کمپینگ در دبی | ۱۰ تا از بهترین مکان های دبی برای یک شب زیر ستاره ها

مکان های زیادی برای کمپینگ در دبی وجود دارد. در این مطلب، ۱۰ مکان جذاب در دبی، که کمپینگ در آن ها مانند بهشت ​​به نظر می رسد، را به شما معرفی می کنیم.

کمپینگ در دبی، به خصوص در میان بیابان ها و سواحل آرام و منزوی، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. مکان های زیادی برای کمپینگ در دبی برای افراد علاقه مند به کمپ زدن وجود دارد. آرامش همه این نقاط مطمئناً شما را مسحور و در مجموعه ای از تصورات گم می کند. در این مطلب از بیسان گشت، ۱۰ مکان جذاب در دبی، که کمپینگ در آن ها مانند بهشت ​​به نظر می رسد، را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین مکان ها برای کمپینگ در دبی

دریاچه القدره | Al Qudra Lake

دریاچه القدره یکی از بهترین نقاط برای کمپینگ در دبی می باشد که در بین گردشگران بسیار محبوب است. دریاچه های القدره بهترین مکان برای کمپ زدن با کودکان هستند. این نقطه همچنین می تواند به عنوان یک گریز بسیار مورد نیاز از زندگی شهری شلوغ دبی باشد. سواحل دریاچه برای مدیتیشن و استراحت ایده آل است. در دریاچه القدره شاهد بسیاری از گونه های حیات وحش خواهید بود زیرا این دریاچه زیستگاه ۲۶ گونه خزنده می باشد و ۳۶۰ گونه پرنده در این منطقه مشاهده شده است که ۱۵۸ گونه از آن ها مهاجر هستند. بنابراین انتظار بیدار شدن با صدای جیر جیر پرندگان گرسنه و آماده برای تغذیه را داشته باشید.

این دریاچه ها را به دلیل مناظر زیبایی که از سپیده دم تا غروب ارائه می دهد، می توان بهشت ​​عکاسان نیز نامید. دریاچه های القدره برای چادر زدن امن هستند، زیرا توسط گشت های پلیس تائید شده اند. بسیاری از مردم و چادرنشین های دیگر نیز در طول سال در این مکان رفت و آمد می‌ کنند، بنابراین فوبیای کمپینگ انفرادی مشکل ساز نخواهد بود.

 

ساحل بنان | Banan Beach

ساحل بنان که مکانی دنج و کوچک برای کمپینگ روزانه در شهر است، یک یافته نادر می باشد. این ساحل عمدتاً برای اهداف کمپینگ مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. کارکنان امکانات بسیار خوبی از جمله صندلی، چادر، بالش و غیره را ارائه می‌ دهند. قیمت‌ ها اگرچه کمی بالا است، اما می توان گفت با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند، منطقی است. در حال حاضر، استراحتگاه ساحلی دارای ۴۷ چادر کمپینگ، پنج کلبه و ۱۲ ورزش آبی است.

 

جنگل اقاقیا | Acacia Forest

اگر به دنبال انتخاب مکانی برای کمپینگ در دبی در میان رشته کوه ها هستید، جنگل اقاقیا پاسخ مناسبی برای شما می باشد. پیدا کردن مکان جنگل از طریق نقشه کمی پیچیده است. بنابراین بازدید از این مکان در حالی که دسته جمعی و با تعداد بیشتری از افراد هستید، توصیه می‌ شود. این مکان منظره زیبایی از جبل الحریم را ارائه می دهد. این جنگل زیبا به خصوص در شب بسیار آرام باقی می ماند. میدان تیر نظامی در این منطقه یک خطر بالقوه برای گردشگران است از این رو توصیه می شود مراقب تابلوهای راهنما باشید.

 

لیوا | Liwa

اگر انزوا و تنهایی چیزی است که شما به آن علاقه دارید، پس لیوا مکان مناسبی برای شماست. لیوا که در میان صحراهای ابوظبی واقع شده است، به دلیل ماهیت منزوی آن به عنوان “محله خالی” نیز شناخته می شود. رسیدن به آن تنها با کمک یک وسیله نقلیه آفرود مانند SUV، قطب نما، آب فراوان و مخازن پر بنزین امکان پذیر است. هنگامی که آنجا هستید، به سرعت متوجه می شوید که لیوا یکی از زیباترین کویرهای کل جهان است که مملو از حیات وحش می باشد.

 

ساحل شن های سفید | White Sands Beach

این مکان برای کمپینگ در دبی، به دلیل هزینه های مقرون به صرفه، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. ساحل شن های سفید، مکانی زیبا برای برپایی چادر بر روی صخره ای بالای یک ساحل شنی است. این ساحل برای لذت بردن از آرامش طبیعت در حالی که در کنار سواحل دراز کشیده اید و به آسمان شب خیره می شوید ایده آل است. همچنین می‌ توانید به ورزش‌ ها و ماجراجویی هایی مانند قایق سواری، غواصی و ماهیگیری در استخرهای زمردی بپردازید.

 

کمپ کویری رویاهای عربی | Arabian Dreams Desert Camp

این مکان در منطقه حفاظت شده صحرای دبی واقع شده و شامل هشت چادر برای کمپ با تمامی امکانات و سرویس بهداشتی مناسب می باشد. این کمپ با پذیرایی از حداکثر شانزده مهمان در یک زمان، مشهورترین کمپ در دبی است زیرا برنامه سفر مناسبی برای مهمانان دارد و پکیج آن شامل شتر سواری و رانندگی در تپه شنی نیز می‌ شود. شما همچنین می توانید شاهین و اوریکس را در این منطقه ببینید!

 

ساحل ام القوین | Umm Al Quwain Beach

ساحل ام القوین یکی از مکان های کمپینگ مورد علاقه گردشگران در دبی است. این مکان به خودی خود طیفی از فرصت ها و سرگرمی ها، فعالیت های آرامش بخش تا کارهای ماجراجویانه را ارائه می دهد. پس از انجام تمام مقدمات برای کمپینگ، می توان از دهکده های ماهیگیری قدیمی نیز دیدن کرد. این روستا محل رفت و آمد فلامینگوها و سایر پرندگان وحشی است. جویندگان ماجراجویی ممکن است به کاوش در جنگل های حرا در امتداد ساحل با کایاک فکر کنند. یکی دیگر از گزینه های عالی، برای کسانی که با خانواده خود به این مکان می آیند، پارک آبی دریم لند است. این پارک یک مقصد عالی برای فعالیت های سرگرم کننده خانوادگی می باشد.

 

ساحل فجیره | Fujairah Beach

ساحل فجیره یک گزینه عالی برای یک سفر کمپینگ در روزهای هفته (از آنجایی که در آخر هفته ها بسیار شلوغ می شود)، و بهترین گزینه برای کمپینگ های آماتور است. شرایط کمپینگ چندان سخت و طاقت فرسا نیست. هتل سندی بیچ ریزورت در فاصله نزدیکی از این منطقه واقع شده است و از این طریق از سختی های کمپینگ کاسته می شود. اگر کسی شرایط آشپزی کردن را ندارد، می‌ تواند یک صبحانه مجلل از هتل بگیرد. به عنوان یک مزیت اضافی، می توان در یک روزهم خرید کنید و هم از امکانات هتل استفاده کنید. لذت اصلی چنین کمپی یک تجربه جذاب و فراموش نشدنی از شنا کردن در صبح است. آب های شفاف و تمیز، هوای خنک و کوه های اطراف، از لحظات آرامش بخش و خاصی است که حتما باید یک بار در زندگی تجربه کنید.

 

سنگ فسیلی، شارجه | Fossil Rock, Sharjah

تپه های شنی قرمز و پرندگان صحرا از نقاط برجسته سنگ فسیلی هستند. مسیرهای صخره‌ ای و تپه‌ های ماسه‌ ای عظیم بیشتر قسمت این منطقه را پوشانده است. می‌ توانید کمپ‌ های جذابی را در این مکان راه‌ اندازی کنید یا به سفرهای ماجراجویانه مانند سافاری بر روی تپه‌ های ماسه‌ ای یا کالسکه‌ سواری و تریل رانینگ بروید! این منطقه برای سفرهای جاده ای نیز عالی است و با چندین کوه شنی سنگی که دارد، شگفت انگیز به نظر می رسد.

 

کمپینگ بادیه نشین | Bedouin Camping

اردوگاه های بادیه نشین واقع در صحرای راس الخیمه، منحصر به فردترین و شگفت انگیزترین تجربه های بیابانی را در کل شهر ارائه می دهند. این کمپینگ که در نزدیکی هتل بانیان تری الوادی قرار دارد، هرچیزی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. در این اردوگاه می توانید آرام بنشینید، استراحت کنید، ستاره های درخشان را ببینید و از زیبایی های اطراف لذت ببرید. در این کمپ همه چیز از کولر، کوسن، آتش‌ سوزی، باربیکیو، کافه و قلیان وجود  دارد. راهنماهای اردوگاه بادیه نشین شما را به یک تور آموزشی در بیابان می برند و بینشی در مورد تاریخ و جاذبه ها ارائه می دهند. شما می توانید پرواز شاهین ها را تماشا کنید یا از ماشین سواری های پر از دست انداز لذت ببرید یا حتی خودتان به رانندگی بپردازید! کمپینگ در این مکان فوق العاده است زیرا در اطراف زیبایی، سکوت و آرامش وجود دارد. راهنمایان و متخصصان کویر کار خود را به خوبی می دانند و آماده هستند تا به شما آموزش دهند و تجربه شما را هیجان انگیزتر کنند. این کمپ همچنین به شما امکان دسترسی به غذاهای لذیذ و بوفه و غذاهای مجلل عربی را می دهد.

 

سخن آخر

به غیر از کالاهای خاص، غذا، آب، مشعل، شارژر باتری، کمک های اولیه، چادر، پتو، لباس گرم، یک جفت لباس اضافی، وسایل پیاده روی و… از مواری هستند که در کمپینگ در دبی باید همراه خود داشته باشید.

امیدواریم که این ۱۰ مکان برای کمپینگ در دبی برای گذراندن لحظاتی آرامش بخش و خاص در سفر شما کافی باشد. همانطور که به نظر می رسد، در تعطیلات خود در دبی با تماشای ستارگان، گوش دادن به جزر و مد و انجام سرگرمی ها و تفریحات متنوع، اوقات خوبی را سپری خواهید کرد.

منبع: holidify.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *