هتل های نزدیک به مرکز انگشت نگاری وک کانادا در استانبول

در این مطلب، به بررسی هتل‌ های نزدیک به مرکز انگشت نگاری وک کانادا در استانبول می‌ پردازیم تا بتوانید با حضور به موقع، انگشت نگاری خود را انجام دهید.

هتل های نزدیک به مرکز انگشت نگاری وک کانادا در استانبول

سفر به خارج از کشور برای مراجعه به سفارت نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد. برای ایرانیانی که تمایل به مراجعه به سفارت کانادا را دارند، یکی از گزینه های محبوب، مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول، در منطقه شیشلی، محله اسن تپه است. وجود سفارت کانادا در استانبول و نیز عدم نیاز به ویزا برای سفر به ترکیه این شهر را به یک مقصد جذاب برای ایرانیان تبدیل کرده است. اما سفر به استانبول نه تنها به دلیل مراجعه به سفارت کانادا جذابیت دارد، بلکه به خاطر جاذبه های گردشگری فراوانی که این شهر دارد نیز مورد توجه قرار است. استانبول به عنوان سومین شهر توریستی دنیا، با ترکیبی از فرهنگ های شرقی و غربی، آثار باستانی، مساجد تاریخی، بازارهای پرهیجان و مناظر طبیعی زیبا، هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان می باشد.

حالا اگر قصد دارید در حین مراجعه به سفارت کانادا از زمان خود بهره برداری کنید، اقامت در هتل های نزدیک به مرکز انگشت نگاری کانادا می تواند یک انتخاب مناسب باشد. این هتل ها با دسترسی آسان به سفارت کانادا و نزدیکی به مراکز خرید محبوب شما را قادر می سازد که به راحتی از خدمات و امکانات این منطقه بهره ببرید؛ به علاوه با قرارگرفتن در نزدیکی جاذبه های تاریخی معروف، به شما این امکان را می دهد تا در اوقات فراغت خود از این جاذبه های فراوان نیز بازدید کنید. در این مطلب از بیسان گشت، به بررسی هتل‌ های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول می‌ پردازیم. این هتل‌ ها با موقعیتی استراتژیک، امکانات رفاهی برجسته و خدمات بی‌ نظیر، به گردشگران اقامتی لذت‌ بخش و بی‌ نقص در نزدیکی به مرکز انگشت نگاری وک کانادا ارائه می‌ کنند.

 

هتل های ۵ ستاره

هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول | Sheraton Istanbul City Center

هتل پنج ستاره زیبا و مدرن شرایتون سیتی سنتر، در نزدیکی میدان تکسیم، که در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی از سفارت کانادا قرار دارد، با خدمات بی نظیر و امکانات برتر خود، تجربه‌ ای لاکچری و استثنایی را به میهمانان ارائه می‌ دهد. این هتل دارای اتاق‌ های بزرگ و راحتی است که با امکانات بسیار، طراحی مدرن و دکوراسیون شیک، برای اقامتی لوکس و دلپذیر آماده شده‌ اند. هتل شرایتون رستوران‌ باکیفیتی دارد که منوی متنوعی از غذاهای بین‌ المللی و ترکی را ارائه می‌ دهد. همچنین، میهمانان می‌ توانند در بار آرام و شیک هتل، لحظاتی خاص و خوشایند را سپری کنند. از دیگر امکانات هتل می‌ توان به سالن ورزشی، زمین تنیس و بدمینتون، سالن بیلیارد، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا، استخر سرپوشیده، مرکز سلامتی، سرویس اتاق و… اشاره کرد. همچنین، هتل شرایتون سیتی سنتر فاصله کوتاهی از نقاط دیدنی مهم شهر، محل های تفریحی، رستوران ها و مراکز خرید نظیر مرکز خرید کاروم، دارد. با ترکیبی از موقعیت جغرافیایی عالی و خدمات بی‌ نظیر، این هتل گزینه‌ ایده‌ آلی برای کسانی است که قصد دارند بالای سه یا چهار روز در استانبول اقامت داشته باشند.

 

هتل چر استانبول | Cher Hotel istanbul

هتل چر استانبول، یک هتل پنج ستاره در نزدیکی میدان تکسیم می باشد و در منطقه دولاب دره قرار دارد. این محله دارای مشکلاتی همچون سراشیبی‌ ها و سرازیری‌ های عجیب علاوه بر تردد افراد خلافکار در آن است اما با این وجود شدیدا مورد استقبال گردشگران قرار دارد. به علاوه هتل چر دقیقا روبروی مرکز انگشت نگاری وک کانادا قرار دارد و برای مسافرانی که وقت سفارت برای انگشت نگاری دارند، ایده آل می باشد. این هتل با معماری زیبا و خدمات برتر خود، تجربه‌ لاکچری و استثنایی را برای میهمانان خود فراهم می‌ کند. اتاق‌ های هتل چر استانبول بسیار راحت هستند و با دکوراسیون زیبا و مدرن طراحی شده‌ اند. امکانات دیگر این هتل شامل رستوران، باشگاه بدنسازی، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، کافه، مرکز خدمات زیبایی و صبحانه رایگان می‌ باشد. همچنین، موقعیت جغرافیایی این هتل نیز بسیار مناسب است و فاصله کمی تا اماکن دیدنی شهر نظیر گالری هنری آرتر، برج گالاتا و موزه مادام توسو دارد. قیمت هتل چر حدودا با هتل های ۴ ستاره آن منطقه برابری می کند و برای کسانی که فقط برای وقت انگشت نگاری خود به استانبول سفر کرده اند، بسیار مناسب است.

 

هتل گرند جواهر استانبول | Grand Cevahir Hotel

هتل پنج ستاره گرند جواهر از هتل های بسیار شیک و به نسبت اقتصادی در محدوده شیشلی است که در فاصله کمی از مرکز انگشت نگاری وک واقع شده است و خدمات خوب و کاملی را به مسافران و مهمانان خود ارائه می دهد. اتاق‌ های بزرگ با دکوراسیونی شیک و زیبا این هتل دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان و سیستم تهویه مطبوع هستند. رستوران دلیز هتل گرند جواهر فضایی شیک و جذاب را برای لذت بردن از وعده‌ های غذایی فراهم می‌ کنند. دو استخر، مرکز سلامتی، اسپا و کافی شاپ از امکانات دیگر هتل گرند جواهر هستند. این هتل در نزدیکی مترو شیشلی واقع شده است و مسافران می‌ توانند به راحتی به هر بخشی از استانبول دسترسی داشته باشند. مرکز خرید گرند جواهر، بیمارستان شیشلی و برج گالاتا در فاصله کمی از هتل گرند جواهر قرار دارند. با توجه به طراحی زیبا، امکانات برتر و موقعیت مکانی عالی، این هتل یک مقصد لوکس و منحصربه‌ فرد برای کسانی است که وقت سفارت برای انگشت نگاری ویزای کانادا دارند.

 

هتل های ۴ ستاره

هتل برجر استانبول | Berjer Hotel

هتل برجر استانبول با معماری مدرن در موقعیتی بسیار مناسب، در مرکز استانبول و در چند قدمی خیابان معروف استقلال و میدان تقسیم واقع شده است. این هتل که تنها یک دقیقه پیاده تا سفارت کانادا فاصله دارد، برای کسانی که قصد دریافت ویزای کانادا یا ویزای آمریکا را دارند بهترین انتخاب می باشد. اتاق‌ های راحت هتل برجر دارای امکانات رفاهی نظیر تلویزیون ماهواره ای، تراس هستند و با پنجره‌ های اتاق‌ ها می‌ توان از چشم اندازهای فوق‌ العاده شهر لذت برد. مهمانان می توانند در در رستوران Trio هتل از غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرند. از امکانات جذاب هتل برجر می توان به مرکز سلامتی، استخر سرپوشیده، خدمات آبگرم و اسپا، حمام و سونای ترکی، اتاق های ماساژ درمانی و … اشاره کرد. به علاوه این هتل در نزدیکی مراکز خرید، بازارها و مکان‌ های دیدنی مهم شهر قرار گرفته است و در هنگام اقامت خود می توانید از جاذبه های نظیر مسجد ایا صوفیه، پارک فریت گلریوز، باغ دولاپدره و پاساژ گل دیدن کنید.

 

هتل ناز سیتی | Naz City Hotel

این هتل در میدان تکسیم واقع شده است و با وجود قرارگیری یک سطح پایین‌ تر از بهترین هتل‌ های موجود از نظر دسته‌ بندی (چهار ستاره به جای پنج ستاره)، یکی از بهترین هتل های استانبول می باشد. اتاق های هتل ناز سیتی بسیار زیبا طراحی و دکور شده‌ اند و دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، وای فای رایگان و بخش نشیمن بسیار دنج هستند. رستوران و بار اختصاصی، استخر شنا، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، اتاق بخار و سونا، مرکز اسپا و مرکز ماساژ از امکانات هتل ناز سیتی می باشد. رستوران منهتن این هتل غذاهای بین المللی و تاره سرو می کند که توسط آشپز های محلی آماده می شوند. به علاوه این هتل دسترسی بسیار آسانی از محل اقامت به دیگر نقاط شهر، به راحت‌ ترین، ارزان‌ ترین و سریع‌ ترین شکل ممکن فراهم می کند؛ این موضوع باعث شده است مسافران بسیاری که هم وقت انگشت نگاری دارند و هم می خواهند چند روز در استانبول بمانند، آن را انتخاب کنند. برج گالاتا، بازار ادویه و مسجد ایاصوفیه در نزدیکی هتل ناز سیتی قرار دارند.

 

هتل د وایت سوان سوئیت استانبول | The White Swan Suites

این هتل تاریخی با قدمت ۱۰۰ سال، دارای دکوراسیون قدیمی و مدرن است و حدود ۰٫۶ کیلومتر از سفارت کانادا در استانبول فاصله دارد. هتل د وایت سوان سوئیت نیز تنها ۳۰۰ متر از خیابان استقلال فاصله دارد و امکانات و خدمات گوناگونی برای آسایش و رفاه مهمانان ارائه می دهد. همچنین با خدماتی نظیر تبدیل ارز، فکس، فتوکپی و …، د وایت سوان یک هتل ایده آل برای سفرهای کاری است. پرسنل هتل به زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی مسلط هستند و به خوبی از مسافران استقبال می کنند. از دیگر امکانات هتل د وایت سوان می توان به روم سرویس، شاتل فرودگاه، لاندری، فامیلی روم، خدمات کمک پزشکی و آرایشگاه اشاره کرد. به علاوه میدان تکسیم نیز فاصله کمی تا این هتل دارد و مهمانان می توانند به راحتی به جاهای دیدنی نظیر موزه پرا استانبول، مسجد اورتاکوی و پل گالاتا دسترسی داشته باشند.

 

هتل های ۳ ستاره

هتل امی استانبول | Emmy Hotel

هتل امی استانبول نیز از هتل هایی است که در نزدیکی مرکز انگشت نگاری وک کانادا قرار دارد. همچنین با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی می توانید به تکسیم بروید که این موقعیت بسیار مناسب هتل را نشان می دهد. به علاوه هتل امی قیمت بسیار پایینی در کنار کیفیت بالای آن دارد و اتاق هایی تمیز و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ ای، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تخت راحت و ملحفه‌ های تمیز و… ارائه می دهد. از جمله امکانات هتل امی استانبول می توان به سرویس اتاق، خدمات ترانسفر فرودگاهی و اینترنت اشاره کرد. پرسنل هتل به زبان های روسی، ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. بهتر است بدانید این هتل فاقد آسانسور و امکانات ورزشی است و برای مسافرانی که فقط برای وقت انگشت نگاری خود به استانبول سفر کرده اند، مناسب تر می باشد.

 

هتل نوا ریور فلتس استانبول | Neva River Flats

هتل نوا ریور فلتس در قلب استانبول، در یک ساختمان تاریخی بازسازی شده در بی اوغلو، نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. با امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی، ۱۱ اتاق خانوادگی، صبحانه در دسترس، ترنسفر فرودگاهی، ایستگاه کامپیوتر، اتاق جلسه ۲۴ ساعته، و اجاره دوچرخه، این هتل برای سفرهای کاری و تفریحی بسیار مناسب است. پرسنل هتل نوا ریور فلتس به زبان های ترکی، انگلیسی، اسپانیایی و چینی صحبت و با خوش رویی از مهمانان پذیرایی می کنند. به علاوه این هتل با جاذبه های مهم شهر فاصله کمی دارد و در ۰٫۵ کیلومتری سفارت کانادا در استانبول قرار دارد. علاقه مندان به پیاده روی می توانند از هتل تا خیابان ایستیکلال ۸ دقیقه، مادام تیساده استانبول ۹ دقیقه، موزه پرا ۱۰ دقیقه، و میدان تکسیم ۱۳ دقیقه، پیاده روی نمایند.

 

هتل اوریلا استانبول | Oriella Hotel

هتل سه ستاره اوریلا استانبول تنها ۳ دقیقه پیاده تا میدان اصلی تقسیم و مترو فاصله دارد. این هتل تازه بازسازی شده و ۵  طبقه قدیمی یونانی، از هتل‌ های اقتصادی می باشد و با موقعیت مکانی ایده آل، باعث شده است مسافران زیادی آن را انتخاب کنند. هتل اوریلا اتاق هایی با ویژگی ها و سبک منحصر به فرد ارائه می دهد اما خدمات‌ رسانی هتل چندان تعریفی ندارد. از امکانات هتل می توان به خدمات ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. مسافرانی که وقت انگشت نگاری دارند و به دنبال سفری مقرون به صرفه‌ می باشند، هتل اوریلا بهترین انتخاب برای آن هاست. با استفاده از سرویس حمل ونقل عمومی می توانید راحت و سریع از جاذبه هایی نظیر مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، و کاخ دلمه باغچه دیدن کنید.

 

کلام آخر

امکانات، خدمات، مدت زمان اقامت شما و نزدیکی به نقاط مهم شهر از جمله فاکتورهایی هستند که در انتخاب هتل برای اقامت در نزدیکی مرکز انگشت نگاری وک کانادا باید مدنظر قرار گیرند. امیدواریم با معرفی این هتل‌ ها، خوانندگان هتل موردعلاقه خود را که با موقعیت مکانی مناسب و خدمات باکیفیت در نزدیکی سفارت کانادا در استانبول قرار دارد، انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *