نمایشگاه انبارداری دبی – جابجایی و نقل و انتقال مواد اولیه (Materials Handling Middle East 2019)

نمایشگاه انبارداری دبی (Materials Handling Middle East 2019) که آن را با نام نمایشگاه جابجایی و نقل و انتقال مواد اولیه دبی نیز می‌شناسند رویدادی مهم در این شهر برای گستره وسیعی از کسب و کارها است.

در این رویداد فرآیندهای زنجیره تامین مورد بررسی قرار گرفته و تجهیزات انبارداری همچون لیفتراک و سایر انواع بالابرند‌ه‌ها معرفی می‌شوند. به دلیل خاص و تخصصی بودن نمایشگاه انبارداری دبی تمامی مشاغلی که در حوزه ابزارهای صنعتی و ماشین آلات سبک و سنگین مربوط به انبارداری فعالیت می‌کنند، خود را در زمان برگزاری نمایشگاه با اولین تور دبی به این شهر می‌رسانند. در سال جاری نمایشگاه بین روزهای ۱۲ الی ۱۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه انبارداری دبییکی از نام‌های دیگر این رویداد، نمایشگاه جابجایی و نقل و انتقال مواد اولیه دبی است که نشان می‌دهد زمینه فعالیت آن بسیار گسترده بوده و مشاغل، کسب و کارها، شرکت‌ها و افراد زیادی را درگیر خود می‌کند.

نمایشگاه انبارداری دبیاز آنجایی که هر شرکت کوچک و مخصوصا بزرگی درگیر مسائل انبارداری، ذخیره و امثال آن‌ها است، تقریبا تمامی کسب و کارها می‌توانند از مزایای حضور در این رویداد استفاده کنند.

نمایشگاه انبارداری دبیبرخلاف بیشتر رویدادهای برگزار شده در این شهر بین‌المللی، نمایشگاه انبارداری دبی هر دو سال یکبار برگزار می‌شود که لزوم شرکت در رویداد سال ۲۰۱۷ آن را بیشتر می‌کند. اگر هنوز درباره زمینه فعالیت و موضوعات مطرح شده در این رویداد برابتان ابهام وجود دارد، به لیست زیر توجه کنید.

چه محصولاتی در نمایشگاه انبارداری دبی ارائه می‌شوند؟

  • تریلرها
  • بالابرنده‌ها
  • لیفتراک‌ها
  • وسایل نقلیه تور
  •  تحرک الکترونیکی
  • اتوبوس‌ها

هر شرکت اعم از دولتی و یا خصوصی که درگیر فرآیند‌های انبارداری، حمل و نقل جابجایی است، بدون شک با حضور در نمایشگاه انبارداری دبی از مزایای آن بهره خواهد برد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت Materialshandlingme.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *