نمایشگاه کودک ترکیه (Kids Turkey 2019)

کمتر نمایشگاه اسباب بازی همچون نمایشگاه کودک ترکیه (Kids Turkey 2019) در دنیا پیدا می‌شود. کودکان از راه رفتن در سالن و غرفه‌های این رویداد شدیدا لذت خواهند برد، اما متاسفانه این امکان برایشان وجود ندارد!

برای صادرکنندگان، واردکنندگان و فروشندگان اسباب بازی کمتر رویداد بزرگی در دنیا همچون نمایشگاه کودک ترکیه پیدا خواهید کرد. این رویداد جایگاه خود را به خوبی در دنیای اسباب بازی‌ها پیدا کرده و هر سال فعالان این حوزه برای فرا رسیدن آن لحظه‌شماری می‌کنند. بهتر است کودکان را برای بازدید از رویداد Kids Turkey همراه خود نبرید، چرا که به احتمال بسیار زیاد به دردسر خواهید افتاد! در سال جاری، رویداد بین روزهای ۱۱ الی ۱۴ مهر ماه برگزار می‌شود.

اطلاعاتی از نمایشگاه کودک ترکیه

بر اساس آمار سال‌های گذشته، حدود ۱۳۰ شرکت و توزیع‌کننده اسباب بازی از سراسر دنیا در نمایشگاه اسباب بازی استانبول غرفه درست می‌کنند. به همین دلیل برای کسب و کارهای ایرانی، فرصت‌های زیادی به منظور برقراری ارتباط با دیگران و همچنین یافتن کانال‌های ارتباطی جدید وجود دارد. واردکنندگان و توزیع‌کنندگان اسباب بازی سود سرشاری از نمایشگاه کودک ترکیه می‌برند، چرا که تجار این کشور با ایرانی‌ها ارتباط بسیار خوبی داشته و ایرانیان و ترک‌ها همواره تجاره صمیمانه‌ای با یکدیگر داشته باشند. این موضوع یافتن کانال‌های ارتباطی جدید و در ادامه واردات را راحت‌تر می‌کند.

فراموش نکنید با در نظر گرفتن دردسرهای فراوان ایجاد شده در صورت همراه داشتن کودک حین ورود به سالن محل برگزاری نمایشگاه کودک استانبول، ورود افراد زیر ۱۶ سال به آن ممنوع است. در صورتی که طی تور استانبول خود فرصت کافی دارید، می‌توانید از این رویداد نیز بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *