خاطره سفر دبی در تور دبی

خاطره سفر دبی در تور دبی : خیلی از دوستانم به دبی سفر کرده بودند و خاطرات بسیاری از سفرشان به این شهر برایم تعریف کرده بودند و با شنیدن خاطرات دوستان و تعریف هایی که از سفر به دبی داشتند بسیار مشتاق بودم تا از نزدیک شنیده ها را ببینم . با این وجود تا زمستان پارسال فرصت دیدار از دبی را نداشتم .

سفر من مصادف با روز ولنتاین ، یعنی ۱۴ فوریه ( ۲۵ بهمن ) و همچنین سپندارمذگان ایرانیان ( ۵ اسفند ) بود .

به دلیل آنکه برای اولین بار به دبی سفر می کردیم ، تصمیم گرفتیم به یک تور ملحق شویم تا تهیه بلیت ، رزرو هتل ، بازدید از مراکز دیدنی و … بر عهده تور باشد .

پس از ورود به فرودگاه دبی ، سوار اتومبیلی که از طرف تور دبی انتظار ورود مسافران را می کشید شدیم .

زمان تحویل اتاق به مسافران در هتل های دبی ساعت ۲ ظهر است و به دلیل آنکه کمی زودتر به هتل رسیده بودیم ، برای تحویل گرفتن اتاق کمی منتظر ماندیم .

معمولا صبحانه و ناهار جزو خدمات اتاق های هتل در دبی است و ما نیز مانند بسیاری از مسافران این وعده های غذایی را در هتل صرف می کردیم اما برای صرف شام انواع متنوعی از رستوران های ایرانی ، عربی و بین المللی در دبی وجود دارد که انتخاب از میان آن ها بسیار دشوار است . یکی از بهترین رستوران های دبی ، رستوران صدف با فضای بی نظیر و غذاهای بسیار خوش طعم آن است . همچنین رستوران درویش دبی یک سرآشپز حرفه ای دارد که تمام غذاهای ایرانی را با کیفیت بالا طبخ می کند . قیمت ها در این رستوران کمی بالاست ، ولی با توجه به کیفیت و طعم غذاها ، ارزش امتحان کردن را دارد .

در هر یک از روزهای اقامتمان در دبی ، به همراه تور از چند مکان دیدنی و تفریحی بازدید می کردیم . مراجعه به پارک البرشا ، واندرلند ، وایلدوادی ، مسجد ایرانیان ، ابراج امارات ، سیتی سنتر دیره ، آکواریوم دبی با تعداد بسیار زیاد و متنوعی از حیوانات دریایی ، رقص فواره های موزیکال بردبی  و بسیاری دیگر از مکان های تفریحی و مراکز خرید دبی ، در برنامه گردش روزانه تور دبی قرار داشت .

در روز ولنتاین نیز از باغ معجزه ، با طاق گل هایی قلبی شکل و بی نظیر و تعداد بسیار زیادی از انواع گل ها دیدن کردیم .

در مدت اقامت در دبی ، به اندازه چندین سال خاطره برای من و خانواده ام به ثبت رسید که نمی توان بهترین آن ها را انتخاب کرد . در صورت تمایل شما نیز می توانید از خاطره های خوش سفرتان  به دبی برای ما  بنویسید .

جهت اطلاع از تور دبی و رزرو تور ارزان دبی با ما در بیسان گشت همراه باشید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *