ویزای توریستی پنج ساله امارات برای گردشگران صادر خواهد شد

صدور ویزای توریستی پنج ساله امارات خبری خوبی برای دوست‌داران سفر به شهرهای توریستی این کشور نظیر دبی و ابوظبی محسوب می‌شود. بر اساس این ویزا، فرد دارنده قادر خواهد بود طی بازه زمانی اعلام شده، چند مرتبه وارد کشور شده و آن را ترک کند.

قانون جدیدی توسط دولت امارات به ثبت رسیده که مزایای زیادی برای این کشور و همچنین دوست‌داران سفر به شهرهای امارات خواهد داشت. از این پس توریست‌ها قادر به دریافت ویزای پنج ساله کشور امارات هستند. نکته جالب درباره ویزای توریستی پنج ساله امارات که به فرد اجازه می‌دهد پنج سال در این کشور اقامت داشته باشند، مجاز بودن ورود و خروج از کشور برای چندین مرتبه طی این بازه زمانی است. به عبارتی فرد می‌تواند بین امارات و کشور محل زندگی خود در رفت و آمد باشد و در هر زمان مجددا به دبی، ابوظبی یا دیگر شهرهای امارات متحده عربی برگردد.

شیخ محمد بن راشد به عنوان نخست وزیر کشور اعلام کرد این تصمیم، امارات را تبدیل به مرکز توریستی دنیا خواهد کرد. گفتنی است ویزای توریستی پنج ساله امارات برای همه ملیت‌ها صادر می‌شود، اما تاکنون درباره هزینه آن خبری در دسترس نیست. در حال حاضر یک فرد می‌تواند از طریق ویزای سه ماهه، برای چند مرتبه به تور دبی یا دیگر شهرهای این کشور رفته و سپس به کشورش بازگردد. گفتنی است قانون تازه به ثبت رسیده، از چهار ماه دیگر اجرایی می‌شود.

ویزای توریستی پنج ساله امارات

شهر دبی در حال حاضر نیز یکی از پرطرفدارترین و پرترددترین مقاصد گردشگری در دنیا محسوب می‌شود. انتظار داریم با فراهم شدن امکان دریافت ویزای پنج ساله، افراد زیادی به سرمایه‌گذاری بیشتر در شهرهای امارات همچون خرید خانه در آن تمایل پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *