نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی (The Leisure Show Dubai 2020)

نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی (The Leisure Show Dubai 2020) در روزهای انتهایی تابستان برگزار شده و جذابیت خاصی برای تمامی افراد در سنین مختلف دارد.

نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی که همراه با نمایشگاه هتلداری در یک مکان برگزار می‌شود، جزو محبوب‌ترین رویدادهای این شهر به شمار می‌آید. در واقع از آن به عنوان برترین رویداد B2B برای صنعت سرگرمی، ورزش و استراحتگاه‌ها یاد می‌کنند.

این نمایشگاه جزو آن دسته از رویدادهایی است که مشاغل و کسب و کارهای زیادی را درگیر می‌کند و محدود به چند زمینه فعالیت نیست، به همین دلیل اغلب در آن شاهد حضور بیش از صد تامین‌کننده از سراسر دنیا هستیم که خود را با اولین تور دبی به این شهر رسانده‌اند. نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی در سال ۱۳۹۹ بین روزهای ۴ و ۶ فروردین از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعد از ظهر در مرکز تجارت جهانی شهر زیبای دبی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبیتوسعه‌دهندگان، مهندس‌های معماری و عمران، سرمایه‌گذاران و دیگر مشاغل می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از مزایای آن استفاده کنند. از دیگر نقاط قوت نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی سمینارهای برگزار شده در دل آن است که سبب تحکیم روابط کاری شده و کسب و کارهای بیشتری را به منظور همکاری در آینده با یکدیگر آشنا می‌کند.

نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبیاگر به تقویم رویدادهای برگزار شده در دبی توجه کنید، تعداد قابل توجهی از آن‌ها بین روزهای بیست و هفتم تا بیست و نهم شهریور ماه برگزار می‌شوند که این یک مزیت برای تمامی نمایشگاه‌ها است. ممکن است فردی تنها برای حضور در یکی از آن‌ها عازم دبی شده باشد، اما بدون شک بازدید از سایر رویدادها همچون نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی را نیز از دست نخواهد داد. این رویداد یکی از پربازدیدترین نمونه‌ها در دبی است که همه سال افراد زیادی را جذب خود می‌کند.

سایر ویژگی‌های نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی

ایجاد مکان‌های بزرگ تفریحی و سرگرمی جزو تصمیم‌های استراتژیک است، به همین دلیل در این رویداد شاهد حضور مسئولان تصمیم‌گیرنده ارشد و همچنین مقامات دولتی هستیم، افرادی که اغلب با هدف  یافتن ایده‌های جذاب به نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی پای گذاشته‌اند. پس با حضور دست پر در نمایشگاه و داشتن محصولات، خدمات و مخصوصا ایده‌های نو، می‌توان آینده کاری خود را تضمین و سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی زیادی برای خود پیدا کرد.

نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبیبازار پررونق، پرسود و رو به جلوی سرگرمی و تفریحات مخصوصا در کشورهای حوزه خلیج فارس و شهرهای امارات، لزوم برگزاری یک رویداد همچون نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی را نشان می‌دهد. گفته می‌شود نمایشگاه تفریحات و سرگرمی دبی به خاطر همزمانی با چند نمایشگاه و رویداد دیگر چیزی حدود ۵۰ هزار بازدیدکننده دارد که رقمی حیرت‌آور است. پس شانس عقد قرارداد برای هر شرکت‌کننده و غرفه‌دار شدیدا بالاست!

وب سایت Theleisureshow.com برای اطلاع‌رسانی بیشتر درباره این رویداد ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *