معرفی بهترین اوت لت های آنکارا

کشور ترکیه که یکی از گردش پذیرترین کشورهای آسیایی استاین روزها یکی از مقاصد مهم گردشگری برای ایرانیان نیز تبدیل شده است. گاهی برخی از مسافران این کشور را فقط برای خرید به صرفه انتخاب میکنند. شهر آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه، با داشتن مراکز خرید آنکارا، بازار‌ها و بوتیک‌های متنوع، معروف به فروش برندهای مشهور دنیاست. پس از این رو که آنکارا قطب مهم خرید شده است، اخیرا ایرانیهای بسیاری به شهر آنکارای ترکیه سفر میکنند. از نظر  ما ایرانی ها مسافرت خوب جاییست که بتوانیم یک خرید ارزان هم در آن داشته باشیم. اوت لت‌ های آنکارا، مکانی بی‌نظیری برای خرید ارزان قیمت در ترکیه محسوب میشوند. ما در این مقاله بهترین مراکز اوت لت آنکارا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز خرید ارزان آنکارا

بی شک همه مسافرانی که به ترکیه سفر میکنند بودجه یکسانی برای خرید همراه نیاورده اند. برند‌های گران قیمت نیز برای تمام مسافران مقرون به‌صرفه نیست. اوت لت استورهای آنکارا گزینه عالی برای خریدهای خوب و مقرون به‌صرفه‌ هستند.شهر آنکارا دارای چندین اوت لت مختلف است که شما میتوانید با خیال راحت بهترین کالاها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

اوت لت چیست؟ (outlet)

شاید بارها در سایتهای فروشگاهی خارجی کلمه اوت لت را دیده باشید. کلمه اوت لت به معنای حراجی میباشد. دو نمونه اوت لت وجود دارد که هرکدام برای اجناس متفاوتی بکار می رود و معانی گوناگونی دارد. فروشگاه ها بر اساس کالاهای موجود و کاربردهایشان از اسم اوت لت استور و یا فکتور استور استفاده میکنند.

اوت لت استور (outlet store)

فروشگاه های با بنر اوت لت استور، برندهای خاص و محبوبی از سرتاسر دنیا را به فروش گذاشته اند. برندهای مختلفی که در حال حاضر مد روز نیستند. و یا حراج فصل گذشته هستند. امروزه اوت لت استورها با قیمت وسوسه انگیزشان بخش جدایی‌ ناپذیر فرهنگ خرید مردم میباشند.

فکتور استور (factory store)

فروشگاه های فکتوراستور در کنار کارخانه هستند و محصولات مخصوص به خودشان را بدون واسطه و به طور مستقیم برای فروش میگذارند.

در این مطلب تا حد نیاز گردشگران تور ترکیه شما را با بهترین اوت لت‌های آنکارا آشنا میکنیم.

مرکز خرید اوت لت YKM

مرکز خرید YKM، یک مرکز خرید بزرگ با فروشگاه ها با برندهای مختلف است؛ که در سراسر ترکیه و اروپا قرار دارد و میتوان با خیال راحت اجناس کبفبت عالی را با قیمت مناسب خریداری کنید. مرکز خرید YKM با وجود باکیفیت ترین اجناس، مهیج ترین خرید را برای مشتریان رقم میزند. اوت لت YKM تمامی انتظارات خرید در ترکیه را فراهم میآورد. چیزهایی که در این اوت لت میبینید در هیچ یک از مراکز خرید وجود ندارند. بازدید از مرکز خرید YKM را در سفر به آنکارا از دست ندهید و از هر فروشگاهی که اجناس آن چشم تان گرفته است خرید کنید که، این روزها که قیمت اجناس به طور سرسام آوری زیاد شده اند، در این مرکز خرید میتوان پوشاک و کفش های باکیفیت بالا را ارزان و با قیمت مناسب تهیه کرد.

آدرس: Acity AVM، İstanbul Yolu 5. Km. No:244

اوپتیموم اوت لت (Optimum Outlet)

حتی به یقین میتوان گفت که اوت لت اوپتیموم مشهورترین و بهترین اوت لت آنکارا میباشد. اگر شما در آنکارا به دنبال یک مرکز خرید بزرگ با تنوع گسترده از برندهای مطرح دنیا هستید، تردید نکنید و به مرکز خرید اوپتیموم بیایید. چرا که بهترین انتخابتان این اوتلت میباشد. اوپتیموم بهترین مرکز خرید اوتلت تمام آنکاراست و بهترین اجناس جهان را با قیمت ارزان و مرقون به صرفه ارائه مینماید. این مرکز خرید سالانه بیش از ۹ میلیون بازدید کننده دارد. مسافران تور آنکارا میتوانند در اوپتیموم میتوان انواع انواع پوشاک بچه گانه، پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، ساعت، زیورآلات، کیف و کفشخریداری کنند. در این اوتلت شما خرید شگفت انگیز و خرید با تنوع بالا را تجربه خواهید کرد.

اوت‌لت فروم آنکارا

اوتلت فروم آنکارا یکی از محبوب ترین مراکز خرید کل آنکاراست. این اوت لت دارای ۲ طبقه و ظرفیت پارکینگ ۳۰۰۰ خودرو میباشد.این مرکز خرید فروم در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. اوت لت فروم آنکارا دارای تمام برندهای مشهور دنیا همچون گوچی، دی اند جی، دیور، آرمانی، دیزل، پرادا و ایو سن لوران میباشد. اوت لت فروم علاوه بر اینکه یک مرکز خرید است، مجموعه تفریحی و سبک زندگی نیز میباشد. مجتمع فروم آنکارا از چندین بنا ساخته شده. به طوری که طراحی فواصل میان بناها به گونه ایست که یک بازار روباز را برای گردشگران تداعی خواهد کرد.

اوت لت Mudo

مرکز خرید Mudo  محبوب ترین اوت لت لند در میان دانشجویان دانشگاه آنکارا میباشد. اوت لت Mudo در آنکارا شامل یک فروشگاه دوطبقه بسیار بزرگ است که در تمام فروشگاه های طبقه اول لوازم و پوشاک مخصوص آقایان وجود دارد. از پله برقی که به بالا برویم؛ پوشاک زنانه و اکثر برندهای اروپا و برندهای تمام دنیا در هر فروشگاه وجود دارد. در اوت لت مودو می‌توان کالاهایی مثل زیورآلات، ساعت، عینک و ظروف سفالی را خریداری کرد. برخی از محصولات ارزان قیمت هستند. اما در میان آن‌ها کالاهای باکیفیت و خوش برش و خوشدوختی نیز وجود دارد که قیمت بالاتری دارند. و کمی گران‌تر هستند. البته قیمت ها منطقی اند اما آن گونه که انتظار داشتید ارزان نیستند. با وارد شدن به این مرکز خرید شما میتوانید هر تعداد لباسی را که دوست دارید پرو کرده و بپوشید، اگر مایل بودید آنرا خریداری کنید. خرید اجباری نیست. اگر هم که به کمک نیاز داشتید میتوانید از کارمندانی که در این نزدیکی هستند کمک بگیرید.

آدرس: Tandoğan MUDO Outlet Mebusevleri Mah. Degol Cad. 1/B, 06900 Ankara, Turkey

اوت لت Erzincanlılar Giyim

در مرکز خرید Erzincanlilar Giyim میتوان انواع پوشاک، ساعت، جواهرات، کیف، کفش، لوازم آرایش و وسائل تزئینی را با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب خریداری کرد. در گذشته کالاهای وارداتی این مرکز خرید بسیار با کیفیت تر از اکنون بود. متاسفانه این روزها کالاهای بیکیفیت هم در این مجموعه یافت میشود. پس به کیفیت کالای خریداری شده دقت کنید. در این اوت لت فروشگاه هایی نیز وجود دارد که کالاهای بیکیفیت و ارزان به مسافران تور آنکارا ارائه میدهد. که این امر باعث دلزده شدن گردشگران تور ترکیه خواهد شد. حواستان را جمع کنید و از مسئولان مرکز خرید که دفترشان جلوی پاساژ است راهنمایی بگیرید.این مرکز برای دوست داران بازارهای روز مثل یکشنبه بازار عالی است.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد مرکز خرید Erzincanlılar دسترسی آسان به این فروشگاه میباشد. پس مینی‌بوس و اتوبوس‌های زیادی جلوی درب ورودی این مرکز خرید توقف کرده اند. پس هرجای آنکارا  و در هرکدام از هتلهای آنکارا باشید که باشید میتوانید به راحتی از این اوتلت بازدید نمایید. اگر هم میخواهید با اتومبیل شخصی به آنکارا سفر نمایید، پارکینک مرکز خرید Erzincanlilar Giyim بسیار امن بوده و میتوانید با خیال راحت به خرید بپردازید. اوت لت Erzincanlılar با برندهای مختلف، تقریبا همه سلیقه ها را پوشش میدهد.

آدرس: Hoşdere Cad., 06830 Ankara, Turkey

 

اوت لت Kotçu

شاید مرکز خرید Kotcu نسبت به مراکز خرید دیگر آنکارا بسیارکوچک تر بنظر برسد. اما در همین فروشگاه شما میتوانید اجناس با کیفیت عالی را با قیمت مناسب تهبه نماببد. حتی اگر شما یک بار هم به این اوتلت بروید لباسهای مرقون به صرفه زیادی را خرید خواهید کرد. در این فروشگاه بهترین اجناس وجود دارد و فروشندگان این مجموعه در تلاش اند که بهترین ست را برای مشتریان انجام دهند. این امر باعث شده که مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. در این فروشگاه انواع مدل‌های شلوار جین وجود داردکه احتمالا شیفته‌ی آنها خواهید شد.

آدرس: Kıbrıs Cad. No:16/B, 06900 Ankara, Turkey

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *