مرد متهم به قتل همسرش در امارات به وسیله اسید، به مرگ محکوم شد

مردی که به خاطر درخواست طلاق همسرش او را به وسیله ریختن اسید به قتل رسانده بود، به مرگ محکوم شد. او این حرکت را به شیوه‌ای وحشیانه و در مقابل سه فرزند خود انجام داده بود.

دادگاه کیفری ابوظبی در نهایت مجبور شد حکم اعدام این فرد را صادر کند، چرا که خانواده مقتول حاضر به دریافت دیه و خون بهای دخترشان در عوض بخشش قاتل نشده بودند. آن‌ها بر روی اجرای حکم اعدام اصرار فراوان داشتند و در نهایت دادگاه نیز همین حکم را صادر کرد.

بر اساس اسناد دادگاه، مادر اماراتی بعد از این که متوجه شده بود همسرش مجددا و برای دومین مرتبه با فردی دیگر ازدواج کرده است، تصمیم به طلاق گرفتن از وی گرفت. البته در آن زمان درخواست طلاق این فرد نهایی نشد، چرا که مرد به خاطر جرم‌های مربوط به مواد مخدر و چک برگشت خورده، در زمان مطرح شدن درخواست طلاق، در زندان به سر می‌برد.

مطلب پیشنهادی: توریست هندی در سفر به دبی کشته شد

مرد بعد از آزادی از زندان در دومین ماه سال ۲۰۱۶ (بهمن – اسفند سال ۱۳۹۴)، به منزل همسر اولش رفت و او را به داشتن ارتباط با مردی دیگر متهم کرد! طبق اسناد، مرد به منظور اثبات حرف های خود و اثبات ارتباط همسر اولش با فردی دیگر گوشی موبایل او را بررسی کرده است، اما وقتی نتوانسته هیچ مورد مشکوکی پیدا کند، در مقابل سه فرزند خود، اسید را بر روی بدن همسرش ریخته و او را به قتل رسانده است. شدت این عمل به حدی بوده که به مرگ زن ختم شد.

بزرگترین پسر آن‌ها که اکنون ۱۷ سال سن دارد و همچنین پسر کوچکتر خانواده، حین تلاش برای نجات مادر خود آسیب دیده‌اند. آن‌ها در نهایت با اورژانس تماس گرفته و مادر خود را به بیمارستان رساندند. مادر بعد از ارسال شدن به بیمارستان المرفق، برای مداوا به دست متخصصان، به آلمان فرستاده شد، اما در نهایت از شدت جراحت‌ ها درگذشت. او از سوختگی درجه دو و سه رنج می‌برد و سوختگی نزدیک به ۷۰ درصد بدنش را فرا گرفته بود.

مطلب پیشنهادی: یک دانشجو در محوطه دانشگاه مرداک دبی دست به خودکشی زد!

خانواده او یک درخواست جبران خسارت مدنی موقتی نیز صادر کرده و به خاطر مرگ دختر و صدمه دیدن نوادگان خود، ۲۰۰ هزار درهم امارات طلب کرده بودند. گفته شده مرد قاتل، تاکنون دو مرتبه به وسیله آویزان کردن خود از طناب اقدام به خودکشی کرده، اما هرگز موفق به انجام این کار نشده است.

جهت اطلاع از تور دبی  با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *