با منطقه ۵۱ بیشتر آشنا شوید

از منطقه ۵۱ به عنوان یکی از مرموزترین نقاط کره زمین یاد می‌کنند. افراد زیادی عقیده دارند اینجا محل ارتباط نیروهای ارتش آمریکا با موجود فضایی است و اشیای زیادی متعلق به موجودات فرازمینی در این منطقه وجود دارد.

حتما مقاله حمله به منطقه ۵۱ بخش اول را بخوانید

منطقه ۵۱ منطقه‌ای محافظت شده و در اختیار ارتش ایالات متحده آمریکا است. شواهد بسیار عجیب و غریبی درباره این منطقه وجود داشته و حدس و گمان‌های بسیار زیادی درباره آن زده می‌شود. یکی از قوی‌ترین احتمالات درباره منطقه ۵۱ ارتباط آن با موجودات فرازمینی و هوشمند است. با وجود اسناد زیادی که سازمان CIA درباره این منطقه فاش کرد، هنوز بخش زیادی از اسرار مربوط به آن ناشناخته باقی مانده است.

از سال ۱۹۵۰ میلادی به بعد، باور بسیاری از دانشمندان، تعلق داشتن منطقه ۵۱ به ارتش آمریکا به منظور اجرای‌ آزمایش‌های سری بوده است. اگرچه دولت این ادعا را همواره تکذیب کرده است، اما منطقه ۵۱ هنوز به عنوان بخشی بسیار مرموز از خاک آمریکا شناخته شده و کنجکاوی مردم برای پی بردن به  واقعیت آن روز به روز بیشتر می‌شود.

مقاله پیشنهادی: ۱۰ گنج گمشده بزرگ تاریخ که هنوز باید به دنبالشان باشیم

حقایقی درباره منطقه ۵۱

عنوان منطقه ۵۱ در سال ۱۹۵۰ توسط ارتش آمریکا به این منطقه داده شد، اما اکنون با نام دیگری یعنی منطقه امنیت ملی نوادا شناخته می‌شود. جالب است بدانید تا سال ۲۰۱۳ و فاش شدن اطلاعاتی توسط سازمان CIA، وجود چنین منطقه‌ای به صورت علنی اعلام نشده بود،‌ اما امروز، در همه جای دنیا از آن صحبت شده و دیگر بخشی ناشناخته نیست، هر چند هنوز مرموز باقی مانده است.

منطقه 51

همانطور که گفتیم، شایعات زیادی درباره رفت و آمد سفینه‌های فضایی در این منطقه وجود دارد بر اساس ادعاهای مجله‌ی نشنال جئوگرافیک، یوفوهای رویت شده در منطقه ۵۱ سو تفاهمی بیش نبوده و ناشی از خطای دید و از طرفی دید منفی مردم نسبت به این منطقه بوده است. به عبارتی به خاطر مرموز پنداشتن منطقه ۵۱ و تصور پیشین درباره ارتباط موجودات فضایی با آن، افراد، هر شی پرنده رویت شده در نزدیکی این قسمت از آمریکا را به احتمال زیاد مربوط به موجودات فضایی و شبیه به یوفو تصور می‌کنند. با این حال، در طول زمان، تعداد زیادی از یوفوهای رویت شده در حوالی آنجا توسط چندین منبع خبری تایید شده است.

مقاله پیشنهادی: ۹ مورد از دیدنی ترین آثار تاریخی ترکیه که حتما باید دید

واقعیت این است که ارتباطی بین موجودات فرازمینی و این بخش از آمریکا وجود ندارد. ارتش آمریکا به عنوان کشوری که دارای بیشترین بودجه نظامی در دنیا است، آزمایش‌های مخفی زیادی انجام می‌دهد. حال منطقه ۵۱ یکی از محل‌های اجرای این آزمایش‌ها محسوب می‌شود. در نتیجه طبیعی است که آن را مرموز و به دور از چشم عموم مردم نگه دارد، وگرنه اسرار مربوط به آزمایش‌های آن‌ها از حالت سری خارج می‌شود. مرموز نگه داشتن عمدی منطقه ۵۱ سبب شده مردم عادی، آن را به موجودات فضایی نسبت بدهند، در حالی که همه چیز تحت کنترل ارتش آمریکا بوده و رفت و آمدی خارج از کنترل آ‌ن‌ها در اینجا صورت نمی‌گیرد.

منطقه 51

در سال ۱۹۵۲ میلادی سر و صدای زیادی درباره رویت یوفوها در منطقه ۵۱ بپا شد، اما در حقیقت اشیای پروازی رویت شده، هواپیماهای سری آمریکا با نام U2 بودند. این موضوع نشان می‌دهد یکی از آزمایش‌های سری مرموز انجام شده در منطقه ۵۱ مربوط به تست وسایل پروازی مورد استفاده در ماموریت‌های سری است. بدون شک این وسایل پروازی دارای شکلی مرموز و نامتعارف بوده و به همین دلیل یوفو تلقی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *