در تور ترکیبی تایلند به پوکت سفر کنیم یا پاتایا؟

تور ترکیبی تایلند به صورت بانکوک پوکت و بانکوک پاتایا برگزار می‌شود. اما برای داشتن بهترین تجربه سفر، بهتر است کدام یک را انتخاب کنیم؟

شهرهای تایلند دارای اتمسفر منحصربه‌فرد خود بوده و سفر به آن‌ها به هر فردی پیشنهاد می‌شود. با وجود تعدد شهرهای این کشور، بانکوک،‌ پاتایا و پوکت اصلی‌ترین مقاصد دوست‌داران تور تایلند به شمار می‌رود. تورهای این کشور به صورت ۷ روزه برگزار می‌شوند. اگرچه می‌توان هر ۷ روز را در یکی از این سه شهر اقامت داشت، اما به صورت عادی، این تورها به صورت ترکیبی برگزار می‌شوند، به طوری که ۴ شب در بانکوک و ۳ شب در یکی از دو شهر پاتایا و پوکت اقامت خواهید داشت. البته در تور ترکیبی تایلند نیز اجباری برای رعایت این برنامه وجود نداشته و می‌توان با درخواست از بیسان گشت، برنامه‌ سفری به صورت پاتایا – پوکت چید!

تور ترکیبی تایلند

اکیدا پیشنهاد می‌کنیم هرگز برنامه سفر به بانکوک را از تور ترکیبی تایلند خود خارج نکنید. این شهری فوق‌العاده بوده و هر انسان حتما باید یک مرتبه در طول عمر خود به آن سفر کند. حال که قرار است ۴ روز در پایتخت تایلند اقامت داشته باشید، برای ۳ روز بعدی، بهترین شهر از بین دو شهر پوکت و پاتایا کدام است؟

واقعیت این است که نمی‌توان یک تور ترکیبی تایلند ایده‌آل برای تمامی افراد تعیین کرد و بهترین سفر از دیدگاه هر فرد متفاوت است. به همین دلیل در ادامه، پوکت و پاتایا را بهتر خواهیم شناخت تا بسته به سلیقه خود یکی را به عنوان قسمت دوم تور ترکیبی تایلند خود انتخاب کنیم.

چرا به پاتایا سفر کنیم؟

به طور خیلی خلاصه، پاتایا شهری ایده‌آل برای دوست‌داران گشت و گذارهای شهری، گذران وقت در بارها و مخصوصا شب‌گردی است. شب‌گردی در هیچ کجای دنیا به اندازه خیابان‌های پاتایا لذت ندارد. اغلب بارهای این شهر تا ساعت ۲ بامداد باز بوده و سرویس‌دهی می‌کنند. برخی دیگر نیز برای ادامه فعالیت تا ساعت ۳ بامداد دارای مجوز هستند.

تور ترکیبی تایلند

پاتایا

اگر گشت و گذار شهری را دوست داشته و در پی کسب تجربه بهتری نسبت به تور شهری بانکوک هستید، پاتایا شهر ایده‌آل شما برای سفر است. بعد از تماس با بیسان گشت، از این آژانس مسافرتی بخواهید در تور ترکیبی تایلند شما، بانکوک – پاتایا را برایتان برنامه‌ریزی کنند. نکته مهم دیگر درباره این سفر، پایین بودن هزینه آن در مقایسه با تور ترکیبی تایلند بانکوک پاتایا است. فاصله از پایتخت تایلند تا شهر پاتایا حدود ۲۰۰ کیلومتر است، به همین دلیل بعد از ۴ روز اقامت در بانکوک، به صورت زمینی به شهر دوم سفر می‌کنید.

چرا به پوکت سفر کنیم؟

در صورت تمایل به طبیعت و سواحل زیبا، باید پوکت را به عنوان بخش دوم تور ترکیبی تایلند خود برگزینید. برخی قسمت‌های پوکت همچون سواحل فی فی، ما را به یاد تعریف‌هایی که از بهشت شنیده‌ایم می‌اندازند! دوست‌داران آفتاب گرفتن زیر ساحل و سفر به جزایر اعجاب‌آور، باید در تور ترکیبی تایلند بانکوک – پوکت را انتخاب کنند.

تور ترکیبی تایلند

سواحل فی فی

فاصله بین دو شهر بانکوک و پوکت زیاد است، به همین دلیل سفر بین آن‌ها به صورت هوایی صورت می‌گیرد. در نتیجه هزینه بیشتری در مقایسه با تور ترکیبی بانکوک پاتایا دارد. گفتنی است پاتایا نیز دارای سواحل منحصربه‌فرد و زیبای خود است، اما از نظر طبیعت، نمی‌توان آن‌ها را با پوکت مقایسه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *