جشن سال نو میلادی 2017 در دبی

جشن سال نو در دبی ...

جشن سال نو در دبی

جشن سال نو میلادی امسال نیز مانند سال های گذشته با انواع برنامه های تفریحی ، آتشبازی ، جشن های خیابانی ، تخفیف های بزرگ فروشگاه ها و ... در شهر دبی برگزار می گردد .

اگرچه جشن سال نو میلادی یکی از مراسم مربوط به مسیحیان می باشد ، اما به دلیل حضور مهاجران و گردشگران با انواع آیین و مذاهب در شهر دبی ، عید کریسمس 2017 هم مانند سال های گذشته با شکوه هرچه بیشتر برگزار خواهد شد .

همچنین بسیاری از هم وطنان ایرانی نیز که علاقه دارند در فصل سرد زمستان ، به شهر تفریحی و گردشگری دبی سفر نمایند ، می توانند در تور دبی ویژه کریسمس 2017 یا تور دبی ویژه سال نو میلادی نام نویسی کرده و بهترین زمان از فصل سرما را در شهر خوش آب و هوای دبی که غرق در شادی و انواع حراج ها و جشن ها شده است ، سپری نمایند .

جشن سال نو میلادی 2017 در دبی


چگونگی برگزاری جشن کریسمس در دبی

حکومت کشور امارات برای برگزاری جشن سال نو میلادی اهمیت ویژه ای قائل است و جشن کریسمس در شهر دبی ، نه تنها از سوی شهروندان ، بلکه با کمک دولت و از سوی حکومت امارات جشن گرفته می شود .

در این زمان سراسر شهر چراغانی و تزیین شده و برنامه های خاصی ویژه جشن کریسمس برگزار خواهد شد .

علاوه بر آتشبازی های عظیمی که در شب یکم ژانویه برگزار می گردد ، شروع فستیوال خرید زمستانی دبی که علاقمندان بسیاری دارد ، از یکم ژانویه شروع شده و تا یک فوریه ادامه خواهد یافت .

همچنین کنسرت ها و برنامه های سرگرم کننده متعددی برای بزرگ داشت جشن سال نو میلادی در دبی ، در سطح شهر برپا خواهد شد .

آتشبازی کریسمس در دبی


آتشبازی کریسمس در دبی

حتما شما هم مطالب بسیاری در مورد آتشبازی های زیبا و حیرت انگیز در لحظه سال نو میلادی در دبی شنیده اید . شهر دبی برای بزرگداشت سال نو میلادی آتشبازی های عظیمی در نقاط گوناگون شهر راه اندازی می کند که زبانزد همگان است .

جالب است بدانید آتشبازی سال 2014 میلادی که در برج خلیفه دبی راه اندازی شد ، به حدی مجلل و عظیم برپا شد که در کتاب گینس ، رکورد بزرگترین آتشبازی جهان را به ثبت رساند . برای برپایی این آتشبازی زیبا و شگفت انگیز حدود 5 تن مواد منفجره مصرف شد و بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر ، نظاره گر آن بودند .

اگر شما نیز مشتاق تماشا نمودن مراسم آتشبازی سال 2017 میلادی در دبی هستید ، می توانید در شب کریسمس 2017 با حضور در پالم جمیرا ، برج العرب و برج خلیفه بهترین مناظر آتشبازی را نظاره گر باشید .

کسی نمی داند ، شاید شهر دبی امسال هم قصد به ثبت رساندن رکورد جدیدی از آتشبازی سال نو باشد !

بد نیست یادی کنیم از مراسم آتش بازی کریسمس 2016 دبی که در لحظه تحویل سال ، برج هتل العنوان دبی که یکی از برج های بلند منطقه دانتون یا دان تاون دبی محسوب میشد در مقابل چشم حدود سه میلیون نفر که منتظر تماشای مراسم آتش بازی برج خلیفه بودند ، آتش گرفت. درست است که این حادثه تلخ برج العنوان را سوزاند و برای تحویل سال خوش یمن نبود ، اما این آتش سوزی به سرعت مهار شد و هیچ خسات جانی نداشت. با وجود این بحران به دستور حاکم دبی ، شیخ محمد آل مکتوم آتش بازی برج خلیفه لغو نشد و با شکوه تمام برگزار شد و این امتیازی بزرگ برای دبی در مقابل چشم جهانیان بود.

بیشتر بخوانید : آتش سوزی برج هتل العنوان دبی

جشن سال نو میلادی 2017 در دبی


بهترین اماکن برای سپری کردن جشن سال نو در دبی

از آنجایی که جشن سال نو مبلادی در سراسر شهر دبی برپا خواهد شد ، راه های فراوانی برای گذراندن شب کریسمس در دبی خواهید داشت که بسته به سلیقه شما ، تمامی این راه ها جذاب و توام با جشن و شادی خواهند بود .


  • حضور در میان مردم :

می توانید شب سال نو 2017 را در خیابان های شهر دبی و در میان مردم سپری کنید .  از کنسرت ها و جشن های خیابانی لذت ببرید ، در جشن ها و مراسمی که در مراکز خرید برگزار می شوند شرکت نمایید و شام را نیز در یکی از رستوران های نزدیک به خود میل نمایید .


  • شب سال نو میلادی در صحرای دبی :

حتما درباره تور صحرا نوردی دبی شنیده اید . در صورت تمایل می توانید شب سال نو را زیر آشمان پر ستاره کویر ، با حضور در مراسم جشن و پایکوبی سپری نمایید .


  • یک شب شیک روی کشتی کروز

اگر علاقمند به لحظات شاعرانه و رمانتیک هستید می توانید تور کشتی کروز را رزرو کرده و شب سال نو را به همراه عزیزانتان بر روی کشتی و در حال صرف یک شام لذت بخش و تماشی مراسم آتشبازی و جشن های برپا شده در منطقه ساحلی از درون قایق بگذرانید .

جشن سال نو روی قایق کروز دبی


  • ماندن در هتل :

اگر در هتل هایی نظیر هتل آتلانتیس ، هتل جمیرا بیچ و هتل پالم دبی اقامت دارید ، ماندن در هتل و شرکت در مراسم باشکوهی که این هتل ها در شب سال نو میلادی برگزار می کنند ، می تواند بسیار دلپذیر باشد . هتل های دبی جشن سال نو میلادی را گرامی داشته و هریک به نوبه خود مراسمی برای جشن گرفتن این شب مهم تدارک خواهند دید .

جشن سال نو میلادی در هتل آتلانتیس


  • رستوران

تقریبا تمامی رستوران های دبی برای شب کریسمس برنامه هایی تدارک خواهند دید . بنابراین می توانید یکی از رستوران های مجلل دبی را برای گذراندن جشن سال 2017 میلادی انتخاب نمایید .

سال نو در مراکز خرید دبی


فستیوال خرید سال نو دبی

بزرگذاشت سال نو میلادی در شهر دبی از اهمیت بالایی برخوردار است و جشن کریسمس در سراسر شهر برپاست .

مراکز خرید نیز به نوبه خود مراسم ویژه ای برای جشن سال نو در دبی برگزار می نمایند .

یکی از پرطرفدارترین فستیوال های مربوط به سال نو در دبی ، فستیوال خرید زمستانی است ، که از 1 ژانویه تا 1 فوریه ادامه دارد و بسیاری از مراکز خرید و مغازه ها در طی جشنواره خرید زمسانی دبی ، اجناس خود را با تخفیف های باور نکردنی به فروش می گذارند .

همچنین در تمامی مراکز خرید نشانه های جشن سال نو دیده می شود . تزیینات مربوط به کریسمس ، درخت های کاج تزیین شده ، چراغانی ها و حتی حضور بابانوئل در بسیاری از مراکز خرید دبی در جشن های سال نو میلادی از جمله مراسم مربوط به برگزاری کریسمس در دبی است .

سال نو در مراکز خرید دبی

همه ساله عده بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی از سراسر دنیا برای شرکت در جشن های سال نو دبی ، تماشای مراسم آتشبازی و خرید در فستیوال خرید زمستانی دبی ، راهی این شهر گردشگری زیبا می شوند .

اگر شما نیز علاقمند به شرکت در جشن سال 2017 میلادی و شرکت در جشن کریسمس هستید ، همین حالا اقدام نموده و با رزرو تور دبی ، لحظاتی شاد را برای خود ، خانواده ، دوستان و همراهانتان رغم بزنید .


تیم بیسان گشت سال 2017 میلادی را به تمامی هم وطنان مسیحی تبریک گفته و برای تمامی عزیزان ایرانی زبان لحظاتی خوش و مملو از شادی را در کنار عزیزانتان آرزومند است .

جهت اطلاع از تور دبی و رزرو تور لحظه آخری دبی با ما در تماس باشید

نوشته شده توسط : تیم تولید محتوا بیسان گشت


برچسب ها :

*جشن سال نو میلادی 2017 در دبی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

مطالب مرتبط

در حال یافتن .....

-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
مقصد
شرکت هواپیمایی
تاریخ شروع تور
مدت اقامت
ورود با رمز ثابت
نام کاربری / شماره همراه / ایمیل
رمز عبور
ورود
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

پیگیری رزرو تور

جستجو