با برترین رستورانهای حلال شهر کوالالامپور مالزی بیشتر آشنا شوید :

رستوران های حلال در کوالالامپور مالزی:

یکی از کشور های پر طرفداری که سالانه ایرانی های زیادی را به سمت خود می کشد، کشور مالزی و شهر بسیار زیبای کوالالامپور می باشد . در واقع کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و جز کشور های مسلمان می باشد و معمولا غذاهای آنها بر اساس دین اسلام طبخ داده می شود لذا اگر قصد سفر به  مالزی و شهر کوالالامپور را دارید خیلی نگران حلال بود غذا ها نباشید چرا که رستوران های زیادی طبخ حلال دارند . اما در این مقاله ما به معرفی بهترین دستوران های حلال در کوالالامپور خواهیم پرداخت که به صورت بین المللی به مسافران مالزی ارایه می شود.

در ادامه با مجله بیسان گشت باشید تا با بهترین رستوران های حلال در کوالالامپور مالزی آشنا شوید :

شما می توانید جهت رزرو تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور تایلند ، تور مالزی و ده ها مسیر دیگر با بیسان گشت در ارتباط باشید .

رستوران ۳۹ در شهر کوالالامپور (The 39 Restaurant)

یکی از رستوران های معروفی که طرفداران زیادی در کوالالامپور برای طبخ غذاهای حلال دارد رستوران ۳۹ می باشد . این رستوران که به دلیل واقع بودن در طبقه ۳۹ مجتمع تجاری بزرگ سوریا در کوالالامپور ، نام ۳۹ را بر خود گذاشته است  می تواند انتخاب خوبی برای شما مسافران عزیز باشد . در این رستوران غذاهای اصیل و محلی کامپونگ و مالایی طبخ داده می شود که  از تازه ترین و بهترین مواد غذایی استفاده میگردد و  با پخت دقیق طعم بی نظیری را به غذا ها می بخشد . در این رستوران غذاها با تزیینی زیبا در ظروفی مناسب به میهمانان ارایه می شود به علاوه موسقی زنده در وعده های نهار و شام جز برنامه روزانه این رستوران است که باعث ایجاد فضایی دلنشین می گردد. غذاهای گیاهی ، گوشتی ، انواع پیش غذا ، غذاهای اصلی ، دسر ، نوشیدنی های حلال جز منو رستوران ۳۹ کوالالامپور می باشد . گفتنیست رستوران ۳۹ یک فضای خیلی مناسب برای خانواده ها می باشد که می تواند خاطره خوبی را برای شما عزیزان مسافر در شهر زیبای کوالالامپور را فراهم کند .

  • آدرس: N10 Persiaran KLCC, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysia
  • رستوران 39 کوالالامپور

 

رستوران الحلابی گورمت کوالالامپور    (Al Halabi Gourmet Restaurant)

یکی دیگر از رستوران های معروف با طبخ حلال در مالزی و در شهر کوالالامپور رستوران الحلابی گورمت کوالالامپور می باشد که در محله بوکیت بیتانگ کوالالامپور قرار دارد . این رستوران بیشتر بر منوی سوری و لبنانی تمرکز دارد ، غذاهایی مانند حمص ، پلوی بره مکلوبا و از این قبیل غذا ها . دکوراسیون رستوران الحلابی گورمت سنتی و به سبک مدیترانه ای طراحی شده است و حال و هوای میهمانان را به سمت کشور های مدیترانه ای می برد . این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ شب پذیرای مهمانان خود می باشد .

  • آدرس: JW Marriott Kuala Lumpur, No, 183 Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

Al Halabi Gourmet Restaurant

 

 

رستوران چینی امبر کوالالامپور  | Amber Chinese Muslim Restaurant

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه خاصی به غذاهای چینی دارید باید بگوییم که در شهر کوالالامپور نیز یک رستوران چینی با غذاهای حلال نیز وجود دارد رستوران  چینی امبر در شهر کوالالامپور یکی ار زستوران های حلال در کوالالامپور می باشد که در محله بنگسر جنوبی قرار دارد . در رستوران چینی امبر انواع غذاهای حلال چینی سرو می شود . اگر شما هم از علاقمندان به غذای چینی هستید حتما غذاهای این رستوران را تست کنید چرا که تجربه بی نظیری را خواهید داشت . این رستوران همه روزه از ۱۲ ظهر تا ۱۰:۳۰ شب آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد .

 

  • آدرس: Unit 14, 7 Jalan Kerinchi, Bangsar South Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 59200, Malaysia

 

رستوران یوسف دن زخیرکوالالامپور :  | RESTORAN YUSOOF DAN ZAKHIR

رستوران هندی یوسف دن زخیرکوالالامپور یکی دیگر از رستوران های حلال کوالالامپور می باشد که در نزدیکی مرکز خرید سنترال مارکت و در محله چینی های کوالالامپور قرار دارد . این رستوران آماده پذیرایی از تمامی مهمانان علاقمند به غذاهای هندی هستند می باشد . غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه و چشیدنیست و جز برترین رستوران های حلال در کوالالامپور به حساب می آید . اگر شما هم علاقمند به غذاهای هندی هستید این تجربه لذیذ را از دست ندهید . در رستوران یوسف دن زخیرکوالالامپور بریانی ، کاری و کباب جز برترین غذاها و پر طرفدار ترین غذاهایش می باشد . گفتنیست یکی از ویژگی های دیگر این رستوران قیمت بسیار مناسب آن در کنار لذیذ بودن غذاها می باشد  . ساعات کار این رستوران همه روزه از ۶ صبح تا ۱۱ شب است .

آدرس: N42, 44, 46 Jalan Hang Kasturi, City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50050, Malaysia

 

رستوران یوسف دن زخیرکوالالامپور

رستوران ناسی کاندارکوالالامپور  | TG’s Nasi Kandar

یک رستوران هندی دیگر که باز هم طرفداران زیادی را در شهر کوالالامپور از جهت حلال بودن و خوشمزه بودن غذا دارد، رستوران ناسی کاندارکوالالامپور  می باشد . این رستوران در خیابان بوکیت بینتانگ واقع شده است . در رستوران ناسی کاندارکوالالامپور غذا به صورت سلف سرویس می باشد که مهمانان این رستوران می توانند طیفی از لذیذ ترین غذاهای هندی را یک جا داشته باشند و از خوردن آن لذت ببرند . گفتنیست بوفه بودن این رستوران به این صورت است که هر غذا قیمت مشخصی دارد و اگر شما همه غذا ها را در بشقابتان نداشته باشید به ازای غذاهایی که برداشته اید هزینه را پرداخت می کنید . گفتنیست این رستوران حلال هم بسیار مقرون به صرفه است و در عین لذیذ بودن غذاهای این رستوران بوفه قیمت پایین آن باعث جذب بیشتر مشتری می شود .

 

آدرس: N3 Tengkat Tong Shin, Bukit Bintang Bukit Bintang, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50200, Malaysia

رستوران ناسی کاندارکوالالامپور

 

رستوران ملور اند تیم کوالالامپور  | MELUR & THYME RESTAURANT

یکی از بهترین رستوران های شهر کوالالامپور که در آن غذا های حلال سرو می شود بی شک رستوران ملور اند .این رستوران  که بارها جوایز برتر بودن در طبخ غذا را ازان خود کرده است توانسته است نظر افراد زیادی را برای تست کردن غذاهایش به سمت خود جلب کند . غذا خوردن در این رستوران قطعا تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود . چرا که همه چیز را در کنار هم دارد . طعم عالی غذا ، فضای دلنشین و فوق العاده ، بهترین متریال میز و صندلی ، و… . یکی از کار های خاصی که این رستوران انجام داده است وجود غذاهای غربی و شرقی در کنار هم می باشد و همین امر باعث جذب مشتری بیشتر خود شده است . در رستوران ملور اند تیم غذ ها در سایز های مختلف سرو میشوند و همین امر باعث می شود تا افراد بتوانند تعداد بیشتری از غذاهای منو را تست کنند و از خوردن آن ها لذت ببرند . این رستوران همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد .

 

آدرس: G03H-I Kuala Lumpur City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50088, Malaysia

رستوران ملور اند تیم کوالالامپور

 

 

رستوران ریبانگ کوالالامپور  | RESTORAN REBUNG

رستوران ریبانگ کوالالامپور که یکی دیگر از بهترین رستوران های غذای حلال در کوالالامپور می باشد همه روزه در وعده های صبحانه ، نهار و شام به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان خود می باشد . این رستوران در قلب محله بنگسر واقع شده است . این رستوران انواع غذاهای گیاهی و همچنین انواع غذاهای با بره و مرغ را به صورت حلال طبخ می کند . غذاهای مالایی این رستوران بسیار امتحان کردنیست چرا که طعم بی نظیرش همیشه در ذهن خواهد ماند .

آدرس: N1 Jalan Tanglin, Tasik Perdana Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50480, Malaysia

رستوران ریبانگ کوالالامپور

 

رستوران واریسان ناسی کوکوس کوالالامپور  | Warisan Nasi Kuku

 

رستوران واریسان ناسی کوکوس کوالالامپور یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های حلال در کوالالامپور می باشد که در طبقه پایین ایستگاه راه آهن مرکزی قرار دارد  و مسافران زیادی را برای خوردن غذا به خود جلب می کند . این رستوران غذاهای گیاهی و انواع غذاهای گوشتی را به طبخی حلال به مهمانان خود ارایه می دهد .  گفتنیست با وجود مشتریان زیادی که در این رستوران غذا میل می کنند اما سرویس دهی آنها بسیار سریع می باشد و مهمانان را زیاد معطل نمی کنند . به علاوه در این رستوران حجم غذا بسیار زیاد است و اگر افراد پر اشتها نباشند می توان گفت هر دست غذا برای دو نفر کافی است و همچنین نسبت به این حجم غذا قیمت ان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است . و همین موارد باعث شده است که رستوران واریسان ناسی کوکوس به عنوان یکی از بهترین رستوران های حلال در کوالالامپور شهرت زیادی پیدا کند. گفتنیست ساعت کار این رستوران همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

آدرس: Jalan Tun Sambanthan, Brickfields Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

رستوران واریسان ناسی کوکوس کوالالامپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *