معرفی بهترین نمایشگاه های استانبول 2022

همه ساله نمایشگاه های متنوع و زیادی در ترکیه برگزار میشود؛ تا باعث رونق و توسعه کسب و کارهای کوچک و بزرگ شود. از آنجا که ترکیه در موقعیت جغرافیایی عالی بین کشورهای آسیایی و اروپا...

همه ساله نمایشگاه های متنوع و زیادی در ترکیه برگزار میشود؛ تا باعث رونق و توسعه کسب و کارهای کوچک و بزرگ شود. از آنجا که ترکیه در موقعیت جغرافیایی عالی بین کشورهای آسیایی و اروپایی است، پس از کشورهای دیگر نیز برای برگزاری جشنواره ها دعوت کرده و از این رو کم کم روابط خود را با کشورهای خارجی افزایش میدهد. نمایشگاه های استانبول در تمامی حوزه های تاریخی، زمینه های فرهنگی، هنری، حوزه گردشگری، اقتصادی و یا رفاهی البته در زمان های گوناگون برگزار می شود. در این مقاله به چند مورد نمایشگاه مهم استانبول از نمایشگاه های پیش روی امسال 2022 میپردازیم. در مهمترین نمایشگاه های استانبول 2022 برنامه های مهیجی برگزار خواهد شد. پس در ادامه مطلب با بیسان گشت همراه باشید.

نمایشگاه اقتصاد بلاک چین در ترکیه

ترکیه از گذشته تا امروز یکی از بهترین و مهمترین مراکز تجاری محسوب میشده است و در آسیا از نظر اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد. نمایشگاه اقتصاد بلاک چین استانبول یا Blockchain Economy Istanbul2022 اولین نمایشگاه پیش رو خواهد بود؛ که برای چهارمین سال در 27 و 28 جولای 2022 مصادف با 6 و 7 مرداد در هتل هیلتون بومونتی یکی از هتل های پنج ستاره استانبول برگزار میشود. در این نمایشگاه تمامی فعالان حوزه رمز ارزها و همه کسب و کارهای مرتبط با آن شرکت خواهند کرد. در نمایشگاه اقتصاد بلاک چین دوره های آموزشی مختلفی نیز برگزار میشود. این نمایشگاه برای کسانی که اهل رمز ارز و بلاک‌چین‌ها باشند بسیار جذاب خواهد بود.


نمایشگاه بسته بندی محصولات غذایی و آشامیدنی استانبول

یکی از مهمترین نمایشگاه های استانبول 2022 که یک ایونت بین المللی میباشد، نمایشگاه محصولات غذایی و آشامیدنی استانبول است. همانطور که می‌دانید صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی در دنیا، جزو بزرگترین صنایع تجاری دنیا میباشد. در این نمایشگاه شرکت های تولید کننده مواد غذایی، مواد آشامیدنی، محصولات بهداشتی، زیبایی و دارویی جدید ترین محصولات خود را به بازدید کنندگان و گردشگران تور ترکیه ارائه میدهند. افراد از اقصی نقاط دنیا در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. نمایشگاه مواد غذایی ترکیه که دومین نمایشگاه پیش رو میباشد؛ در 31 آگوست برگزار شده و تا 3 سپامبر ادامه میابد. که این تاریخ مصادف با 9 تا 12 شهریور 1401 است. نمایشگاه مواد غذایی ترکیه world food انواع محصولات غذایی و آشامیدنی جدید به دنیا ارائه میشود. در این نمایشگاه بیشتر وارد کنندگان و خریداران کشورهای گوناگون از اروپا، آسیا به ویژه خاورمیانه در آن شرکت خواهند کرد. این نمایشگاه در تاریخ مذکور در سالن CNR Expo برگزار میشود. نمایشگاه هدایا تبلیغاتی استانبول

البته که کشور ترکیه برای صنعت گردشگری و توریسم خود بسیار زیاد کار کرده و تبلیغات زیادی انجام داده تا امروزه به قویترین کشور در جذب گردشگر تبدیل شده است. بیشتر افراد بیشتر در سفر به ترکیه اجناس ترک و سوغاتی های این کشور را تهیه میکنند. در نمایشگاه هدایای تبلیغاتی استانبول یاPromotion Show Istanbul2022 که سومین نمایشگاه پیش رو میباشد؛ بازدیدکنندگان به بازدید از مجموعه گسترده ای از محصولات جدید صنعت گردشگری میپردازد که در جهت افزایش فروش محصولات ترکیه‌ به عنوان سوغاتی های ترکیه از آنها یاد میشود. در بخش های نمایشگاه هدایای استانبول انواع محصولات شیشه ای و ظروف، لوازم تحریر، محصولات تکنولوژی، محصولات چاپی، محصولات کسب و کار، محصولات الکتریکی، محصولات تبلیغاتی مانند کیسه های تبلیغاتی ارائه میشود و قابل بازدید است. این نمایشگاه از تاریخ 28 سپتامبر تا 1 اکتبر یعنی 6 مهر ماه تا 9 مهرماه در سالن IFM استانبول برگزار خواهد شد.


نمایشگاه حیوانات خانگی استانبول

یکی از نمایشگاه های پیش رو که چهارمین نمایشگاه مهم ترکیه میباشد، نمایشگاه حیوانات خانگی ترکیه یا Istanbul Pet Show2022 میباشد. این نمایشگاه برای کسانی که حیوانات خانگی دارند لذت بخش است. در این نمایشگاه انواع پوشاک حیوانات خانگی، خوراک حیوانات خانگی، تجهیزات و وسایل حیوانات خانگی، اسباب بازی حیوانات و هر آنچه در ارتباط با حیوانات است را در غرفه های نمایشگاه حیوانات خانگی استانبول خواهید دید. علاوه بر خرید محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی، در این نمایشگاه سمینار و آموزش های علمی و جدیدی در خصوص نگهداری و تربیت حیوانات خانگی ارائه میشود. برای شرکت در این نمایشگاه جالب ترکیه میتوانید در تاریخ 13 تا 16 اکتبر مصادف با 21 تا 24 مهرماه به نمایشگاه مراجعه کنید.


نمایشگاه کودک، نوزاد و مادر ترکیه

نمایشگاه کودک و مادر2022 یا CBME Türkiye2022 یکی از بهترین وقایع و فستیوال های استانبول است که سابقه 40 ساله در ترکیه دارد. نمایشگاه مادر و کودک ترکیه در ارتباط با ایمنی کودک و مادر، امکانات رفاهی و اسباب بازی کودکان میباشد. ای استانبول ۲۰۲۲ است که سابقه چهل ساله در این کشور دارد. در غرفه های نمایشگاه مادر و کودک استانبول انواع محصولات همچون کالسکه، محصولات تغذیه و مراقبت از کودکان، محصولات پوست و موی کودک، محصولات بارداری، کفش و لباس نوزاد، لباس خواب، لباس تشریفاتی برای کودکان و انواع اسباب بازی کودکان ارائه میشود. نمایشگاه مادر و نوزاد استانبول در تاریخ ۷ تا ۱۰ دسامبر یا 16 تا 19 آذرماه در سالن IFM برگزار خواهد شد.

این پنج نمایشگاه، تنها رخداد ها و نمایشگاه های ترکیه طی چندین ماه آینده نمیباشند. و در ترکیه فستیوال های و رویدادهای مهم زیادی برگزار میشود. اما موارد ذکر شده پر بازدیدترین نمایشگاه ها و فستیوال های ترکیه میباشند. امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به استانبول کمک کرده باشد.

نوشته شده توسط : تیم تولید محتوا بیسان گشت


برچسب ها :

*معرفی بهترین نمایشگاه های استانبول 2022 را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

مطالب مرتبط

در حال یافتن .....

-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
مقصد
شرکت هواپیمایی
تاریخ شروع تور
مدت اقامت
ورود با رمز ثابت
نام کاربری / شماره همراه / ایمیل
رمز عبور
ورود
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

پیگیری رزرو تور

جستجو