می‌شوند، تعداد زیادی از توریست‌های این کشور را نیز به پایتخت کشورمان خواهند آورد. به این ترتیب صنعت توریسم در کشورمان وضعیت بهتری پیدا کرده و به رشد روابط بین دولت ایران – ارمنستان کمک زیادی خواهد شد.

پرواز ایروان تهرانبا آغاز تابستان و از هفته پیش، پرواز ایروان تهران ایروان شرکت هواپیمایی Armenia Airways هر هفته سه مرتبه انجام می‌شود. از آن به بعد قرار است پروازها به صورت روزانه صورت بگیرند. در حال حاضر برنامه‌ای برای انجام این پروازها خارج از سه ماهه تابستان وجود ندارد، اما پرواز روزانه هواپیمایی از ایروان به تهران و سپس بردن مسافران ایرانی از پایتخت به ایروان، خبر بسیار خوبی برای گردشگران در پی سفرهای خارجی طی سه ماهه تابستان محسوب می‌شود. گفتنی است چندی پیش نخستین پرواز شرکت هواپیمایی Armenia Airways با یک هواپیمای BAe 146-300 انجام شد.

تور گرجستان

بد نیست بدانید شرکت‌های هواپیمایی ایرانی متعددی مجری پرواز تهران ایروان هستند، اما شرکت هواپیمایی ارمنی نام برده برای نخستین مرتبه پروازی از پایتخت ارمنستان به پایتخت ایران تعریف کرده است. در انتهای تابستان سال جاری بهتر می‌توان درباره موفقیت یا عدم موفقیت برنامه پرواز ایروان تهران ایروان Armenia Airways اظهار نظر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *