حمل و نقل عمومی دبی، یک بلیط محبوب در سال ۲۰۱۷

در دبی تعداد افرادی که از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند، با ثبت بیشترین تعداد مسافر تراموا دبی در سه ماهه اول امسال، در امارات افزایش یافته است.

&NCS_modified=20170514133021&MaxW=640&imageVersion=default&AR-170519779

سازمان جاده ها و حمل نقل دبی (RTA) تایید کرد که متروی دبی شامل خطوط قرمز و سبز، ۵۱٫۳۷۱ میلیون مسافر را در طول سه ماهه اول امسال در مقایسه با ۴۹٫۹ میلیون مسافر در همین دوره در سال گذشته، با سه درصد افزایش، جابجا کرده است.

برخی از این ۱۶۰۱۰۷۶ مسافر در مقایسه با ۱۳۳۸۶۰۱ مسافر در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ بیشتر سوار تراموا شدند، که یک رشد حدود ۲۰ درصد را نشان می دهد.

محمد المدحرب، مدیر عملیات راه آهن دبی در RTA گفت: “RTA متعهد شده است که با استقرار حمل و نقل ایمن، مطمئن و قوی متناسب با بالاترین تکنولوژی صنعتی، به بالاترین رتبه شادی در میان اعضای جامعه برسد”.

آقای المدحرب با اضافه کردن این که هدف، ارائه جابجایی بدون مشکل از طریق حمل و نقل عمومی به مقصدهای مختلف در امارات برای تمام مسافران بوده است، گفت: “تعداد مسافرانی که از حمل و نقل عمومی به خصوص مترو استفاده می کنند، به لطف فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در میان اعضای جامعه، نرخ رشد بزرگی داشته است”.

اتوبوس های عمومی ۳۸۶۱۶۳۶۵ مسافر را در طول سه ماه اول امسال در مقایسه با ۳۷۶۵۴۴۶۸ مسافر در طول همین دوره در سال گذشته، با رشد حدود ۲٫۵ درصد، جابجا کرده بودند.

بازل سعد ابراهیم، مدیر اتوبوس های RTA گفت: “RTA در حال کار برای تکمیل شبکه حمل و نقل عمومی در امارات برای کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و تبدیل کردن حمل و نقل عمومی به انتخاب ایده آل در دبی می باشد”.

او گفت: “سهم حمل و نقل عمومی از ۶ درصد در سال ۲۰۰۶ به ۱۵ درصد در سال ۲۰۱۵ افزایش یافته و به ۲۴ درصد در سال ۲۰۱۶ با سهم تاکسی رسیده است”.

جهت اطلاع از تور دبی و رزرو تور لحظه آخری دبی با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *