بررسی کیفیت هتل های پنج ستاره استانبول

بررسی کیفیت هتل های ۵ ستاره استانبول بی شک می تواند برای هر خواننده ای که اهل سفر و گردش باشد جالب و خواندنی باشد و تا حد زیادی کمک کند تا با شناخت بیشتری از هتل های پنج ستاره استانبول به این شهر سفر کند .

در استانبول تا دلتان بخواهد هتل وجود دارد از هتل های دو و سه ستاره بسیار پایین تا هتل های ۵ ستاره بسیار زیبا که می تواند اقامت را برای هر مسافر دلنشین تر کند . هتل های پنج ستاره استانبول را نیز می توان دسته بندی کرد و به هتل های لوکس ۵ ستاره ، هتل های ۵ ستاره خوب و هتل ۵ ستاره معمولی که در واقع ببیشتر به ۴ ستاره نزدیک تر است تقسیم کرد . اگر شما هم از آن دسته مسافران علاقمند به استانبول هستید که شناخت هتل های پنج ستاره برایتان بسیار مهم است خواندن این مطلب را از دست ندهید .

مطالب مرتبط : بررسی کیفیت هتل های ۴ ستاره استانبول 

هتل های ۵ ستاره بسیار لوکس استانبول :

در استانبول چند هتل بسیار لوکس وجود دارد که اکثرا جز هتل های زنجیره ای می باشند و در کنار تنگه بسفوروس قرار گرفته اند . همین موقعیتشان بر برتری این هتل ها نسبت به هتل های دیگر افزوده است . در ادامه به بررسی چند هتل ۵ ستاره بسیار لوکس خواهیم پرداخت .

هتل چراغان کمپنسکی استانبول:

بی شک یکی از زیباترین هتل های استانبول هتل چراغان می باشد که در منطق بشیکتاش واقع شده و یکی از بی نظیر ترین محوطه را در خود دارا می باشد .  معماری داخلی آن به سبک قصر های عمانی می باشد که اتاق های رو به دریای آن را می تواند بسیار لاکچری تر جلوه دهد و فضای بیرونی این هتل نیز طوری طراحی شده است که هم دسترسی به دریا را خیلی راحت کرده و هم فضای سبز زیبایی را در خود دارد .هتل چراغان دارای استخری رو به تنگه بوسفوروس است که می تواند شنا کردن را دلنشین تر کند . این هتل انواع امکانات من جمله استخر ، سونا ، جکوزی ، اتاق بخار ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز زیبایی ، باشگاه بدن سازی و همچنین انواع مراکز خرید برند را در خود دارا میباشد . این هتل جز گران ترین هتل های کلاسیک و لاکچری استانبول به حساب می آید .

 

هتل شانگریلا استانبول :

هتل شانگریلا نیز از جمله هتل های پنج ستاره بسیار لوکس در منطقه بشیکتاش استانبول می باشد که در نزدیکی تنگه بوسفوروس واقع شده است و از دیگر هتل های بسیار لوکس و لاکچری استانبول به حساب می آید . این هتل نیز جز هتل های گران قیمت استانبولاست که ارایه دهنده بهترین خدمات به مسافران تور استانبول می باشد . دسترسی هتل شانگریلا هم به میدان تکسیم و هم به تنگه بوسفوروس میتواند برای هر مسافری ارزشمند باشد . این هتل بهترین خدمات را به مسافران خود ارایه میدهد . صبحانه بی نظیر این هتل می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

 

هتل سوییس اوتل استانبول :

هتل پنج ستاره سوییس نیز در منطقه بشیکتاش قرار دارد که دارای معماری ای بسیار مدرن و خاص می باشد . این هتل جز پر طرفدار ترین هتل های ۵ ستاره استانبول به حساب می آید که از مجموعه هتل های زنجیره ای swiss hotel and resorts است .  این هتل در مجموع دارای ۵۶۶ اتاق با تایپ های مختلف می باشد که شروع اتاق های آن از اتاق های دیلاکس کینگ بد می باشد . از اتاق های بسیار پر طرفدار این هتل اتاق های رو به دریا آن است . سوییس هتل می تواند مناسب افرادی باشد که می خواهند اکثر تایم خود در استانبول را در هتل بمانند و از آرامش و امکانات هتل بهرمند شوند . چرا که این هتل از انواع خدمات ، رستوران ها ، اتاق جلسه ، کافی شاپ ، مراکز خرید برند و هر انچه که می تواند برای یه توریست جذاب باشد را در خود دارا می باشد . بی شک صبحانه هتل سوییس یکی از کامل ترین منو های صبحانه است.

 

هتل کنراد استانبول :

از دیگر هتل های پنج ستاره لوکس در منطقه بشیکتاش هتل کنراد می باشد که دسترسی این هتل به میدان تکسیم کمتر از دو کیلومتر است . هتل کنراد دارای انواع تایپ اتاقاست و هر سلیقه ای را پاسخگو می باشد . اتاق ها و سوییت های این هتل دارای ۳ ویو شهر ، ویو پارک و ویو دریا هستند که ویو دریا آن گران قیمت تر است و طرفداران ویژه خود را دارد. این هتل با دارا بودن پرسونلی مجرب و تعلیم دیده بهترین نحوه خدمات رسانی را به مهمانان خود دارند .

 

هتل سی وی کی استانبول :

هتل ۵ ستاره سی وی کی در دل استانبول و در منطقه بی اقلو قرار دارد این هتل از هتل های پر طرفدار استانبول می باشد چرا که دسترسی بسیار خوبی به میدان تکسیم دارد . این هتل جز هتل های با امتیاز بالا در سایت بوکینگ است که علاوه بر خدمات بسیار خوب و پرسنلی مجرب امتیاز بسیار بالایی از نظر موقعیت مکانی دارد . دکوراسیون این هتل و همچنین معماری آن کاملا به سبک مدرن می باشد که برای مسافران تور استانبول که به دنبال هتلی لوکس و مدرن در منطقه تکسیم هستند می تواند بهترین گزینه باشد . اتاق های رو به دریا هتل سی وی کی ویو بسیار زیبایی را در روز و شب برای مهمانان خود ایجاد کرده است .

 

هتل هیلتون بوسفوروس استانبول :

هتل ۵ ستاره هیلتون بوسفوروس از جمله هتل های قدیمی استانبول می باشد که مرتب بازسازی می شود و جز شناخته ترین  و پرطرفدار ترین هتل های استانبول است. این هتل در میدان تکسیم قرار دارد و جز هتل های زنجیره ای هیلتون می باشد که در سراسر دنیا شعبه دارد . هتل هیلتون می تواند بهترین هزینه برای مسافران تور استانبولی باشد که به دنبال هتل فوق العاده خوب و در نزدیکی میدان تکسیم هستند .

 

بررسی هتل های پنج ستاره خوب استانبول :

در استانبول هتل های پنج ستاره دیگری وجود دارد که لاکچری نیستند اما برای مسافرانی که به دنبال هتلی خوب و در عیت حال با قیمتی هستند می تواند گزینه مناسببی باشد .

هتل هیلتون بومونتی :

هتل ۵ ستاره هیلتون بومونتی جز هتل های زنجیره ای هیلتون می باشد که در منطقه شیشلی واقع شده است . معماری این هتل به صورت کاملا مدرن طراحی شده و ویو زیبایی را به  منطقه اروپایی و هم منطقه اسیایی دارد . این هتل خدمات خوبی را به مسافران خود در طول اقامت ارایه می دهد .

 

هتل الیت ورد تکسیم :

هتل الیت ورد تکسیم از هتل های پنج ستاره خوب اطراف میدان تکسیم می باشد که در فاصله کمتر از ۵۰ متر تا میدان تکسیم قرار دارد . این هتل دارای ۲۵۶ اتاق و سوییت با تایپ های مختلف می باشد که بنا به سلیقه مسافران ارایه دهنده انواع اتاق می باشد . این هتل بیشتر مناسب مسافرانی است که به دنبال هتلی با امکانات خوب و قیمت مناسب در استانبول هستند .

 

هتل پوینت تکسیم :

هتل پوینت تکسیم نیز در فاصله کمی از میدان تکسیم قرار دارد که امتیاز خوبی را در سایت بوکینگ دارا می باشد . این هتل دارای ۲۳۳ اتاق با تایپ های مختلف دارد .

منبع : بوکینگ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *