برنامه حذف پنجره از هواپیماهای امارات

یکی از برنامه های متفاوت شرکت هواپیمایی امارات حذف پنجره های هواپیما و بردن ناوگان های پیشرفته خود به دنیای واقعیت مجازی می باشد .

این ایرلاین معروف و بی نظیر دبی ، برنامه برداشتن پنجره ها و تکنولوژی بدون پنجره بودن هواپیما را مطرح کرده است .که با این کار تصاویر واقعی از هواپیما را به داخل کابین می برد . به این صورت که هواپیما هیچ پنجره ای ندارد اما مانیتئر هایی جای پنجره ها قرار دارد که تصاویر کاملی از بیرون را به صورت مجازی نشان می دهد .

دوربین هایی که از مناظر اطراف هواپیما تصویربرداری میکند به حدی قوی هستند که  تصاویری که میگیرد بسیار با کیفیت می باشند و از تصاویر واقعی ای که با چشم قابل دیدن است بسیار بهتر می باشد .

حذف پنجره هواپیمایی امارات

این برنامه بی نظیر تا به حال در هیچ نوع هواپیما و در هیچ ایر لاینی انجام نگرفته است .

از مزیت های برداشتن کامل پنجره های هواپیما ، سبک تر شدن وزن هواپیما می باشد که باعث می شود سوخت کمتری مصرف شود و در نتیجه در هزینه قیمت بلیط ها بسیار تاثیر گذار است و مسافران تور دبی می توانند با هزینه کمتری به دبی سفر کنند .

رییس شرکت هواپیمایی امارات ،  تیم کلارک در بیانیه ای از برتر بودن این نوع هواپیما پاد کرد. او گفت :”هواپیمایی را تصور کنید که بدنه آن هیچ نوع پنجره ای نداشته باشد . اما با ورود به هواپیما نداشتن پنجره را احساس نمیکنید . و احساس می کنید پنجره ها وجود دارند . با نداشتن پنجره در بدنه هواپیما ، هواپیما سبک تر می شود لذا هواپیما راحت تر می تواند پرواز کند ، سوخت کمتری مصرف کند و بلند تر هم پرواز کند . تصاویر به حدی واضح است که از حالت دیدن مناظر از پنجره به صورت واقعی واضح تر می باشد . “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *