تور سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا در استانبول

سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا در ورزشگاه وودافون آرنا بشیکتاش ترکیه برگزار خواهد شد. در این مطلب به زمان برگزاری سوپرکاپ سال جاری اشاره کرده و بیشتر درباره تور سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا صحبت خواهیم کرد.

تور سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا فرصتی بی‌نظیر برای ایرانی‌ها به منظور تماشای جذاب‌ترین رویداد ورزشی دنیا است. سوپر جام اروپا یا همان UEFA Super Cup، هر سال بین تیم‌های قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برگزار می‌شود. به عبارتی نتیجه این مسابقه، قهرمان قهرمانان خواهد بود. از آن جایی که در مسابقه سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا دو ابر قدرت دنیای فوتبال در همین سال با یکدیگر رو به رو می‌شوند، جذابیت و هیجان مسابقه بیشتر از حدی خواهد بود که تصور می‌کنید. این مسابقه قرار است در شهر استانبول برگزار شود، به همین دلیل تور استانبول به بیشترین میزان محبوبیت و درخواست طی چند سال اخیر رسیده است.

تور سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا در استانبول

برای ایرانی‌ها، کمتر فرصتی همچون آن چه امسال پدید آمده است تکرار خواهد شد. هر سال، سوپرجام اروپا در شهرهای کشورهای اروپایی برگزار می‌شود، کشورهایی که سفری چند روزه به آن‌ها بالای ۱۰ میلیون تومان هزینه روی دست مسافر خواهد گذاشت. به این هزینه باید بلیط مسابقه را نیز اضافه کرد. از طرفی سفر به کشورهای اروپایی نیازمند گرفتن ویزا و طی کردن دردسرهای مربوط به آن است.

تور سوپرجام 2019 اروپااما سفر به شهرهای ترکیه، برای ایرانی‌ها بدون گرفتن ویزا امکان‌پذیر است. درست به همین دلیل تورهای ترکیه از محبوبیت بسیار زیادی نزد توریست‌های ایرانی برخوردار هستند. همچنین با توجه به ارزش به مراتب پایین‌تر ارزش پول ترکیه در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، هزینه سفر به آن به مراتب کمتر خواهد بود. عدم نیاز به اخذ ویزا در کاهش هزینه‌ها تاثیر مهمی داشته است. در نتیجه گردشگران ایرانی می‌توانند در تور سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا با هزینه‌ای بسیار مناسب شرکت کنند.

مطلب پیشنهادی: مسابقات فرمول یک باکو آذربایجان – Formula 1 Grand Prix of Azerbaijan 2019

سفر به ترکیه، همواره آسان‌ترین، کم هزینه‌ترین و جذاب‌ترین برای توریست‌های کشورمان بوده است. دلیل این امر هزینه مناسب، عدم نیاز به اخذ ویزا و مسافت کم بین دو کشور است، در نتیجه خستگی سفر به تن مسافر نخواهد ماند! به این جذابیت‌ها، امسال باید تور سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا را نیز اضافه کرد. ورزشگاه وودافون پارک شهر استانبول یا همان ورزشگاه وودافون آرنا بشیکتاش ترکیه میزبان برگزاری این رویداد هیجان‌انگیز است. زمان برگزاری مسابقه روز چهارشنبه چهاردهم آگوست (بیست و سوم مرداد) خواهد بود.

تیم‌های مسابقه سوپرجام ۲۰۱۹ اروپا

لیگ قهرمانان اروپا، مسابقه‌ای است که هر سال بین برترین تیم‌های لیگ هر کشور برگزار می‌شود. به عبارتی برندگان لیگ اصلی و جام حذفی هر کشور، به این لیگ راه پیدا کرده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. برنده، به عنوان قهرمان لیگ قهرمانا اروپا شناخته شده و یکی از دو تیم راه یافته به سوپرجام اروپا خواهد بود. در آن سو با لیگ اروپا رو به رو هستیم که شبیه به لیگ‌های عادی است، با این تفاوت‌ که تیم‌های درونش، از سرتاسر کشورهای اروپایی و لیگ‌های مختلف حضور دارند. هر سال بین این تیم‌ها،‌ مجددا همانند لیگ‌های عادی، مسابقاتی برگزار شده و قهرمان مشخص می‌شود. هر تیم تلاش می‌کند به وسیله کسب امتیازهای بالا در مجموع، خود را به این لیگ وارد کند. قهرمان آن، طرف دیگر مسابقه سوپرجام اروپا خواهد بود.

به‌روزرسانی اول: بازی فینال لیگ اروپا به نفع تیم چلسی به پایان رسید. پس در بازی سوپرجام اروپا ۲۰۱۹ شاهد رویارویی این تیم با برنده بازی لیورپول-تانهام خواهیم بود.

به‌روزرسانی دوم: بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به نفع تیم لیورپول به پایان رسید. در نتیجه، فینالیست‌های بازی سوپرجام ۲۰۱۹ در کشور ترکیه دو تیم لیورپول و چلسی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *