آتش سوزی هتل آدرس دبی (العنوان) در شب سال نو

آتش سوزی هتل دبی در شب سال نو : به دلیل وجود تعداد زیادی مهاجر و مسافر با ادیان مسیحی در کشور امارات متحده عربی همه ساله مراسم شب سال نو میلادی در این کشور جشن گرفته می شود . همچنین به دلیل سرازیر شدن تعداد فراوانی مسافر به  شهر دبی ، مراسم شب سال نو میلادی در تمامی هتل ها و مراکز تفریحی این شهر با شکوه خاصی برگزار می شود .آتش سوزی هتل دبی در شب سال نو
اما متاسفانه امسال ، هم زمان با آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی ، شاهد یک اتفاق تلخ در حین برگزاری مراسم در یکی از هتل های بزرگ دبی بودیم .
این آتش سوزی در هتل العنوان که دارای ۶۳ طبقه می باشد . در نزدیکی بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه قرار دارد ، به سرعت گسترش یافت و آتش درمدت کوتاهی به ۲۰ طبقه از هتل سرایت نمود . در پی این حادثه نیزوهای امداد رسان فورا ساختمان را تخلیه کردند و آتش سوزی به زودی مهار شد .
در این واقعه ۱ نفر به دلیل حمله قلبی جان باخت و ۱۴ تن نیز دچار جراحت های سطحی شدند .
اما خبر جالب ، حضور یکی از ورزشکاران مشهور و محبوب ایرانی و کاپیتان سابق تیم استقلال ، آقای ” فرهاد مجیدی ” در میان میهمانان این هتل بزرگ بود . او که به همراه فرزندان خود در حال تماشای مراسم آتش بازی سال نو میلادی بود ، لحظات پایانی سال ۲۰۱۵ را با نگرانی برای محافظت از خانواده خود گذراند . طبق خبر رسانه ها ، خوشبختانه صدمه ای به این ورزشکار محبوب کشورمان و خانواده و همراهان وی وارد نشده و حال جسمانی همگی مساعد است .
در ابتدا به نظر می رسید علت حریق ، بی احتیاطی و آتش گرفتن یکی از پرده های بزرگ و سپس سرایت آتش به سایر طبقات این هتل باشد ، اما گروهک تروریستی داعش خیلی زود مسئولیت این آتش سوزی را بر عهده گرفت .

جهت اطلاع از تور دبی و رزرو تور ارزان دبی با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *