تیراندازی مرگبار در هاله آلمان جان عده‌ای را گرفت

متاسفانه تیراندازی در ملا عام به سوی مردم بی‌گناه، رویدادی نیست که فقط در شهرهای آمریکا مشاهده کنیم. این مرتبه یک تیراندازی مرگبار در شهر هاله کشور آلمان رخ داده است.

متاسفانه هنوز هدف و انگیزه از تیراندازی مرگبار اخیر در شهر هاله آلمان مشخص نیست. همچنین پلیس فردی را به عنوان مظنون بازداشت کرده است، اما هیچ یک از این اقدامات، افراد بی‌گناه کشته شده را به دنیا برنمی‌گرداند.

بعد از ظهر روز چهارشنبه هفدهم مهر ماه، بر اساس اعلام پلیس شهر هاله مشخص شد در نزدیکی یک کنیسه متعلق به یهودیان، تیراندازی توسطی فردی ناشناس، منجر به کشته شدن دو نفر شده است. بر اساس گفته‌های رئیس انجمن یهودیان در شهر هاله، در زمان رخ دادن این اتفاق، داخل کنیسه یاد شده، محفل مذهبی «یوم کیپور» در حال اجرا بوده است. در حال حاضر نمی‌توان بین این رویداد و تیراندازی اخیر ارتباط خاصی برقرار کرد.

تور گرجستان

فرد تیرانداز، خیلی سریع با استفاده از موتورسیکلت از محل جرم متواری شده است. با توجه به رخ دادن اتفاق در نزدیکی یک کنیسه و مبهم بودن دلیل و انگیزه این رخداد، پلیس از مردم خواست به طور جد از شایعه‌پراکنی خودداری کنند.

بر اساس گفته‌های یکی از شاهدانی که در زمان بروز رخداد در محل حضور داشته است، یکی از مظنونان لباسی نظامی به دست داشت و چندین اسلحه گرم با خود حمل می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *