هتل های معروف آنتالیا کدام اند؟

در این مطلب به معرفی تعدادی از هتل های معروف آنتالیا می پردازیم. هتل‌ هایی که هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند و تجربه‌ ای خاص را برای مسافران رقم می‌ زنند.

هتل های معروف آنتالیا کدام اند؟

آنتالیا، نگین درخشان ساحل مدیترانه، با سواحل شنی طلایی، آب های فیروزه‌ ای کریستالی، تاریخ غنی و فرهنگ پویا، سالانه پذیرای میلیون‌ ها گردشگر از سراسر جهان است. هتل‌ های این شهر، در لیست بهترین هتل‌ های دنیا قرار دارند و با ارائه امکانات و خدمات رفاهی متنوع، پاسخگوی نیاز هر مسافری هستند. در این مطلب از بیسان گشت، قصد داریم به معرفی تعدادی از هتل های معروف آنتالیا بپردازیم. هتل‌ هایی که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند و تجربه‌ ای به یاد ماندنی را برای مسافران تور آنتالیا رقم می‌ زنند.

 

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا، هتلی لوکس و مجلل در منطقه لارا آنتالیا است که با ارائه خدمات و امکانات رفاهی بی‌ نظیر، به یکی از محبوب‌ ترین هتل‌ های آنتالیا تبدیل شده است. این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده و دارای ۴۹۴ اتاق و سوئیت با چشم‌ اندازهای مختلف از جمله دریا، کوه و محوطه هتل می باشد. از جمله امکانات و خدمات برجسته هتل آدالیا الیت لارا می‌ توان به مجموعه استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، ۷ رستوران و ۶ بار، حمام ترکی، کلوپ کودکان، زمین بازی و… اشاره کرد. این هتل در طول روز و شب برنامه‌ های متنوع تفریحی و ورزشی برای مهمانان خود تدارک می‌ بیند و دارای کلوپ شبانه است که می‌ توانید در آن تا پاسی از شب به تفریح و خوش‌ گذرانی بپردازید. علاوه بر آن، هتل آدالیا الیت دسترسی مستقیمی به ساحل زیبای مدیترانه دارد. این هتل که در منطقه لارا، یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت گردشگران، واقع شده است برای افرادی که به دنبال اقامتی لوکس و مجلل در آنتالیا هستند و می‌ خواهند از امکانات و خدمات رفاهی کامل و متنوعی بهره‌ مند شوند، مناسب می باشد. همچنین آدالیا الیت لارا برای خانواده‌ ها و افرادی که به دنبال تفریحات آبی و ساحلی هستند، نیز انتخاب ایده‌ آلی است.

 

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت آنتالیا

در میان هتل‌ های ۵ ستاره لوکس و مجلل آنتالیا، هتل سلکتوم لاکچری ریزورت، مانند نگینی درخشان خودنمایی می‌ کند. این هتل با معماری مدرن و چشم‌ نواز، خدمات و امکانات رفاهی بی‌ نظیر و فضایی آرام و دلنشین، انتخابی ایده‌ آل برای مسافرانی است که به دنبال تجربه‌ ای منحصر به فرد از تعطیلات در سواحل مدیترانه هستند. سلکتوم لاکچری ریزورت در منطقه بلک، یکی از توریستی‌ ترین مناطق آنتالیا، واقع شده است. این منطقه به خاطر زمین‌ های گلف مشهور، سواحل شنی زیبا و هتل‌ های لوکس و مجلل شناخته شده است. هتل سلکتوم لاکچری ریزورت با ارائه امکانات و خدمات رفاهی کامل و متنوع، سعی در برآورده کردن تمام نیازها و انتظارات میهمانان خود دارد. از جمله امکانات برجسته این هتل می‌ توان به ۵ استخر روباز و ۲ استخر سرپوشیده، پارک آبی، مرکز اسپا، حمام ترکی، سالن بدنسازی، کلوپ شبانه، رستوران و بار، اشاره کرد. علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی  معمول، هتل سلکتوم لاکچری دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی نظیر معماری مدرن و شیک، باغ‌ های سرسبز و زیبا و خدمات VIP می باشد که آن را از سایر هتل‌ های ۵ ستاره آنتالیا متمایز می‌ کند.

 

هتل ویند آف لارا آنتالیا

هتل ویند آف لارا، یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره در آنتالیا است. این هتل مجلل با معماری چشم‌ نواز و منحصر به فرد، گویی از دل افسانه‌ ها بیرون آمده و با آغوش گرم، پذیرای مسافرانی است که به دنبال تجربه‌ ای رویایی از تعطیلات در کنار ساحل مدیترانه هستند. هتل ویند آف لارا در منطقه لارا، یکی از محبوب‌ ترین مناطق گردشگری آنتالیا، واقع شده است. این منطقه به خاطر سواحل شنی بکر، آبی بی‌ کران مدیترانه و هتل‌ های لوکس و مدرن معروف می باشد. دسترسی به هتل از طریق فرودگاه بین‌ المللی آنتالیا به راحتی امکان‌ پذیر است و با اتوبوس یا تاکسی می‌ توانید به راحتی به مرکز شهر و سایر جاذبه‌ های گردشگری آنتالیا بروید. این هتل دارای مرکز اسپا، سالن بدنسازی، حمام ترکی، ۴ استخر روباز و ۲ استخر سرپوشیده به همراه استخر مخصوص کودکان است و با پارک آبی و سرسره‌ های آبی هیجان‌ انگیز و متنوع، لحظات شادی را برای کودکان و بزرگسالان رقم می‌ زند. اتاق های هتل ویند آف لارا دارای اینترنت رایگان، تلویزیون ال ای دی، حمام‌ های اختصاصی، سرو صبحانه رایگان، و بالکن اختصاصی با چشم اندازی زیبا از دریا و منظره اطراف هتل می باشد. این هتل با ارائه امکانات و خدمات کامل و با‌کیفیت توانسته است رضایت کلیه مهمانان خود را به دست آورد.

 

هتل آرماس کاپلان پارادایس آنتالیا

هتل آرماس کاپلان پارادایس، هتلی ۴ ستاره در منطقه کمر آنتالیا است که با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت، گزینه ای مناسب برای اقامتی خاطره انگیز به شمار می رود. این هتل در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آرماس کاپلان پارادایس در فاصله ۱٫۵ کیلومتری ساحل و ۶٫۵ کیلومتری مرکز شهر کمر واقع شده است و در نزدیکی جاذبه های گردشگری متعددی مانند شهر باستانی المپوس قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی، سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، بسکتبال و والیبال، باشگاه کودکان، رستوران و بار، کافه و فضای باز، و مغازه و فروشگاه اشاره کرد. هتل آرماس کاپلان پارادایس دارای ۳۹۳ اتاق با منظره دریا، کوه و یا استخر است. همه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سشوار، تلفن و بالکن یا تراس هستند. هتل آرماس کاپلان با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت و قیمت مناسب، گزینه ای ایده آل برای خانواده ها و کسانی که به دنبال تفریحات متنوع هستند، می باشد.

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هتل گرند پارک لارا، یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که با ارائه خدمات و امکانات متنوع و باکیفیت، خود را به عنوان گزینه ای ایده آل برای مسافرانی که به دنبال اقامتی خاطره انگیز هستند، معرفی می کند. این هتل در فاصله ای کوتاه از ساحل شنی لارا و همچنین مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. دسترسی آسان به ساحل و جاذبه های گردشگری، از جمله مزایای این هتل به شمار می رود. استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، بسکتبال و والیبال، باشگاه کودکان، رستوران، کافه، فروشگاه، صرافی و خدمات تبدیل ارز، وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، و پارکینگ اختصاصی، از جمله امکانات هتل گرند پارک لارا هستند. گرند پارک لارا دارای ۸۹۶ اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سشوار، و تراس می باشد. هتل گرند پارک لارا با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت و همچنین قیمت مناسب، گزینه ای ایده آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی متفاوت و لذت بخش در آنتالیا هستند.

 

هتل گرند میرامور آنتالیا

در میان هتل های ۴ ستاره آنتالیا، هتل گرند میرامور با تلفیقی از خدمات باکیفیت، فضایی دلنشین و آرامش بی نظیر، خود را به عنوان مقصدی ایده آل برای مسافرانی که به دنبال اقامتی خاطره انگیز هستند، معرفی می کند. هتل گرند میرامور در در منطقه کمر – کریس واقع شده است و از کناره دریا فقط چند قدم فاصله دارد. موقعیت عالی و دسترسی آسان به ساحل، مرکز شهر و مراکز خرید، تنوع امکانات و خدمات رفاهی، اتاق های مجهز و تمیز، پرسنل مجرب و خوش برخورد، ارائه برنامه های تفریحی و سرگرمی برای تمام سنین، فضایی آرام و دلنشین برای استراحت، و قیمت مناسب، از مزایای این هتل هستند. از جمله امکانات هتل گرند میرامور آنتالیا می‌ توان به استخر شنا، بار، مرکز تناسب اندام، ۳ شاتل فرودگاه، فامیلی روم، اینترنت، اسپا، منطقه ساحل اختصاصی و… اشاره کرد. هتل گرند میرامور ۳۳۰ اتاق با چشم انداز دریا، کوه و یا استخر دارد. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، گاو صندوق و دیگر لوازم ضروری هستند تا اقامتی آسوده و راحت را برای شما به ارمغان بیاورند. این هتل برای افرادی که به دنبال اقامتی آسوده در فضایی آرام هستند، مناسب می باشد.

 

هتل آرماس گل بیچ آنتالیا

هتل آرماس گل بیچ، هتلی ۴ ستاره در در منطقه کمر آنتالیا است که با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت، به یکی از محبوب ترین هتل های آنتالیا تبدیل شده است. این هتل در فاصله کوتاهی از مرکز خرید میگروس ۵ ام و پارک اولبیا کمر آنتالیا قرار دارد. دسترسی آسان به ساحل، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید، از جمله مزایای هتل آرماس گل بیچ به شمار می رود. این  هتل از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است که یکی از آن ها در کنار دریا و دیگری در کنار جاده قرار دارد. از جمله امکانات هتل آرماس گل بیچ می توان به ساحل خصوصی، استخر روباز، پارک آبی، اسپا و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. اتاق های این هتل چشم‌ انداز بسیار زیبایی به دریای مدیترانه ارائه می دهند و دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌ های ماهواره‌ ای، مینی بار و حمام با تجهیزات آرایشی و بهداشتی کامل هستند. هتل آرماس گل نسبت به هتل های ۴ ستاره دیگر در منطقه کمر گرانتر می باشد و به دلیل دارا بودن اتاق های خانوادگی، مناسب افرادی است که می خواهند همراه با خانواده خود در یک اتاق اقامت کنند.

 

هتل لارا پالاس آنتالیا

هتل لارا پالاس آنتالیا، یک هتل سه ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است که با ارائه امکانات رفاهی مناسب و قیمت مقرون به صرفه، گزینه ای ایده‌ آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی اقتصادی در این شهر زیبا هستند. این هتل در فاصله ۳ کیلومتری از ساحل لارا و ۱۰ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. از جمله امکانات هتل لارا پالاس می توان به استخر روباز، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، رستوران، بار و اتاق های مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، تلویزیون و … اشاره کرد. به علاوه این هتل خدماتی نظیر خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات صرافی، خدمات تور و گشت و گذار، خدمات خشکشویی، و خدمات نگهداری از کودکان نیز ارائه می دهد. هتل لارا پالاس با ارائه امکانات رفاهی مناسب و قیمت مقرون به صرفه، گزینه ای ایده‌ آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی اقتصادی در آنتالیا هستند. این هتل برای کسانی که قصد دارند بیشتر زمان خود را در گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری بگذرانند و به دنبال امکانات لوکس و فضای بزرگ هتل های ۴ و ۵ ستاره نیستند، انتخاب مناسبی است.

 

هتل آگون آنتالیا

هتل آگون آنتالیا، هتلی ۳ ستاره در منطقه کمر – تکیرووا آنتالیا است که با ارائه امکانات رفاهی مناسب و قیمت مقرون به صرفه، گزینه ای عالی برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی اقتصادی در این شهر زیبا هستند. این هتل در فاصله ۹۰۰ متری از ساحل کمر و ۶۰ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر روباز فصلی، ساحل اختصاصی، بار نوشیدنی، باغ و تراس آفتابگیر، وای فای رایگان، صندوق امانات، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق، صرافی، مغازه خرید سوغاتی، رستوران (با پرداخت هزینه)، و پارکینگ رایگان (با ظرفیت محدود) اشاره کرد. هتل آگون در مجموع ۳۰ اتاق دارد که هر کدام مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی، سشوار، و بالکن (با منظره دریا یا کوه) هستند. هتل آگون با ارائه امکانات رفاهی مناسب، قیمت مقرون به صرفه و دسترسی به ساحل اختصاصی، گزینه ای ایده‌ آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی آرام و بدون دغدغه در کمر هستند. این هتل برای کسانی که قصد دارند بیشتر زمان خود را در استراحت در ساحل و تفریح در استخر بگذرانند انتخاب مناسبی است.

 

هتل ریوس بیچ آنتالیا

هتل ریوس بیچ، هتلی ۳ ستاره در در منطقه کمر شهر آنتالیا است که با ارائه امکانات رفاهی مناسب و قیمت مقرون به صرفه، گزینه ای ایده‌ آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی اقتصادی در این شهر زیبا هستند. استخر روباز، بار، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، باغ، خدمات تور و گشت و گذار، سالن ماساژ، حمام ترکی، سونا، زمین تنیس، زمین والیبال، بیلیارد، دارت، و موسیقی زنده (در برخی از شب ها) از جمله امکانات هتل ریوس بیچ می باشد. این هتل در مجموع ۹۵ اتاق استاندارد و ۲۵ اتاق خانوادگی دارد که هر کدام مجهز به امکانات رفاهی زیادی هستند. هتل ریوس بیچ با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب، قیمت مقرون به صرفه و دسترسی به ساحل، گزینه ای عالی برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی اقتصادی و در عین حال شاد و پرنشاط در آنتالیا هستند. این هتل برای کسانی که قصد دارند بیشتر زمان خود را در استراحت در ساحل و تفریح در استخر و همچنین شرکت در برنامه های سرگرمی شبانه بگذرانند، انتخاب مناسبی است.

 

سخن آخر

سفر به آنتالیا و اقامت در هتل‌ های مجلل این شهر، تجربه‌ ای فراموش‌ نشدنی خواهد بود. هتل‌ هایی که در این مطلب به معرفی آن ها پرداختیم، تنها نمونه‌ ای از هتل‌ های معروف آنتالیا هستند. تنوع هتل‌ ها در این شهر به قدری زیاد است که هر مسافری با هر سلیقه و بودجه‌ ای می‌ تواند هتل مورد نظر خود را پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *