بهترین هتل های دبی و نظرات گردشگران نسبت به آن ها

در حال حاضر دبی به یکی از قطب های گردشگری در خاور میانه تبدیل شده است و روز به روز محبوب تر و موفق تر می شود و این باعث شده است سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر کنند، افزایش گردشگران باعث ساخت بسیاری هتل ها شده است و در این مطلب می خواهیم بهترین هتل های دبی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

هتل جمیرا النسیم

بهترین هتل های دبی: هتل جمیرا النسیم

پیشنهاد می کنیم از صفحه تور های دبی ما نیز دیدن کنید.

هتل جمیرا النسیم

با پنج استخر زیبا و بیش از یک مایل خط ساحلی

شنی، این تفریحگاه شیک خلیج عربی در یک هتل با بهترین امکانات، علاقه مندان به ساحل را جلب می کند و دسترسی به تمام امکانات مجموعه Madinat Jumeirah را شامل می شود، از جمله آبگرم، مرکز ورزش و تناسب اندام، زمین های تنیس، پارک آبی و آبراهه هایی که توسط تاکسی های قایقی abra سرویس می شوند.

شروع قیمت ها: از ۳۱۲ دلار

نظر گردشگران: در بدو ورود، کارمندان با لباسهای یکدست و متناسب با دکوراسیون، رول های فلانل یخ زده یاسمن و چای سرد را به مهمانان ارائه می دهند. خدمات با وجود ساعات کار زیاد در این هتل ۴۲۸ اتاقی، عملکردی روان، رسمی و کارآمد دارند. یک استخر خانوادگی مرکزی، یک استخر مخصوص بزرگسالان در یک تراس خلوت در طبقه اول و یک استخر سوم که در باشگاه ساحلی زیبای Summersalt ایبیزا پنهان شده است، وجود دارد.

ماشین های گلف و قایق های abra میهمانان را به ساختمان های همسایه که با یک و نیم مایل (۲٫۴ کیلومتر) ساحل متصل می شوند، می رسانند تا از امکانات مشترک، از جمله مرکز تناسب اندام و آبگرم و پارک آبی Wild Wadi استفاده کنند. چشمگیرترین نکته این است که جمیرا النسیم چشمه آب گرم مخصوص خود را دارد.

بهترین هتل های دوبی: هتل تاج دوبی

بهترین هتل های دبی: هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

اقامت گاهی لوکس و مدرن، ستاره میراث محلی، تاج دبی هر دو عنوان را به راحتی با خود حمل می کند. این هتل زیبا بر خلاف هر ساختمان دیگر این منطقه به رنگ بژ، کارناوال رنگی است و رستوران های متنوع آن پر از شخصیت و مشتریان خوشحال هستند. این هتل ممکن است در منطقه تجاری باشد، اما در این باعث نمی شود از این هتل لذت کافی نبرید.

شروع قیمت ها: از ۱۱۰ دلار

نظر گردشگران: لذت خوردن صبحانه در هتل تاج دبی به اوج خود می رسد، و در کنار یک بوفه بین المللی کاملا حلال، پنکیک های عالی و غذا های هندی را که از گریل تازه سرو می شوند. شب، رستوران تبدیل به یک غذاخوری آسیایی با اجرای رقص و موسیقی زنده می شود. در تراس، انواع نوشیدنی ها در زیر ستاره ها و آسمان زیبای دبی سرو می شوند.

طعم چای بعد از ظهر، یک حس عالی با تجربه شیرینی های هندی و عربی و مراسم سوزاندن عود را شما را به یک تجربه کامل از دبی می رساند.غذا های بین المللی به قدری با کیفیت و درجه یک هستند که حس غذا خوردن مانند یک ماهاراجا در براسری زیبای بمبئی را به شما القا می کند. پس از ساعت ها گردش، افراد باشگاه می توانند در Billionaire Mansion Dubai از شام و تئاتر لذت ببرند.

بهترین هتل های دبی اقامت گاه چهار فصل دبی در ساحل جمیرا

بهترین هتل های دبی اقامت گاه چهار فصل دبی در ساحل جمیرا

اقامت گاه چهار فصل دبی در ساحل جمیرا

این هتل زیبا در کنار ساحل از یک طرف منظره ای از آب های آرام خلیج فارس و از سوی دیگر به آسمان درخشان دبی دارد و دارای دو استخر (فقط یک استخر مخصوص بزرگسال) به اضافه ۱۱ رستوران و استراحت گاه ساحلی است.

شروع قیمت ها: از ۳۷۳ دلار

نظر گردشگران: این هتل برخی از بزرگترین اتاقهای استاندارد دبی را ارائه می دهد که هرکدام دارای بالکن بزرگ مشرف به ساحل یا رو به مرکز شهر هستند، خود را برای تماشای طلوع خورشید در پشت برج خلیفه بزرگ آماده کنید. همه آنها همچنین دارای یک اتاق نشیمن دنج با یک مبل مخمل بسیار راحت، تخت خواب های شگفت انگیز مانند ابر، یک iPad Mini با نمایش خدمات تفریحی، و یک حمام مرمر کامل با یک وان مستقل به شکل تخم مرغ، دوش جداگانه و لوازم بهداشتی با بهترین کیفیت توسط Etro هستند.

بهترین هتل های دبی: هتل برج العرب جمیرا

بهترین هتل های دبی: هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا به دلیل لوکس بودن بی نظیرش، تنها هتل هفت ستاره جهان لقب گرفته است، این بنای دیدنی و درخشان سفید دارای ناوگان متشکل از رولزرویس فانتوم و سوئیت های دوبلکس نه تنها یکی از بهترین هتل های دبی بلکه از بهترین هتل های جهان است. حمام ها با لوازم بهداشتی هرمس مجهز شده اند و کابین های کنار استخر با تلویزیون های صفحه عریض و تهویه مطبوع ارائه می شوند.

شروع قیمت ها: از ۱۱۲۰ دلار

نظر گردشگران: اگر فانتوم ها را دوست ندارید، با هلی کوپتر وارد بخش هلیپد در بالای هتلی ۲۸ طبقه شوید که در آن زمانی راجر فدرر و آندره آگاسی از یک دور تنیس لذت بردند. کیت آموزش پیشرفته Assawan Spa & Health Club و همچنین امکانات بی نظیر ورزشی شما را به خود جلب می کند و هر چیزی برای شما از خاویار تا طلای خالص وجود دارد. یک آرایشگاه، سونا، اتاق بخار، استخرها و یک جفت استخر بی نظیر در طبقه هجدهم، امکانات داخل ساختمان را شامل می شوند. یک ساحل ساخته شده توسط انسان را که تنها می توانید در مونت کارلو پیدا کنید. سرویس دهی به قدری دقیق و لذت بخش است که کارکنان هتل با دقت نظامی کار می کنند.

بهترین هتل های دبی: هتل کاخ زمرد کمپینسکی دبی

بهترین هتل های دبی: هتل کاخ زمرد کمپینسکی

هتل کاخ زمرد کمپینسکی

این کاخ باشکوه در پالم جمیرا، با الهام از کاخ های مجلل اروپایی از قرن هجدهم، دارای ۳۹۱ اتاق مجلل، سوئیت و ویلا، هشت سالن غذاخوری از جمله یک رستوران توسط آلن دوکاس، یک ساحل ۵۰۰ متری، یک آبگرم مجلل و یک سینمای خصوصی است.

شروع قیمت ها: از ۲۴۱ دلار

نظر گردشگران: هشت رستوران و تالار استراحت شامل Le Jardin زیبا، مشرف به باغ هایی است که غذاهای صبحانه اروپایی، شیرینی، انواع پنیر و تخم مرغ در کنار مزه های عربی سرو می شود. تالار Palatial Blüthner با ستون های مرمر، پرده های قرمز و پیانوی بزرگ چایهای بعدازظهر را با حسی خاص سرو می کند، در حالی که Villamore آرام حسی جدید و تازه از مدیترانه را به شما می دهد با اینکه در خلیج فارس هستید. برای یک تجربه شام ​​منحصر به فرد رستوران All’onda را امتحان کنید، جایی که غذاهای ایتالیایی مانند ریزوتوی شاه میگو با کاری مادرس و تاگلیات خرچنگ دریایی با کره میسو سفید و یا تجربه Alain Ducasse را به خود هدیه دهید، اولین رستوران سرآشپز ستاره میشلن در دبی، یک ترکیب جذاب ژاپنی یا هندی پیدا می کند. علاوه بر همه غذا های بین المللی منویی از غذاهای فصلی فرانسوی را نیز ارائه می دهند.

منبع: telegraph.co.uk

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *