۳۰ کاری که می توانید در شب در دبی انجام دهید

شب گردی در دبی یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز است. در این مطلب ۳۰ کاری که می توانید در شب در دبی انجام دهید را با شما به اشتراک می گذاریم.

دبی در هر زمانی از روز یک شهر جادویی است، اما تجربه سورئال زندگی شبانه در دبی مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. این مکان به محض غروب خورشید با هزاران نور درخشان که از ساختمان های بلند می درخشند و چشم انداز شهری را برجسته می کنند، جادوی خود را آشکار می کند. از سواحل آرام گرفته تا کلوپ های شبانه هیجان انگیز، شما در شب های دبی چیزهای زیادی برای کاوش و تجربه دارید، صرف نظر از اینکه می خواهید در جشن ها و مهمانی ها با دوستان خود خوش بگذرانید یا در زندگی شبانه کاوش کنید و در سراسر کویر پرسه بزنید. در این مطلب از بیسان گشت لیستی از بهترین کارهایی که در دبی در شب انجام می شود را آورده ایم پس همراه ما باشید.

اگر قصد سفر به دبی را دارید پیشنهاد می کنیم از صفحه تور دبی ما بازدید کنید.

 

۳۰ کاری که می توانید در شب در دبی انجام دهید

از منظره پانوراما در بالای برج خلیفه لذت ببرید

از بالای برج خلیفه منظره شبانه انحصاری از آسمان‌ خراش‌ های روشن شهر، فواره‌ دبی، خور دبی و وسایل نقلیه‌ ای که از بالای برج به بزرگراه هجوم می‌ آورند، تماشا کنید و لذت ببرید. آخرین ورودی ساعت ۱۱:۳۰ شب است.

 

نمایش فواره دبی را تماشا کنید

آبنماهایی با رقص و نورپردازی خوب که با قطعه ها و سمفونی های عالی می رقصند. از موسیقی باورنکردنی و نمایش نور که هر ۳۰ دقیقه به صورت رایگان شروع می شود، لذت ببرید. نمایش فواره دبی یکی از بهترین کارهایی است که شب در دبی انجام می شود و در تاریکی بسیار جذاب تر می باشد.

 

بستکیه را در شب کاوش کنید

در کوچه‌ های محله تاریخی بستکیه یا همان الفهیدی قدم بزنید و شاهد شگفتی‌ های معماری سنتی دبی قدیم باشید. خیابان‌ های قدیمی، بادگیرها و گالری‌ های هنری، در زیر درخشش ملایم لامپ‌ های خیابان، فضایی فریبنده و زیبا به خود می‌ گیرند.

 

دبی مارینا و جی بی آر واک

در اطراف دبی مارینا یا اقامتگاه ساحلی جمیرا (JBR Walk) که توسط آسمان‌ خراش‌ های نورانی و برخی از بهترین کافه‌ ها محصور شده است، قدم بزنید. نسیم دریا و فضای پر جنب و جوش محیطی عالی برای بیرون رفتن شبانه ایجاد می کند.

 

تورهای عکاسی

به یک تور عکاسی بروید یا در یک کارگاه عکاسی در شب با Gulf Photo Plus شرکت کنید تا ضمن آشنایی بیشتر با عکاسی در شب، از جاذبه های اصلی دبی دیدن کنید. به تور عکاسی شبانه با راهنما در مکان‌ های دیدنی دبی بپیوندید تا عکس‌ های خیره‌ کننده شبانه از خط افق و جاذبه‌ های شگفت انگیز شهر ثبت کنید.

 

عبره سواری در خور دبی

با یک تور شبانه در شهر با قایق یا کشتی تفریحی Dhow به خور دبی بروید. شما حتی می توانید قایق و شام خود را برای لذت بردن در هنگام قایقرانی در دیدنی های اصلی محله قدیمی دبی انتخاب کنید. در حالی که از انجام این کار سرگرم کننده در دبی در شب لذت می برید، شهر زیبای روشن و چراغانی را تماشا کنید.

اطلاعات تور شبانه با راهنما:

نقاط شروع: دبی مال، مرکز شهر دیره، مدینه جمیرا و ….

زمان شروع: از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۸:۰۰ عصر

اپراتورها و اطلاعات رزرو: امکانات پیش رزرو برای پکیج گشت و گذار در شب یا پکیج تور غذا وجود دارد که توسط شرکت هایی مانند BigBus و Frying Pan Adventures ارائه می شود.

قیمت : ۱۳۰ درهم

 

سافاری شبانه در کویر

سفر شما به دبی بدون سافاری در شب ناقص خواهد بود. کویر وسیع عربستان هیچ چیزی در شب کم ندارد؛ از شام باربیکیو گرفته تا شب های موزیکال، از شتر سواری گرفته تا اسکی روی شن و دوچرخه سواری با چهارچرخ، همه آن ها را تجربه خواهید کرد.

برخی از شرکت های خوبی که سافاری های شبانه درکویر را با امکانات رزرو آنلاین ارائه می دهند عبارتند از:

  • Arabian Adventures by Emirates Holidays
  • Arabian Nights
  • Desert Safari Dubai
  • Platinum Heritage
  • Book Dubai Trip

توجه: وسیله نقلیه شرکت معمولاً بعدازظهرها شما را می‌ برد و تا صبح روز بعد بازمی‌ گردد. هزینه سفر از ۷۵۰ درهم شروع می شود و بسته به امکانات و دامنه فعالیت هایی که ارائه می دهند، از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است.

 

به تماشای ستاره ها بروید

چه کاری بهتر از تماشای ستارگان دبی در شب! با گروه نجوم دبی به سفرهای رصد ستارگان بروید. سفرها عمدتاً رایگان هستند، اما قبل از ملاقات در یک نقطه خاص رصد ستارگان (معمولاً منطقه کویر) برای تماشای ستارگان چشمک زن و دیگر اجرام آسمانی، باید از قبل برای آن ثبت نام کنید.

آدرس: دبی، مشرف، پارک مشرف، مرکز نجوم الثریا، گروه نجوم دبی (+۹۷۱ ۴ ۲۲۱ ۶۶۰۳)

ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

 

کمپینگ شبانه

کمپینگ در زیر آسمان پرستاره یکی از بهترین فعالیت های شبانه در دبی است و اگر وسایل مناسبی مانند چادر یا کیسه خواب دارید، نیازی به هزینه درهم ندارید. ساحل فجیره، دریاچه القدرا، جنگل اقاقیا، وادی سنا و ام القوین از بهترین مکان های کمپینگ در نزدیکی دبی هستند.

 

حیات دریایی را کشف کنید

در اعماق اقیانوس شیرجه بزنید تا در ساعات تاریک، زندگی دریایی پر جنب و جوش را کشف کنید. آب ها شفاف و پر از گونه های متنوع ماهی و گیاهان آبزی هستند. غواصان باید متخصصان دارای گواهینامه باشند که در شش ماه گذشته غواصی کرده اند. حداقل دو نفر برای غواصی شبانه ایمن اعزام می شوند و در اکثر موارد کیت غواصی توسط شرکت ارائه می شود.

آدرس: دبی، جمیرا ۱، جاده الوصل، خیابان ۳۳، ویلا ۲۵۴، مرکز غواصی، غواصی Al Boom (+971(0) 4-342-2993)

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۱۰:۰۰ صبح تا ۸:۰۰ عصر ، جمعه ها ۸:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ عصر

 

خرید شبانه در دهکده جهانی

با تمام غرفه های عجیب و خاص، برای کارهای شلوغ تر در شب های دبی، از دهکده جهانی دیدن کنید. دهکده جهانی یک نمایشگاه سرگرمی فصلی است که میزبان چندین رویداد، نمایش، سواری، غذا و غرفه‌ های خرید می باشد و معمولاً در ماه‌ های زمستان (نوامبر تا آوریل) برگزار می‌ شود. این دهکده در فضای باز که در خیابان شیخ محمد بن زاید، در شرق مزارع عربی قرار دارد، مطمئناً شبی به یاد ماندنی را در دبی به خانواده شما، به خصوص فرزندانتان هدیه می دهد.

آدرس: دبی، خیابان شیخ محمد بن زاید و خیابان امارات، خروجی ۳۷

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴:۰۰ ظهر تا ۱۲:۰۰ شب (درهای ورودی ساعت ۱۱:۳۰ شب بسته می شود) پنجشنبه، جمعه و تعطیلات عمومی از ساعت ۴:۰۰ ظهر تا ۱:۰۰ بامداد (درهای ورودی ساعت ۱۲:۳۰ شب بسته می شود) _ دوشنبه ها فقط به خانواده ها و خانم ها اختصاص دارد.

هزینه بلیط: ۱۵ درهم برای هر نفر (بلیط برای کودکان زیر ۳ سال و افراد مسن بالای ۶۵ سال رایگان می باشد)

 

باغ وحش زیر آب دبی

تونل شگفت انگیز آکواریوم زیر آب را کاوش کنید و با هزاران گونه آبزی در باغ وحش زیر آب دبی برخورد کنید. به کوسه ها غذا بدهید، سوار یک قایق کف شیشه ای شوید، در یک تور پشت صحنه شرکت کنید یا به غواصی در قفس بروید تا یک شب را در دبی به روشی ماجراجویانه بگذرانید.

آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، خیابان دوحه، سطح همکف دبی مال

ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ شب

قیمت بلیط: شروع از ۱۹۰ درهم (قیمت برای فعالیت های مختلف متفاوت است)

 

پیست اسکی دبی

از گرمای سوزان بیرون دور شوید و تجربه یک اسکی لذت بخش را در امکانات رفاهی یک مرکز خرید در شهر تجربه کنید. پیست اسکی دبی، واقع در مرکز خرید امارات، یک پیست اسکی سرپوشیده است که در آن می‌ توانید فعالیت‌ های متنوعی مانند اسنوبورد روی دامنه‌ های کوهستانی، زیپ‌ لاین یا تله‌ سیژ، تماشای نمایش پنگوئن‌ ها، یا شرکت در یک گلوله برفی را امتحان کنید. با خانواده یا دوستان خود اوقات خوشی در پیست اسکی دبی داشته باشید.

آدرس: دبی، خیابان شیخ زائد، مرکز خرید امارات

ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

قیمت بلیط: شروع از ۲۰۰ درهم (قیمت برای فعالیت های مختلف متفاوت است)

 

کلوپ های شبانه و بارها

برای انجام یک کار هیجان انگیزتر در شب های دبی، بهترین زندگی شبانه را در کلوب ها و بارهای مشهور جهان تجربه کنید. کلوپ های شبانه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شبانه در دبی با موسیقی جذاب، نورهای زیبا و نمایش شامپاین هستند. سن قانونی نوشیدن الکل در دبی ۲۱ سال است و رانندگی در حالت مستی کاملاً غیر قابل قانونی می باشد. برخی از بهترین کلوپ های دبی عبارتند از: Base، Armani/Prive، White Dubai، People by Crystal، Billionaire Mansion و Club 360.

ساعت کاری: بیشتر کلوپ ها از ساعت ۱۰:۰۰ شب شروع به پر شدن می‌ کنند و ممکن است تا ساعت ۳:۰۰ یا ۴:۰۰ صبح ادامه داشته باشند.

ورودی: ممکن است در برخی از کلوپ ها که فقط برای نوشیدنی‌ ها هزینه می‌ کنند، ورودی رایگان باشد، در حالی که کلوپ های دیگر هزینه ورودی دارند که از ۲۰۰ درهم شروع می‌ شود.

 

اسب سواری در ماه کامل

کویر و جنگل انبوه را سوار بر اسب زیر نور عاشقانه مهتاب کاوش کنید. چه مبتدی باشید چه یک سوارکار حرفه ای، این تور ۹۰ دقیقه ای که توسط باشگاه سوارکاری ارائه می شود، شما را از مسیر چشم انداز کویری مسحورکننده می برد، اما فقط در شب های ماه کامل.

آدرس: دبی، پارک مشرف، باشگاه چوگان و اسب سواری دبی (+۹۷۱ ۵۸ ۹۶۰ ۱۴۳۸)

ساعت کاری: ۶:۳۰ عصر تا ۸:۰۰ شب

قیمت: شروع از ۳۰۰ درهم

 

یوگای درخشش در تاریکی و یوگا ماه کامل

استودیوهای یوگا در دبی به‌ خاطر روال‌ های یوگای متنوع‌ خود، که شامل یوگای Urban Yoga’s با نور شمع و یوگای درخشش در تاریکی با استفاده از لامپ های فلورسنت و تجهیزات می‌ شود، شهرت دارند. حتی می توانید یوگا را زیر ستاره ها، در کنار ساحل در شب ماه کامل در Talise Spa انجام دهید.

آدرس:

Urban Yoga: دبی، خلیج تجاری، برج‌ های اجرایی، برج‌ های اجرایی ۳۷۰۱ (+۹۷۱ ۴ ۳۶۹ ۷۸۸۲)

ساعت کاری: ۵:۳۰ عصر تا ۹:۳۰ شب

Talise Spa: امارات متحده عربی، دبی، جمیرا، خیابان ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود (+۹۷۱ ۴ ۳۶۶ ۶۸۱۸)

(فقط در شب های ماه کامل)

 

در تاریکی شام بخورید

در Noire Fairmont یک میز رزرو کنید و تجربه‌ ای از غذا خوردن داشته باشید که قبلاً هرگز تجربه نکرده اید، جایی که پیشخدمت‌ ها از عینک دید در شب استفاده و شام را در تاریکی مطلق سرو می‌ کنند. در یک اتاق تاریک، یک وعده غذایی خوشمزه همراه با نوشیدنی‌ های تازه و با طراوت سرو می‌ شود، با این هدف که حواس دیگر خود را تیز کنید و طعم چیزی را که می‌ خورید درک کنید. بخشی از درآمد این رستوران به یک سازمان خیریه که در کشورهای در حال توسعه با نابینایی مبارزه می کند، هدیه داده می شود.

آدرس: دبی، منطقه مرکز تجاری، فیرمونت دبی، طبقه ۹، رستوران Noire

ساعت کاری: ۷:۳۰ عصر تا ۱۰:۰۰ شب

قیمت: ۶۵۰ درهم برای دو نفر (تقریباً)

 

در رستوران معلق دبی غذا بخورید

در یکی از رستوران های سر به فلک کشیده دبی مانند Pierchic یا At.mosphere میز رزرو کنید. از یک تجربه غذا خوری مجلل با مناظر خیره کننده از چراغ های شهر در رستوران معلق دبی لذت ببرید.

 

بازارهای قدیمی دبی را کاوش کنید

عصرها از بازارهای سنتی دیره مانند بازار طلا و بازار ادویه دیدن کنید. بازارهای شبانه کمتر شلوغ هستند و نورهای گرم فضای دلربایی ایجاد می کنند.

 

سینمای روی پشت بام

در سینمای روی پشت‌ بام، مانند سینما عقیل یا آکیل و سالن پشت بام، فیلم های جذاب ببینید و از تماشای آن با منظره ای زیبا از خط افق شهر لذت ببرید.

 

خرید آخر شب در دبی مال

مرکز خرید دبی مال اغلب ساعات کاری خود را افزایش می دهد و امکان خرید در اواخر شب را فراهم می کند. در فروشگاه ها گشت و گذار کنید، غذا بخورید و از فضای پر جنب و جوش یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان لذت ببرید.

 

باغ معجزه دبی در شب

در طول رویداد سالانه “NightGarden” در شب های باغ معجزه دبی، از بهشت ​​گل ها دیدن کنید. باغ با چراغ ها، نمایش های نوری و نمایشگرهای پر جنب و جوش متحول و خیره کننده می شود.

 

چتربازی در شب

برای علاقه مندان به آدرنالین، هیجان یک چتربازی پشت سر هم در شب را بر فراز پالم جمیرا تجربه کنید و شاهد نورهای درخشان و تماشایی شهر دبی از منظره بالا باشید.

 

تور هلیکوپتر در شب

با یک تور هلیکوپتری هیجان انگیز در دبی در شب همراه باشید تا چشم انداز هوایی از مکان های دیدنی شهر که همگی روشن و چشمگیر شده اند را تماشا کنید.

 

حتا کایاک توسط مهتاب

کایاک زیر نور ماه در سد هاتا، احاطه شده توسط کوه های خیره کننده هاجر و آسمان پر ستاره برای یک ماجراجویی شبانه آرام و زیبا ایده آل می باشد.

 

اجرای اپرای دبی

در اجرای زنده، اپرا، باله یا کنسرت در سالن اپرا دبی که یک شاهکار معماری است، شرکت کنید. این مکان اغلب شب ها میزبان نمایش های در سطح جهانی می باشد.

 

نمایش نور لیزر در دبی فستیوال سیتی

شاهد نمایش خیره کننده نور و آب با لیزر در فستیوال سیتی مال باشید که ترکیبی از موسیقی، چراغ‌ ها و فواره‌ های آب برای نمایشی فریبنده می باشد.

 

وی ار پارک در دبی مال

در واقعیت مجازی یا وی ار پارک در دبی مال، با ارائه طیف گسترده ای از بازی ها و سواری های وی ار، در یک تجربه واقعیت مجازی غرق شوید.

 

گلف شبانه در باشگاه گلف امارات

یک بازی گلف را در زیر نورافکن در باشگاه گلف امارات تجربه کنید. زمین با نور زیبا، پیچ و تاب بی نظیری به تجربه گلف شما می بخشد.

 

بالون سواری در طلوع آفتاب

برای تماشای طلوع خیره کننده خورشید که چشم انداز متفاوتی از شهر ارائه می دهد، یک بالون سواری صبح زود بر فراز کویر دبی رزرو کنید.

 

کلام آخر

این لیست به اینجا ختم نمی شود، زیرا شما همیشه در شب های دبی کاری برای انجام خواهید داشت. با چندین مرکز خرید و فروشگاه های غذایی که تا پاسی از شب باز هستند، کنار ساحل برای قدم زدن، کلوپ های شبانه برای مهمانی های هیجان انگیز و کویری که پذیرای ماجراجویان می باشد؛ دبی کاملاً بیدار است تا شب زنده داران را سرگرم کند و شما پس از غروب خورشید هیچ بهانه ای برای خانه ماندن پیدا نخواهید کرد.

 

منبع: holidify.com

 

 

بیسان گشت یک وبسایت گردشگری است که اطلاعات جامعی را از مکان های دیدنی در سراسر جهان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این پایگاه داده گردشگری قصد دارد اطلاعات مهمی در مورد سفر در اختیار کاربران خود قرار دهد تا به گردشگران بگوید با سفر زندگی شادتر و بهتری داشته باشند. پس توصیه می کنیم با سفر زندگی خود را شادتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *