هواپیمایی امارات طولانی ترین مسیر بدون توقف جهان، بین دبی و پاناما سیتی را پرواز می کند

هواپیمایی امارات (Emirate) در دبی، یک سرویس جدید بین دبی، امارات متحده عربی و پاناما سیتی، پاناما راه اندازی کرده است. این شرکت می گوید پاناما سیتی اولین دروازه آن به آمریکای مرکزی بوده و این سرویس طولانی ترین پرواز بدون توقف جهان است. این پرواز ۸۵۸۸ مایل (۱۳۸۲۱ کیلومتر) را پوشش می دهد.

Emirates_announces_new_route_to_Panama_City

این سرویس جدید بین فرودگاه بین المللی دبی (DXB) و فرودگاه بین المللی توکامن (PTY) پرواز می کند. سفر به سمت غرب ۱۷ ساعت و ۳۵ دقیقه طول می کشد، در حالی که سفر به شرق ۱۵ ساعت و ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید. این فاصله طولانی تر از سرویس کوانتاس ۸۵۷۸ مایلی (۱۳۸۰۵ کیلومتر) بین سیدنی و دالاس/فورت ورث است که سال گذشته آغاز شد و طولانی ترین پرواز بدون توقف قبلی بود.

هواپیمایی امارات پروازهای روزانه با استفاده از هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰LR دارد که در آن فرست کلاس های بیزنس و اقتصاد ارائه می شود. این شرکت می گوید این تنها خط هوایی بین المللی است که صندلی های فرست کلاس به پاناما ارائه می دهد. علاوه بر این، این هواپیما قادر به حمل بیش از ۱۵ تن (۱۶٫۵ تن) محموله می باشد.

این پروازها دبی را در ساعت ۰۸:۰۵ ترک کرده و در ساعت ۱۶:۴۰ به پاناما سیتی می رسند. پروازها از پاناما سیتی در ساعت ۲۲:۱۰ فرودگاه را ترک کرده و در ساعت ۲۲:۵۵ روز بعد به دبی می رسند.

این سرویس جدید از ۱ فوریه ۲۰۱۶ آغاز به کار کرده است.

جهت اطلاع از تور دبی و رزرو تور لحظه آخری دبی با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *