نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبی (DDTE Dubai 2019)

نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبی (DDTE Dubai 2019) مربوط به فناوری‌های نوین در صنعت تولید نوشیدنی بوده و کنفرانس‌های بسیار ارزشمندی را شامل می‌شود.

از نظر تولیدکنندگان و فروشندگان نوشیدنی‌های مختلف، نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبی یکی از بهترین فرصت‌ها برای بهبود کسب و کار است. این نمایشگاه که برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ برگزار شد، سال به سال میزبان شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان بیشتری است.

نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبی در سال ۱۳۹۸ بین روزهای ۶ و ۸ فروردین ماه برگزار می‌شود. از آنجایی که برای باقی ماندن در دایره رقابت پیروی از تکنولوژی‌های روز امری ضروری است، در صورتی که کسب و کارتان به هر نوع با انواع نوشیدنی در ارتباط است، پیش از برگزاری خود را با استفاده از یک تور دبی به این شهر رسانده و در رویداد شرکت کنید.

نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبیکسب بخش قابل توجهی از بازار، افزایش سودآوری به موجب تبلیغاتی و شناساندن خود به بزرگترین تجار و تولید‌کنندگان در صنعت نوشیدنی، ارتقای کسب و کار خود در دراز مدت به خاطر آشنایی با راهکارها و تجهیزات مدرن و تهیه کردن آن‌ها و همچنین عقد قراردادهای بلند مدت، از جمله مزایای ایجاد غرفه در این نمایشگاه هستند.

مزایای حضور در نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبی

همانند سایر نمایشگاه‌های برگزار شده در دبی، این رویداد نیز در زمینه کاری خود بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند، به همین دلیل برای هر فردی که در آن حضور پیدا کند سودآوری خواهد داشت.

نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبیحتی اگر کسب و کارتان نیز ارتباطی با نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبی ندارد، باز هم می‌توانید یکی از بازدیدکنندگان آن باشید. همه ساله و با استفاده از تجهیزات مدرن و روش‌های نوین فرآوری، نوشیدنی‌های جدید با ارزش غذایی بالاتر تولید می‌شوند که حضور در نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبی یکی از راه‌های آشنایی با آن‌ها است.

نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبیهتل‌ها، رستوران‌ها، توزیع‌کنندگان خرده و عمده، بیمارستان‌ها و دیگر مشاغل گوشه‌ای از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه هستند. تقریبا مسئولان خرید تمامی شرکت‌ها تلاش می‌کنند در این رویداد حضور پیدا کرده و از آخرین دستاوردها مطلع شوند و دست پر به کشور و شهر خود بازگردند. اگر به حضور در نمایشگاه فناوری نوشیدنی دبی تمایل پیدا کرده‌اید، وب سایت Drinkexpo.ae به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *