فستیوال خرید در دبی ۲۰۲۲

فستیوال خرید در دبی یکی از بزرگترین فستیوال های خرید جهان است؛ که همه ساله در شهر زیبا و دوست داشتنیی دبی برگزار میشود. در سال ۱۹۹۶ برای اولین بار فستیوال خرید دبی با هدف رونق تجارت در دبی توسط دولت دبی برگزار شد. امروزه بعد از گذشت بیش از ۲۵ سال از اولین رویداد، این فستیوال چنان معروف است که هر ساله میلیونها نفر از سرتاسر دنیا برای شرکت در فستیوال خرید در دبی به این شهر پر آوازه میآیند.

بسیاری از افراد فستیوال خرید دبی را “بهشت خریداران” نامیده اند. چرا که این فستیوال فرصت بسیار استثنایی برای خرید ارزان در دبی است.

جالب است بدانید که شرکت در فستیوال خرید دبی ۲۰۲۲ کاملا رایگان بوده و شرکت کنندگان کاملا معاف از پرداخت مالیات هستند.. این فستیوال که در تمام مراکز خرید دبی برگزار میشود؛ فرصتی عالی برای تخفیفات استثنایی و بدون ارزش افزوده برای مالیات از بهترین و مطرح ترین برند های دنیا است.

تاریخ فستیوال خرید ۲۰۲۲ در دبی

امسال بیست و هفتمین جشنواره خرید دبی از تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ که برابر ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ است؛ شروع شده و تا تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ (۹ بهمن ماه ۱۴۰۰) ادامه دارد. فستیوال و فروشگاه های دبی (DFRE) کنسرت،  قرعه کشی، تخفیف تا۹۰% ، آتشبازی، نمایش های لیزری و… در این جشنواره خرید در دبی برگزار میشود. پس جدای از خرید در این جشنواره از تفریح و سرگرمی در دبی نیز لذت ببرید.

DFRE اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰ برند و ۴۰۰۰ فروشگاه کوچک و بزرگ در این جشنواره فروش در دبی شرکت خواهند کرد.

مکان جشنواره خرید دبی

برای شرکت در این فستیوال عالی لازم نیست به مکان خاصی از دبی مراجعه نمایید. چرا که این جشنواره خرید در تمام پاساژها و مغازه های دبی در جریان است. فقط نیاز است که شما با تور دبی سفر کرده در تاریخ ذکر شده به پاساژ ها و مراکز خرید دبی سری بزنید.

جایزه شرکت در جشنواره خرید دبی

برگزار کنندگان فستیوال خرید دبی، یک قرعه کشی بزرگ به قیمت ۷۵۰۰۰۰ درهم و یک قرعه کشی طلا را برای این جشنواره در نظر گرفته اند. به طوری که برنده جشنواره میتواند به اندازه یک چهارم کیلوگرم طلا را به خانه ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *