هفته جواهرات دبی (Dubai International Jewellery Week 2019)

هفته جواهرات دبی (Dubai International Jewellery Week 2019) یک رویداد بین‌المللی بوده و بازدیدکنندگان آن از سراسر دنیا هستند.

دنیای زیورآلات و جواهرات، علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارد. این افراد برای سرمایه‌گذاری این حوزه را انتخاب کرده‌اند، به همین دلیل به هیچ عنوان رویدادهای برگزار شده در این حوزه را از دست نمی‌دهند، چون تعداد آن‌ها محدود است. در طول هفته جواهرات دبی، خریداران جواهرات با تامین‌کنندگان آشنا شده و قراردادهای بی‌شماری عقد می‌شوند. در سال جاری این رویداد بین روزهای ۲۲ و ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰:۰۰ صبح الی ۱۸:۰۰ عصر در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

هفته جواهرات دبیالبته همه فعالیت‌های انجام گرفته در هفته جواهرات دبی در سطوح بالا نیستند. توزیع‌کنندگان منطقه‌ای، خرده‌فروشان، طراحان جواهرات محلی و منطقه‌ای، بوتیک‌ها و صدها نفر از غرفه‌داران بین‌المللی جزو شرکت‌کنندگان در این رویداد هستند. به همین دلیل، افراد عادی نیز می‌توانند در آن حضور داشته باشند. به عنوان نمونه، عروس و دامادی که به دنبال تهیه سرویس طلا هستند، می‌توانند به این بهانه و با استفاده از یک تور دبی به این شهر سفر کرده و محصول خود را از این نمایشگاه خریداری کنند.

کمپین بازاریابی هفته جواهرات دبی

به لطف کمپین بازاریابی جامع هفته جواهرات دبی ، به یکباره رشد قابل توجهی در حوزه فعالیت خود خواهید داشت و سوددهی‌تان افزایش پیدا خواهد کرد. ایجاد فرصت‌های تجاری جدید و ایجاد روابط موفق از مزایای دیگر حضور در این رویداد هستند که همگی منجر به افزایش فروش جواهر شما در بازارهای خاورمیانه می‌شوند.

به طور کلی، اگر خود را به عنوان یک جواهرشناس شناخته و یا به عنوان یک خریدار بسیار جزء به دنبال خرید سرویس عروسی یا یک هدیه هستید، حضور در هفته جواهرات دبی شدیدا به شما توصیه می‌شود.

هفته جواهرات دبیاین رویداد قدمت قابل توجهی دارد، به طوری که اکنون باید جشن بیست سالگی آن را گرفت. با شرکت در آن گسترده‌ترین مجموعه جواهرات از سراسر دنیا را مشاهده خواهید کرد، چون بیش از ۸۰ گروه محصولات مختلف در آن به نمایش گذاشته می‌شوند. به عنوان نمونه‌ای از این دسته‌بندی‌ها می‌توان به جواهرات ساخته شده از الماس، سنگ‌های قیمتی رنگی، طلا، مروارید، ساعت‌های لوکس و نفیس، انواع محصولات کلکسیونی، پلاتین قیمتی، اشیای هنری، جواهرات عروس، جواهرات عتیقه و بسیاری دیگر از موارد اشاره کرد.

هفته جواهرات دبیشاید تصور کنید برای داشتن غرفه و سود بردن از این رویداد حتما باید دارای یک جواهرفروشی بزرگ باشید، اما عمده شرکت‌کنندگان هفته جواهرات دبی صاحبان بوتیک‌ها هستند. این افراد از آنجایی در این رویداد شرکت می‌کنند که طبق برآوردها، حدود ۸۰ درصد بازدیدکنندگان این رویداد با هدف خرید مستقیم در آن حضور پیدا می‌کنند.

بازدیدکنندگان هفته جواهرات دبی حدود ۲۳ هزار نفر هستند که خوشبختانه تمامی آن‌ها قدرت خرید مناسبی دارند. اگر کسب و کار شما به هر نحوی با دنیای طلا، جواهر، زیورآلات و اشیای لوکس ارتباط دارد، با مراجعه به وب سایت Jewelleryshow.com اطلاعات بیشتری درباره این رویداد به دست آورده و خود را برای حضور در آن آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *