معرفی بهترین و جذاب ترین مراکز بازی در دبی

دبی به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در صنعت تفریح و بازی، برخی از بهترین مراکز بازی را در اختیار دارد. در این مطلب به معرفی برترین مراکز بازی دبی می‌ پردازیم.

دبی، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان است که به خاطر خریدهای فاخر، هتل‌ های لوکس، شب‌ های پرجنب و جوش، معماری باشکوه و مناظر خیره‌ کننده شناخته می‌ شود. اما آیا می‌ دانستید که برای علاقه‌ مندان به بازی‌ نیز در دبی گزینه‌ های زیادی وجود دارد؟ در واقع، در این شهر می‌ توانید به عنوان یک گیمر، به مراکز بازی مختلفی سر بزنید و از اوقات خود لذت ببرید.

بازی کردن یا گیم زدن هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده است. این فعالیت یک راه بسیار خوب برای تخلیه هیجان و کاهش استرس است. در دبی، تعداد زیادی مرکز بازی (به انگلیسی: Game center) وجود دارد که شامل بازی‌ های تخته‌ ای، بازی‌ های ویدیویی و بازی‌ های آرکید می‌ شوند. آیا به دنبال یک مرکز بازی اختصاصی هستید که بتوانید در آن اوقات خوشی را با گیم زدن سپری کنید؟ در این مطلب از بیسان گشت، یک راهنمای جامع از مراکز بازی در دبی برای شما ارائه شده است. این مراکز لحظاتی سرگرم‌ کننده و بی‌ نظیری را برای مسافران تور دبی رقم می زنند.

 

بهترین مراکز بازی در دبی

دبی، به‌ عنوان یکی از مقاصد گردشگری برتر جهان، به لطف تنوع فراوانی از فعالیت‌ های سرگرم‌ کننده، به عنوان یک پارادایس برای طرفداران بازی و سرگرمی شناخته می‌ شود. در ادامه به بررسی بهترین مراکز بازی در دبی ( که در ایران به آن گیم نت یا کلوب بازی هم گفته می‌ شود) می‌ پردازیم.

Play DXB

پارک واقعیت مجازی دبی یا Play DXB که پیشتر به عنوان VR Park شناخته می‌ شد، به عنوان بزرگترین پارک واقعیت مجازی درون ساختمانی جهان شهرت دارد. این مرکز بازی در دبی مال، با تمرکز بر مفهوم “فرار مشترک” و شعار “چالش با واقعیت”، بازدیدکنندگان را به دنیایی از سرگرمی و هیجان دعوت می‌ کند. با بیش از ۳۰ سواری، تجربه و بازی های هیجان‌ انگیز که خطوط بین واقعیت و تخیل را مبهم می‌ کنند، Play DXB تجربه‌ ای بی‌ نظیر و فراموش‌ نشدنی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌ دهد. از ماجراجویی‌ های وحشتناک تا بازی‌ های ورزشی و هیجان انگیز، این پارک تنوع وسیعی از تجربه‌ ها را در اختیار شما قرار می‌ دهد. همچنین، فعالیت های فردی و چند نفره در اینجا وجود دارد که به شما این امکان را می‌ دهد با دوستان و خانواده خود لحظاتی پرهیجان و فراموش نشدنی تجربه کنید. با پوشیدن هدست واقعیت مجازی خود، آماده سفری به دنیایی از هیجان و سرگرمی شوید. به علاوه، فراموش نکنید دراپ تاور، که یک تجربه واقعیت مجازی میخکوب کننده است و در آن شما احساس می کنید که با یک بند از برج خلیفه آویزان شده اید، را امتحان کنید.

آدرس: مرکز شهر دبی، دبی مال، طبقه ۲

ساعت کاری: روزهای هفته از ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب | آخر هفته ها از ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ شب

قیمت: از ۱۵ درهم تا ۴۵ درهم متغیر است

 

Brass Monkey

Brass Monkey یک مکان چندمنظوره است که در آن همه چیز درباره سرگرمی و تفریح وجود دارد. با میزهای اسنوکر و بولینگ، فعالیت‌ های هیجان‌ انگیز دیگر و طراحی وینتیج، Brass Monkey تمامی نیازهای شما برای یک شب خاص را برآورده می‌ کند. این مکان به شما این امکان را می‌ دهد که به گذشته بازگردید و بازی‌ های کلاسیک را تجربه کنید. با بیش از ۶۰ بازی معروف از جمله پک من، دانکی کانگ، استریت فایتر و ایر هاکی، مطمئناً چیزی برای هر سلیقه‌ ای وجود دارد. همچنین، Brass Monkey امکانات مدرنی نیز، از جمله شبیه‌ سازهای مسابقه‌ ای وی آر، میزهای بیلیارد، راه‌ های بولینگ و بسیاری موارد دیگر، را ارائه می دهد. در اینجا شما می‌ توانید زمانی شاد و شگفت‌ انگیزی با دوستان و خانواده خود سپری کنید.

 

آدرس: جزیره بلوواترز، اسکله

ساعت کاری: دوشنبه و سه شنبه ۰۴:۰۰ ظهر تا ۰۱:۰۰ بامداد | چهارشنبه ۰۴:۰۰ ظهر تا ۰۲:۰۰ بامداد | پنجشنبه تا شنبه ۰۴:۰۰ ظهر تا ۰۳:۰۰ بامداد | یکشنبه ۱۲:۰۰ ظهر تا ۰۱:۰۰ بامداد

 

Wavehouse

Wavehouse یک مرکز بازی و سرگرمی در هتل آتلانتیس دبی می باشد. این مکان دارای امکانات متنوعی است که برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها مناسب هستند. در داخل Wavehouse، شما می‌ توانید رستورانی با منوی گسترده و لذیذ را امتحان کنید. علاوه بر آن، یک زمین بولینگ و یک دستگاه موج‌ سواری در این مرکزبازی وجود دارد که با موج‌ های هیجان‌ انگیز، تجربه‌ ای شبیه به موج‌ سواری در اقیانوس را به شما می‌ دهد. همچنین بخشی به نام LEVELS در Wavehouse، شامل بیش از ۵۰ بازی آرکید قدیمی و سواری است که شما را در دنیایی سرگرم‌ کننده و هیجان‌ انگیز غرق می کند. در اینجا می‌ توانید از بازی‌ های مختلفی مانند مسابقات ماشین، شوتر و تیراندازی و بازی‌ های آرکید لذت ببرید. جذاب ترین قسمت این مرکز بازی، بخش ایکس باکس است، جایی که گیمرها می‌ توانند فورتنایت و دیگر کنسول‌ های مورد علاقه خود را بازی کنند.

آدرس: آتلانتیس، هتل پالم، طبقه همکف

ساعت کاری: ۱۲:۰۰ ظهر تا ۱:۰۰ بامداد

قیمت: ۴۲۰ درهم در ساعت

 

Rails

ریلز یکی از بهترین مکان ها برای گیم، و یک مرکز بازی ویدئویی پیشرفته در دبی است که برای علاقه‌ مندان به بازی‌ های ویدئویی یا ویدیو گیم ایده آل می باشد. این مرکز بازی امکانات متنوعی را برای تفریح و سرگرمی گیمرها فراهم می‌ کند. در اینجا شما می‌ توانید از تکنولوژی‌ های پیشرفته‌ ای مانند ماوس‌ های اپتیکال و هدست‌ های با کیفیت بالا استفاده کنید که تجربه بازی شما را بهبود می‌ بخشد. در Rails، علاوه بر بازی‌ های مختلفی مانند دوتا ۲، ماینکرافت، لیگ افسانه‌ ها و سایر بازی‌ های محبوب، شما می‌ توانید تورنمنت کوچکی از بازی فورتنایت برگزار کنید. همچنین در این مکان بازی‌ های کامپیوتری، فوتبال دستی، بیلیارد و یک کافه وجود دارد که می‌ توانید در آن غذاها و خوراکی های خوشمزه را با قیمت مناسب تهیه کنید. قیمت‌ ها در Rails از ۵ درهم برای هر ساعت شروع می‌ شود، اما می‌ توانید ۵۰ درهم پرداخت کنید و بلیت روزانه بگیرید که به شما دسترسی به این مرکز را برای هفت ساعت می‌ دهد. پس دوستان خود را جمع کنید و یک روز کامل را در ریلز دبی به مبارزه با جرم و جنایت و گلزنی اختصاص دهید.

آدرس: برج های دریاچه جمیرا، طبقه C

ساعت کاری: ۱۲:۰۰ ظهر تا ۰۱:۰۰ بامداد

قیمت: شروع از ۵ درهم در هر ساعت

 

Que Club

Que Club یک مرکز بازی و سرگرمی در بر دبی است که برای علاقه‌ مندان به بازی‌های ویدئویی مناسب می باشد. این مجموعه دارای منطقه‌ ای برای بازی و میزهای بیلیارد است و همچنین یک کافه دارد که می‌ توانید در آن نوشیدنی و غذا سفارش دهید. این مکان با کامپیوترهایی با کیفیت بالا، بازی‌ های محبوب شما را ارائه می دهد. همچنین می‌ توانید علاوه بر بازی‌ های ویدئویی، بیلیارد و اسنوکر نیز بازی کنید. اتاق بازی VIP Que Club به طور منظم مسابقات و رقابت‌ هایی برای بازی‌ های ویدئویی مانند دوتا ۲ و لیگ افسانه‌ ها ترتیب می دهد. همچنین، Que Club اغلب میزبان رویدادهای اجتماعی و رویدادهای تجاری می باشد. کسانی که می‌ خواهند مهارت‌ های خود را در یک محیط رقابتی تقویت کنند و از گذراندن اوقات فراغت خود با گیم لذت می برند، نباید این مرکز بازی را از دست بدهند.

آدرس: بر دبی، عود متا، نزدیک مرکز خرید لامسی پلازا

ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۰۳:۰۰ بامداد

قیمت: ۱۰ درهم در ساعت برای کامپیوتر، ۱۱ درهم در ساعت برای کامپیوتر VIP

 

Arena Games

مرکز بازی آرنا یک مرکز بازی واقعیت مجازی (VR) است که به گیمرهای بالای دوازده سال، این امکان را می‌ دهد که در دنیاهای ساخته شده توسط کامپیوتر سفر کنند. در اینجا شما می‌ توانید بسته به انتخاب خود، به صورت گروهی یا تنها در بازی‌ های واقعیت مجازی شرکت کنید. در Arena Games، هر بازی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته وی آر ساخته می‌ شود. این تکنولوژِی شامل یک سیستم پشته VR است که احساسات واقعیت بیشتری را برای شما به ارمغان می‌ آورد و حرکت آزاد در داخل بازی را ممکن می‌ کند. در این مرکز، ۱۵ بازی مختلف وجود دارد که با استفاده از این تکنولوژی ایجاد شده‌ اند که برخی از برجسته‌ ترین آن ها، Far Cry VR، Engineerium و Singularity هستند. این بازی‌ ها هم برای گیمرهای حرفه‌ ای و هم برای گیمرهای معمولی مناسب می باشند. تعداد محدودی اسلات برای بازی‌ ها وجود دارد که می‌ توانید به صورت آنلاین یا در محل رزرو کنید.

آدرس: مرکز مالی بین المللی (DIFC)، خیابان گیت، منطقه D، طبقه همکف

ساعت کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۰:۰۰ شب | جمعه و شنبه از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب

قیمت: شروع از ۱۱۰ درهم

 

The Arcade by Hub Zero

The Arcade by Hub Zero یک پارک بازی مجازی در الخوانیج است که شما را به دنیای واقعیت مجازی می‌ برد. در این مکان شگفت‌ انگیز، شما می‌ توانید بیش از ۵۰ بازی ویدئویی برتر را تجربه کنید. این بازی‌ ها شامل بازی‌ های کلاسیکی مانند مهاجمان فضایی و همچنین بازی‌ هایی که از هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و ضبط حرکت استفاده می‌ کنند، می‌ باشند. بازی ستارگان فوتبال به طرفداران فوتبال اجازه می‌ دهد تا مهارت خود را به نمایش بگذارند، در حالی که بازی ماریو کارت به طرفداران نوستالژی فرصتی را می‌ دهد تا در آن به عنوان راننده بازی کنند. در حین حضور در این مکان، همچنین می‌ توانید از غذاهای لذیذ موجود در تراک غذا لذت ببرید.

آدرس: الخوانیج، پیاده روی الخوانیج

ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

قیمت: ۱۰۰ درهم

 

Xstrike

اگر دنبال بازی های کامپیوتری نیستید و می خواهید وضعیت جنگی را تجربه کنید، این مکان مناسب شماست. Xstrike یک مرکز سرگرمی در منطقه القوز است که تجربه‌ شبیه‌ سازی جنگ را ارائه می‌ دهد. در اینجا شما با استفاده از یک جلیقه پیشرفته و یک تفنگ لیزری، در یک محیط چند طبقه و در تیم بازیکنان دیگر رقابت می‌ کنید. این مرکز تجربه‌ ای فراگیر برای علاقه‌ مندان به بازی‌ های نبرد و اکشن ارائه می‌ دهد. شما می‌ توانید در زمین‌ هایی که شباهتی به صحنه‌ های فیلم‌ های هالیوودی دارند و در محیط‌ هایی که طراحی شده‌ اند، در جنگ ها شرکت کنید. این بازی یک تجربه جدید و به یادماندنی برای شما رقم می زند.

آدرس: القوز دبی

ساعت کاری: ۰۳:۰۰ ظهر تا ۱۲:۰۰ شب

قیمت: از ۸۹ درهم شروع می شود

 

Millennium Avenue Gaming Café

Millennium Avenue Gaming Café یک کافه بیلیارد و بازی برای گیمرها می باشد که ۲۴ ساعته باز است و فضایی مشابه یک پناهگاه دارد. قیمت‌ های اینجا از مقرون به صرفه‌ ترین ها در منطقه هستند. شما می‌ توانید در این مرکز برای تکمیل ماموریت‌ های بازی خود حضور پیدا کنید. این کافه بازی اتاق‌ هایی در سه سطح قیمتی (عمومی، VIP و MIP) برای برگزاری جشن‌ های تولد را ارائه می دهد. به دلیل واقع شدن در منطقه تاریخی شهر و فضای رقابتی، این کافه افراد ثابت و متعهد زیادی دارد. علاوه بر مسابقات پینگ پونگ، این کافه همچنین میزبان مسابقات بازی های نیمه معمولی و استخر است. شما در طول اقامت ۸، ۱۶ یا ۲۴ ساعته خود در اینجا نیازی به غذا نخواهید داشت، زیرا در منوی آن سوشی، پیتزا و سایر گزینه‌ ها وجود دارد.

آدرس: دیره، هور العنز، خیابان ابوهیل

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت: ۶ درهم برای هر کامپیوتر، ۱۰ درهم در ساعت برای کامپیوتر VIP

 

DZZRT

DZZRT یک مکان متمرکز بر بازی است که با فضایی آرام و معاصر، در سال ۲۰۱۹ توسط یک گروه از گیمرهای پرشور تأسیس شده است. دسترسی به هر یک از چهار منطقه‌ استاندارد، بزرگسالان، VIP و PS5 هزینه های متفاوتی دارد. در حالی که منطقه PS5 دارای صندلی‌ های چرمی راحت است، منطقه VIP دارای یک کابین بازی خصوصی می باشد. شما می‌ توانید با دوستان خود در اینجا انواع بازی‌ های ویدئویی الکترونیکی را تجربه کنید. برای تأمین انرژی، انواع قهوه لاوازا، آبمیوه تازه، نوشیدنی‌ های بدون الکل و ساندویچ‌ ها در این مرکز بازی موجود است.

آدرس: البرشا

ساعت کاری: ۱۲:۰۰ ظهر تا ۰۴:۰۰ صبح

قیمت: شروع از ۱۰ درهم در هر ساعت

 

کلام آخر

دبی به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در صنعت تفریح و بازی، برخی از بهترین و جذاب‌ ترین مراکز بازی را در اختیار دارد. بازدید این مراکز بازی با تنوع بالا در ارائه فعالیت‌ ها و سرویس‌ های متنوع، به همراه خانواده و دوستان، بهترین فرصت برای سرگرمی و ایجاد خاطرات خوش است. بنابراین، اگر شما نیز قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال تجربه‌ ای منحصر به‌ فرد و سرگرم‌ کننده هستید، توصیه می‌ کنیم به این مراکز بازی سر بزنید. دبی با مراکز بازی خود به عنوان یک مقصد تفریحی برتر، اطمینان می‌ دهد که تجربه‌ ای فراموش نشدنی در انتظار شماست. امیدواریم که این مقاله به شما در انتخاب بهترین مراکز بازی دبی کمک کرده باشد و تجربه‌ یک سفر شاد و پرطراوت را برای شما فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *