نمایشگاه صنعت حمل و نقل باکو (Baku TransCaspian 2019)

نمایشگاه صنعت حمل و نقل باکو (Baku TransCaspian 2019) رویدادی بسیار مهم در سطح جهانی بوده و ابعاد مختلف صنعت حمل و نقل، از زمینی و ریلی گرفته تا هوایی و دریایی را در بر می‌گیرد.

خطوط ریلی، صنایع دریایی، هوانوردی، وسایل حمل و نقل تجاری و خدمات لجستیک تنها جزو بخشی از نمایشگاه صنعت حمل و نقل باکو به شمار می‌روند. برای کسب و کارهایی که فعالیتشان به نوعی با زمینه‌های یاد شده در ارتباط است، این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای دست پیدا کردن به زنجیره تامین و مشتریان جدید است. از آن جایی که رویدادهایی همچون نمایشگاه صنعت حمل و نقل باکو با زمینه‌های کاری در سطح بالا و مهمی سر و کار دارند، مسئولان رده بالای دولت کشورهای مختلف همچون وزرای وزارت راه در آن‌ حضور پیدا می‌کنند، در نتیجه زمینه ملاقات با افرادی که در حالت عادی امکان دیدنشان وجود ندارد، فراهم خواهد شد. در سال جاری، نمایشگاه صنعت حمل و نقل باکو بین روزهای ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه برگزار می‌شود.

بخش‌های مختلف نمایشگاه صنعت حمل و نقل باکو

دنیای حمل و نقل را بسته به وسایلی که در این راستا مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به چند بخش تقسیم کرد. به عنوان نمونه باید به خطوط ریلی و قطارها اشاره کرد. در قسمت مربوط به این حوزه در در نمایشگاه Baku TransCaspian 2019، تجهیزات ساخت و ساز انواع خطوط ریلی، لوکوموتیوها عادی، لوکوموتیوهای بخار، برقی و دیزلی و دیگر انواع در معرض دید قرار می‌گیرند. گستره تجهیزات مورد بررسی در این قسمت بسیار زیاد است، به همین دلیل در ادامه به ذکر برخی از آن‌ها به صورت موردی خواهیم پرداخت:

  • خودروهای ریلی
  • واگن‌های شهرداری
  • واگن حمل ماشین
  • شرکت‌های کشتیرانی
  • کالاهای لاستیکی صنعتی، چرخ و اجزای آن
  • صندلی، پانل راننده، کف‌پوش
  • سازه بالای ریلی همچون ریل، تراورس، سوزن ریل
  • سیستم‌های کنترل و مکانیک از راه دور

مطلب پیشنهادی: نمایشگاه صنعت حمل و نقل هوایی دبی

مهندسان مکانیکی که مخصوصا در شاخه راه آهن و مهندسی ریل تحصیل کرده‌اند، جزو مهم‌ترین بازدیدکنندگان این بخش از نمایشگاه صنعت حمل و نقل باکو خواهند بود. تمامی قسمت‌های نمایشگاه صنعت حمل و نقل باکو شامل صنایع دریایی، صنایع هوانوردی، وسایل نقلیه تجاری، حمل و نقل و خدمات لجستیک برای گستره بسیار بسیار وسیعی از کسب و کارها مفید هستند. به عنوان نمونه‌ای از بازدیدکنندگانی که با حضور در این رویداد سود خواهند برد می‌توان به موسسات مسافربری، شرکت‌های ساختمان‌سازی، شرکت‌های نفت و گاز، شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی، پایانه‌های اتوبوسرانی و بسیاری دیگر از کسب و کارها اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *