حواشی مراسم ازدواج مسعود اوزیل در استانبول ترکیه؛ از حضور رئیس جمهور ترکیه تا اقدامی بشردوستانه

مراسم ازدواج مسعود اوزیل ستاره تیم آرسنال و عضو سابق تیم ملی آلمان در شهر استانبول برگزار شد. در مراسم ازدواج مسعود اوزیل با امینه گولشه، مدل و بازیگر ترک، رئیس جمهور ترکیه نیز حضور داشت!

مراسم ازدواج مسعود اوزیل چندی پیش در شهر استانبول برگزار شد. اقدام بشردوستانه وی طی این مراسم، حضور رئیس جمهور ترکیه در برنامه و مخصوصا ازدواج با مدل و بازیگر معروف ترکیه‌ای، دلیل جلب شدن توجه‌ها به این مراسم بوده است.

حواشی مراسم ازدواج مسعود اوزیل و امینه گولشه

مسعود اوزیل اعلام کرده بود هیچ کادویی از مهمانان خود دریافت نکرده و تصمیم دارد هزینه هزار عملیات جراحی اطفال نیازمند و بیمار دارای مشکل مالی را بر عهده بگیرد. این تصمیم بشردوستانه وی ستایش بسیاری را برانگیخت. در مراسم ازدواج مسعود اوزیل ۳۰ ساله با با امینه گولشه ۲۶ ساله، حضور رئیس جمهور کشور ترکیه، رجب طیب اردوغان، توجه رسانه‌های خبری زیادی را به خود جلب کرد. نکته جالب اینجاست که رجب طیب اردوغان یک مهمان معمولی یا حتی وی آی پی نبود، بلکه به عنوان یکی از شاهدان داماد در مراسم حضور پیدا کرد!

مطلب پیشنهادی: تور سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا در استانبول

مراسم ازدواج مسعود اوزیلمسعود در سال ۱۹۸۸ میلادی در شهر گلزنکیرشن آلمان متولد شد. پدر بزرگ وی اصالتا به شهر دورک واقع در شمال کشور ترکیه تعلق دارد، اما از سال‌ها قبل، همراه خانواده‌اش به کشور آلمان مهاجرت کرده بود. امینه گولشه همسر وی، فردی دو رگه ترکیه‌ای – سوئدی است و در سال ۲۰۱۴ به عنوان شایسه‌ترین دختر ترکیه برگزیده شد. دلیل اصلی معروف شدن وی، بازی در یکی از سریال‌های ترکیه‌ای معروف بوده است.

تور گرجستان

در مراسم ازدواج مسعود اوزیل ، این فوتبالیست حرفه‌ای تیم آرسنال درباره تصمیم بشردوستانه و انسانی خود اعلام کرد فوتبالیست‌ها از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند، در نتیجه باید به وسیله انجام چنین اقداماتی، در جوامع مختلف تاثیرگذار باشند. مسعود اوزیل مدعی شد برنامه‌ای برای کمک به کودکان بیمار تعریف کرده و از مهمانان مراسم عروسی خود برای حضور در آن دعوت کرده بود. در واقع معافیت مهمانان از آوردن هدیه به مراسم ازدواج مسعود اوزیل به آن‌ها فرصت می‌داد هزینه در نظر گرفته شده برای این هدیه را صرف برنامه بشردوستانه فوتبالیست تیم آرسنال کنند!

مراسم ازدواج مسعود اوزیلاین اولین مرتبه‌ای نیست که چنین اقدامی از سوی مسعود اوزیل سر می‌زند. در سال ۲۰۱۴، او بعد از دریافت جایزه ۲۴۰ هزار پوندی به خاطر قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی، اعلام کرد این هزینه را وقف درمان ۲۳ کودک برزیلی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *