نمایشگاه اتومکانیکا دبی (Automechanika Dubai 2019)

نمایشگاه اتومکانیکا دبی (Automechanika Dubai 2019) را به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادها در حوزه خدمات پس از خرید و وسایل خودرو در سرتاسر منطقه خاورمیانه می‌شناسند.

نمایشگاه اتومکانیکا دبی با توجه به داغ بودن بازار خرید و فروش خودرو در شهرهای کشور امارات متحده عربی مخصوصا دبی از اهمیت خاصی برخوردار است. در سطح بین المللی، رویدادهای این چنینی بزرگتری در دیگر کشورهای دنیا برگزار می‌شود، اما در منطقه خاورمیانه، نمایشگاه اتومکانیکا دبی بزرگترین رویداد در نوع خود است. صنایع مرتبط با قطعات خودرو رشد بسیار زیادی طی چند سال اخیر مخصوصا در منطقه خاورمیانه داشته‌اند، به همین دلیل کسب و کارهای زیادی تلاش می‌کنند با خرید تور دبی خود را آماده حضور در این رویداد کنند. در سال جاری، Automechanika Dubai 2019 بین روزهای ۲۰ الی ۲۲ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

فواید نمایشگاه اتومکانیکا دبی برای اقتصاد منطقه

افزایش میزان تولید و سرویس‌های پس از فروش اتومبیل در منطقه خاورمیانه مخصوصا در شهرهای خود کشور امارات، یکی از اهدافی است که مسئولان را به برگزاری نمایشگاه اتومکانیکا دبی تشویق کرده است. طی این رویداد، تمامی افراد و شرکت‌هایی که در زنجیره تامین حضور دارند کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این بهترین فرصتی است که می‌تواند در اختیار یک فرد یا شرکت فعال در کسب و کارهای مرتبط با خدمات پس از خرید و وسایل خودرو قرار بگیرد. این برای واردکنندگان و حتی فروشندگان خرده تجهیزات خودرو نیز می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

تور گرجستان

نمایشگاه اتومکانیکا دبیهر سال، در دنیای مکانیک خودرو، دستاوردهای جدیدی حاصل شده و نتیجه آن به صنعت خودروسازی منتقل می‌شود. با حضور در نمایشگاه اتومکانیکا دبی خواهید توانست به وسیله آگاهی از این موارد، خود را به روز‌ نگه داشته و فاصله‌تان را با رقبا افزایش بدهید یا به رقبای بالا دست خود برسید. این برای مهندسان نیز فرصتی بی‌نظیر است تا با جدیدترین تکنیک‌ها آشنا شده و ایده‌هایی فوق‌العاده برای اختراع‌های جدید کسب کنند.

نمایشگاه اتومکانیکا دبیدر نمایشگاه اتومکانیکا دبی و در بخش اجزا و قطعات خودرو، با مواردی همچون تجهیزات نیرو اعم از موتور، جعبه دنده و اگزوز، سیستم شاسی خودرو همچون فرمان، ترمزها و چرخ‌ها، لوازم مربوط به ایمنی همچون کمربند ایمنی و ایربگ و دیگر انواع قطعات رو به رو خواهیم بود.

نمایشگاه اتومکانیکا دبیالکترونیک موتور بخش دیگری است که می‌توان گستره‌ای از تجهیزات ارائه شده در نمایشگاه اتومکانیکا دبی را در آن قرار داد. الکترونیک موتور، سیستم‌های چراغ وسایل نقلیه، باتری، سنسورها، تهویه اتوماتیک هوا و دیگر تجهیزات در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. لاستیک، بخش بسیار مهم دیگری از وسایل خودرویی است که در رویداد یاد شده روی آن مانور داده می‌شود. به منظور رسیدن به جمع‌بندی درباره صنایعی که طی می‌توان در Automechanika Dubai در انتظار آن‌ها بود باید به قطعات یدکی و عمده فروشی‌های لوازم جانبی، توزیع‌کنندگان لوازم یدکی، مکانیک‌های اتومبیل و دیگر مشاغل مرتبط با تجهیزات خودرو اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *