هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول

هتل اکچوال لایف استانبول

actuel life hotel istanbul

هتل چهار ستاره

هتل اکچوال لایف استانبول (actuel life hotel istanbul) یک هتل چهار ستاره در منطقه هاربیه استانبول در کشور ترکیه است که از موزه نظامی استانبول 500 مترو از موزه آتاتورک استانبول 1.0 کیلومتر فاصله دارد . قیمت رزرو تور هتل اکچوال لایف استانبول و رزرو و اتاق در این هتل بسته به تاریخ متفاوت است.

امتیاز مسافران به هتل اکچوال لایف استانبول

  • راحتی6.82 /10235نفر
  • نظافت و تمیزی7.04 /10238نفر
  • امکانات6.76 /10234نفر
  • پرسنل7.48 /10237نفر
  • ارزش خرید7.03 /10236نفر
  • موقعیت7.10 /10237نفر
  • بیشتر + امتیاز دادن
کد کشور : TR کشور : ترکیه شهر : استانبول منطقه : هاربیه استانبول
En

actuel life hotel istanbul is a four-star-hotel in the Harbiye district of istanbul,turkey (TR) ,0.5 km from Istanbul Military Museum,1.0 km from Ataturk Museum istanbul.The price of booking a tour and a room at the five-star Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli varies depending on the date and can be inquired through the Bisun Gasht company.

تصاویر هتل اکچوال لایف استانبول

تصویر 194746 نمای بیرونی هتل اکچوال لایف استانبول
تصویر 194747 فضای اتاق های هتل اکچوال لایف استانبول تصویر 194748 فضای اتاق های هتل اکچوال لایف استانبول تصویر 194749 لابی هتل اکچوال لایف استانبول تصاویر بیشتر
نقشه بیسان گشت
استانبول

تجربه مسافران از اقامت در هتل اکچوال لایف استانبول

مرورهای هتل اکچوال لایف استانبول نظرات واقعی مسافران این هتل در وبسایت بیسان گشت است که سعی شده تا حد امکان در قالب نظرات مثبت و منفی دسته بندی شوند. این نظرات ارتباط مستقیم با سلیقه و تجربه مسافران و نظر مردم در مورد هتل اکچوال لایف استانبول دارد و بیسان گشت در این نظرات دخل و تصرفی ندارد.

تجربه خوب

زهراابدی :

من همراه دو دختر و همسرم زمستون ۱۴۰۰اونجا بودیم من که خیلی راضی بودم با توجه به اینکه هرسال استانبول میام در مقایسه باقیمت ،هتل بسیار خوبی بود محلش که عالی بود دسترسی به عثمان بی و سفارت و همه چیز راحت بود ما سفارت وقت داشتیم و برای ما خیلی دسترسی راحت بود رسپشن هتل دوتاخانوم خوشگل و مهربون و مهمتر از همه ایرونی بودند اتاقا تمیز بود اتاقهای رو به خیابون به خورده مشکل تهویه داشت از طبقه سوم به بالا ویوش خوب بود فشار اب حموم عالی بود و خیلی تمیز بود البته رستوران طبقه زیر زمین بود و هیچ تنوعی نداشت ولی رفتارپرسنل عالی بود البته اینو باید بدونیم تو این منطقه هتلهای خوب و بهتر خیلی زیاده ولی قیمتش چهار و پنج میلیون بیشتره من امنیت هتل برام مهمترین چیزه که این هتل چون تو خیابون اصلی بود خیالم راحت بود دقیقا دویست متر بالاترهتل هایی هستنداز لحاظ قیمت نزدیک به این هتل ولی واقعا افتضاح هستند و محیطشون واقعا کثافته و خیلی بده جون تجربه ام زیاده این هتل و دورا هتل و رامادا پلاز جزو هتل های خوب هستند و من واقعا راضی هستم ما راحت پیاده همه جا می رفتم مرکز خرید ج‌اهر که بیست دقیقه پیاده روی بیشتر نداره عثمان بی هم که پراز مغازه با قیمت های مناسب هستش و در پنج دقیقه ای هتله امسال هم برای سفارت اردیبهشت وقت دارم بازم همین هتل می رم

فرناز :

من ۱۲ دی ۱۴۰۱ رفتم هتل اکچوال لایف خیلی تمیز بود. پرسنل پذیرش هم انگلیسی بلد بودن .شامپو و صابون داشت و دمپایی یکبار مصرف . برای حمام و دستشویی باید خودتون دمپایی همراه داشته باشید .اتاق خیلی کوچک بود ولی کمد بزرگ و همچنین سیف باکس داره یک یخچال کوچک کتری برقی تلویزیون و سشوار هم داشت. ملافه ها عوض نمیشه مدتی که هستید البته من خودم ملافه برده بودم ولی همه جا تمیز بود صبحانه کامل بود طبقه زیرزمین به صورت بوفه گذاشتن و هر چی میخواستی میشد برداری تخم مرغ آبپز پنیر خیار گوجه زیتون و مربا عسل شکلات صبحانه بصورت بسته های کوچک بود شیر و کرنفلکس سوجوک و سوسیس و سوپ گرم آبمیوه هم بود ولی شربتش کم ریخته بودن بد بود پودر نسکافه و شیر هم بود بنظر من صبحانه خوب بود که از ساعت ۷ تا ۱۰ بود و من تا ساعت ۸ برای صبحانه میرفتم احتمال میدم در فصل تابستان که مسافر بیشتر هست صبحانه زودتر تمام میشده یا اینکه دیر به صبحانه میرسیدن که اینطوری نظرات نوشتن محله هتل خوب بود اگر مشکل پیاده روی نداشته باشید فقط یک ربع تا سی دقیقه به تکسیم و استقلال و جواهیر و سفارت میرسید.و اینکه خیابان شیب دار هست .نزدیک ایستگاه مترو هست. در کل بنظر من برای قیمتش خیلی هم خوب بود.من راضی بودم.

تجربه خوب شما چیست؟

تجربه بد

لیلا کریمی :

من با اینکه نظرات منفی درمورد هتل اکچوال لایفررو خوندم متاسفانه اهمیت ندادم و سه شب جهنمی تواین هتل اقامت داشتم.لوکیشن بد...بایدکوهنورد حرفه ای باشی تا بتونی از کوچش با شیب بسیارزیاد بالابری...صبحونه فاجعه و چندش آور...اتاقا کثیف...تواتاق ما سوسک هم پیدا شد...پذیرش گیج و منگ..ده بار باید زنگ بزنی تا تکون بخورن...ویو اتاقها مکانیکی و پمپ بنزین...به معنای واقعی کلمه اشغالدونی... باهرکی پدرکشتگی دارین اینجارو بهش معرفی کنین...واقعاااانمدونم چهارتا ستاره ازکجا گرفتهه

حمید :

از اژانس---- اریا تور خریداری نکنید همینکه پرسنل دروغگو و بی مسئولیت و بی ادبی دارند.

سمیه :

با سلام لطفا گول این نظرات را نخورید چون هتل اکچوال لایف استانبول به شدت ضعیف است واقعا در حد سه ستاره هم نیست اصلا با عکس ها مغایرت دارد و اتاق ها ب حدی کوچک هست که نمیتونی توش راه بری تو پنج روز اقامتمون در مرداد ۱۴۰۲ با توجه به درخواستمون اصلا اتاقها تمیز نمیشدن و اینکه صبحانه تو زیرزمین کوچولو و بی نورگیر و پنجره و هوا و افتضاح بود و در حد نون و پنیر و تخم مرغ آب پز و بی نهایت بی کیفیت و تکراری بود و از لحاظ مسیر هم سر بالایی و دوری از تکسیم بدترین حالتی بود که تو این چند روز داشتیم و ملافه ها پر از لک و حوله ها تعویض نمیشدن و شامپو و دستمال باید با خواهش تمنا بگیری در کل از نظر من نمره این هتل صفر هست واقعا بد بود و ما از سایت انلاین خرید کرده بودیم و متاسفانه هر قدر تماس گرفتیم هتل ما رو عوض نکرد علی بابا و این سفر زهر مارمون شد. ممنون

پ.ت :

اقامت 1402/2 این هتل واقعاً مشکلات خیلیییی خیلیی زیادی داشت ۱. پرسنل توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی نداشتن و اصلا رفتار دوستانه ای نداشتن. ۲. اتاقها به شدت کوچیک هست. یک اتاق سه تخته به ما دادن که حتی توش به سختی بدون به در و دیوار خوردن میشد راه رفت. ۳. یخچال خراب بود که حتی بعد از اطلاع بهشون هیچ اقدامی انجام نشد. ۴. مایع دستشویی داخل اتاق تمام شده بود که حتی بعد از دو روز انجام روم سرویس شارژ نشد. ۴. عدم وجود تهویه داخل دستشویی ۵. صبحانه افتضاح، هر روز تکراری در بیسیک ترین حالت ممکن، بی کیفیت و بدمزه، در اتاق زیر زمین بدون پنجره ۶. روم سرویس واقعاً در حد خالی کردن زباله ها و بعضی وقتا تعویض ملحفه، دریغ از حتی جارو زدن کف اتاق.. مکان هتل خوبه، فاصله تا تکسیم، جواهر و مترو عثمان بی کم هست و تنها نکته مثبت هتل همین میتونه باشه. در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم.

رضا :

افتضاح به معنی واقعی

پاکان غفوری :

سلام من ۳ شب در این هتل اقامت داشتم اتاق ۳ نفره داشتم که شامل یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره بود این هتل اسم ۴ ستاره داره ولی در حد مسافر خونه هست تخت ها کامل به هم چسبیده و فاصله نداره انگار تخت ۳ نفره هست آسانسور هتل بسیار کوچک بود نهایت ۲ نفر جا میداد که اصلا جواب ۹ طبقه رو نمیده داخل یخچال هیچی نبود حتی کف اتاق ها رو موکت نکرده بودن حمام خیلی کوچیکی داره صبحانه بشدت ضعیف در حدی که بابت املت از من ۲۰ ایر گرفتن تا درست کردن ( درصورتی که باید رایگان باشه اما اکسترا میگیرن) تنها خوبیش نزدیک مرکز شهر بودنه و نزدیک مترو عثمان بی هست دقت کنید زیاد به میدان تکسیم پیده نزدیک نیست هتل داخل خیابون دولاب دره هست که خیابون خوبی نیست، روبروی پمپ بنزین و اطرافش چند تعمیرگاه هست پول دادن به اینجا اشتباهه و اگر قصب سفر به استانبول دارید فکر هتل دیگه ای باشید

سید مهرداد غلامی :

سلام من 3 خرداد 1401 به هتل اکچوال لایف رفتم. اول که من با مادرم رفته بودم و اتاق دو تخته Twin می خواستم که شب اول نداد گفت نداریم و یک اتاق دبل داد. انقدر گیر دادم و اعتراض کردم تا روز دوم اتاقم تعویض شد. اتاق هیچ امکاناتی نداره به جز وای فای که اونم قطع می شد گاهی. دستشویی حتی دمپایی نداره. فقط دوتا دمپایی یکبار مصرف گذاشتن که تو اتاق بپوشی. هتل اصلا بالکن نداره و دروغ نوشتن. یخچال خالی هست و فقط 2 تا آی معدنی روی یخچال هست حتی توش نذاشتن. صبحانه هر روز تکراری شامل کره پنیر عسل کالباس کنفلکس شیر و چای و تخم مرغ و آبمیوه که بد مزه هم هست. اتاق ها هم خیلی کوچک هست و در یکاتاق Twin جا نداری راه بری. سیستم گرمایشی هم روی یک دما ثابت هست کلا تغیییر نمی کنه. کلا بخوام بگم در حد هتل 4 ستاره عمرا نیست و یک هتل 3 ستاره توی مشهد در برابر این 5 ستاره حساب میشه.

علوی :

سلام همانطور که کاربر دیگر گفتن صبحانه بسیار ضعیف پنیر و کره ودو تکه کالباس یک تخم مرغ اونم باید ازشون خواهش کنی بدن . تخم مرخ نیمرو اگه بخوای باید 20 لیر بدی تا درست کنن سوسیس سرخ شده هم با خواهش چهار تکه کوچک میرارن تو بشقاب اگه بیشتر بخوای نمیدن. نظافت خیلی بد دو روز به مسئول دم در گفتیم انگار نه انگار اسانسور باید 5 دقیقه صبر کنی بیاد اونم میبینی پره .نمره صفر

علوی :

باسلام اولا اصلا پرسنل ایرانی نداره دوم این که همانطور که دیگر کاربران گفتند صبحانه افتضاح است .نون وپنیر دو برگ کالباس سوسیس مثل گداها چند تکه کوچک اگه بخوای بهت میده اگه بیشتر بخوای نمیده .نظافت که بدتر دو روز به مسئول دم در تاکید کردیم که اتاق تمیز کنه انگار ته انگار که گفتیم در کل مفتشم نمی ارزه

شهین باقری :

با سلام لطفا گول این نظرات را نخورید هتل به شدت ضعیف واقعا در حد سه ستاره هم نیست اصلا با عکس ها مغایرت دارد و اتاق ها ب حدی کوچک هست که نمیتونی توش راه بری و اینکه صبحانه تو زیزمین کوچولو و افتضاح و در حد نون و پنیر و تخم مرغ آب پز و بی نهایت بی کیفیت و از لحاظ مسیر هم سر بالایی و دوری از تکسیم بدترین حالتی بود که تو این چند روز داشتیم و ملافه ها پر از لک و شامپو و دستمال باید با خواهش تمنا بگیری در کل از نظر من نمره این هتل صفر هست

تجربه بد شما چیست؟

معرفی هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول

هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول

هتل اکچوال لایف استانبول (actuel life hotel istanbul) یک هتل چهار ستاره در منطقه هاربیه استانبول در کشور ترکیه است که از موزه نظامی استانبول 500 مترو از موزه آتاتورک استانبول 1.0 کیلومتر فاصله دارد . قیمت رزرو تور هتل اکچوال لایف استانبول و رزرو و اتاق در هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت بیسان گشت قابل استعلام است.

نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل اکچوال لایف استانبول مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول است و این هتل با مرکز انگشت نگاری وک سفارت کانادا در استانبول 1.3 کیلومتر فاصله دارد.

از نظر مسافران هتل اکچوال لایف استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به وای فای رایگان (7.53 از 10) و کمترین امتیاز این هتل صبحانه (4.96 از 10) است. این هتل میانگین امتیاز کلی ضعیف (6.32 از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (7.03 از 10) است. از جمله امکانات هتل اکچوال لایف استانبول می‌توان به اینترنت، 3 شاتل فرودگاه، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، بار، استخر شنا، اشاره کرد.

هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول

توضیحات
نمایش بیشتر

خدمات بیسان گشت برای رزرو هتل اکچوال لایف استانبول

  • ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • گشت شهری خرید رایگان به همراه یک وعده ناهار
  • لیدر فارسی زبان
  • امکان خرید گشت های آپشنال

رزرو هتل اکچوال لایف استانبول:

رزرو تلفنی رزرو آنلاینرزرو از طریق واتس اپ

رزرو تلفنی هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول (رزرو مستقیم از کارگزار مقیم)

توجه : این نوع رزرو هتل با سیستم رزرواسیون آنلاین وبسایت بیسان گشت متفاوت بوده و رزرو هتل اکچوال لایف استانبول توسط بخش رزرواسیون آژانس بصورت سنتی و ارتباط مستقیم با هتل ، نمایندگان و کارگزاران مقیم در مقصد انجام می گردد.

قیمت هتل اکچوال لایف استانبول

به دلیل اینکه رزرواسیون سنتی و آنلاین یک هتل کاملا سازوکار متفاوتی دارد امکان اختلاف نرخ برای هتل هایی که هم در لیست رزرواسیون آنلاین و هم در لیست ررزواسیون تلفنی قرار دارند وجود دارد که معمولا رزرواسیون های تلفنی قیمت مناسب تر و دارای خدمات ترانسفر رایگان و یا هزینه ی خیلی کم می باشند.

همچنین امکان ارتباط مستقیم با هتل و تامین کننده اتاق جهت مدیریت و جابجایی رزرو در رزروهای دستی به مراتب بیشتر از رزرو آنلاین است.

تماس تلفنی ۰۲۱-۹۱۰۰۴۴۴۶
تماس اضطراری خارج از زمان اداری : ۰۹۱۲۱۵۴۲۳۱۴

موقعیت مکانی هتل اکچوال لایف استانبول

هتل اکچوال لایف استانبول کجاست؟ هتل اکچوال لایف استانبول در منطقه هاربیه شهر استانبول واقع شده است. در ادامه برای درک بهتر موقعیت هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول لیستی از اماکن مهم شامل مراکز خرید ، اماکن گردشگری و رستوران های اطراف هتل اکچوال لایف استانبول تهیه شده است.

فاصله هتل اکچوال لایف استانبول تا اماکن مهم پر رفت و آمد

۳۸٫۹ کیلومتر ۳۵ دقیقه ۱۴۵ لیر
47.61 Km ۰ دقیقه ۱۴۸ لیر
1.3 km ۱۵ دقیقه پیاده روی
1.4 km ۱۹ دقیقه پیاده روی
بیشتر

نزدیک ترین اماکن دیدنی به هتل اکچوال لایف استانبول

موزه نظامی استانبول مشاهده مسیر
۰.۵ km پیاده روی
۱.۰ km پیاده روی
۱.۳ km پیاده روی
۲٫۴ کیلومتر 12 لیر
بیشتر

نزدیک ترین مراکز خرید به هتل اکچوال لایف استانبول

۱.۰ km ۱۵ دقیقه پیاده روی
۱.۰ km ۱۵ دقیقه پیاده روی
۱.۳ km ۱۹ دقیقه پیاده روی
۲.۰ km ۲۶ دقیقه پیاده روی
بیشتر

نزدیک ترین ایستگاه های مترو به هتل اکچوال لایف استانبول

ایستگاه عثمان بی (خط سبز M2)مشاهده مسیر
ایستگاه تکسیم (خط سبز M2)مشاهده مسیر
ایستگاه شیشلی (خط سبز M2)مشاهده مسیر

کافه ها و رستوران های اطراف هتل اکچوال لایف استانبول

İstisna Kebap 4 | 12
Bozkurt Mah, Dolapdere Cad. No: 163 Crowne Plaza, Istanbul 34375 Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Italian
  • Indian
  • Mediterranean
  • Turkish
تصویر و اطلاعات بیشتر
Rolls & Bowls 4.5 | 5
Kaya Hatun sokak No:1 Ergenekon Mah., Istanbul 34373 Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Sushi
  • Hawaiian
محدوده قیمت : $
تصویر و اطلاعات بیشتر
Majestic Restaurant Cafe 3.5 | 7
Cumhuriyet Cd. 195 A Ergenekon Mahallesi, Istanbul 34373 Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Moroccan
  • Cafe
  • Mediterranean
  • Turkish
  • Tunisian
  • Arabic
محدوده قیمت : $$ - $$$
تصویر و اطلاعات بیشتر
Arzu Restaurant 4 | 5
Ergenekon Mh. Prof. Dr. Celal Oker Sok. No: 18/A Sisli, Istanbul Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Turkish
محدوده قیمت : $
اطلاعات بیشتر
Sureya Ocakbaşı 3 | 2
Bilezikçi Sokak, Istanbul Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Turkish
اطلاعات بیشتر
Live 5 | 2
Halaskargazi Cad. No:1 Arts Hotel Istanbul Bosphorus, Sisli, Istanbul 34373 Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
اطلاعات بیشتر
رستوران های بیشتر

سایر هتل های نزدیک به هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول

  • همه
  • پنج ستاره
  • چها ستاره
  • سه ستاره
  • هتل آپارتمان

موقعیت هتل اکچوال لایف استانبول روی نقشه

لوگوی نقشه بیسان گشت مشاهده نقشه

مسیریابی هتل اکچوال لایف استانبول

به کمک گوگل مپ به کمک ویز به کمک بلد
238 نفر به این امتیاز داده اند

امکانات هتل اکچوال لایف استانبول


خدمات عمومی
  • سرویس شاتل
  • دلیوری غذا و سوپرمارکت
  • دلیوری

امکانات اتاق
  • دارای پارکینگ

حمام
  • آشپزخانه عمومی
  • مستخدم
  • سرو صبحانه در اتاق

رسانه و فناوری
  • کرایه ماشین
  • زمین تنیس

غذا و نوشیدنی
  • قهوه خانه در محل
  • میوه
  • بوفه مناسب برای کودکان

اینترنت
  • اینترنت

آشپزخانه
  • اسب سواری
  • لاندری

امکانات بیرونی
  • شاتل فرودگاه

چشم انداز
  • استخر سرپوشیده / کل سال
  • فکس/فتوکپی

مناطق زندگی
  • خشک شویی
  • خشکشویی

پارکینگ
  • پارکینگ

اتاق خواب
  • کارکنان سرگرمی

دسترسی
  • دسترسی به اسکی

حمل و نقل
  • بلیط های حمل و نقل عمومی

خدمات پیشخوان
  • فاکتور ارائه شده است
  • قفسه
  • ورود و خروج اختصاصی
  • مستخدم

خدمات نظافت
  • نظافت روزانه
  • سرویس اتو

خدمات تجاری
  • فکس/فتوکپی
  • اتاق جلسه / میهمانی
  • اتاق جلسه

امنیت ایمنی
  • کپسول های اتش نشانی
  • دوربین مدار بسته خارج از ملک
  • دوربین مداربسته در فضاهای مشترک
  • آلارم دود

ویژگی های ایمنی
  • ماسک صورت برای مهمانان موجود است
  • دماسنج برای مهمانان ارائه شده توسط ملک
  • دسترسی به متخصصان مراقبت های بهداشتی
  • جعبه کمک های اولیه موجود است

فاصله گذاری فیزیکی
  • پرده یا موانع فیزیکی بین کارکنان و مهمانان در مناطق مناسب
  • اپلیکیشن موبایل برای سرویس اتاق
  • قوانین فاصله گذاری فیزیکی رعایت شد
  • امکان پرداخت بدون نقد وجود دارد

نظافت و ضدعفونی
  • مهمانان این امکان را دارند که در طول اقامت خود خدمات نظافتی را برای اقامت خود لغو کنند
  • محل اقامت مهمان پس از تمیز کردن مهر و موم شده است
  • محل اقامت مهمان در بین اقامت ها ضدعفونی می شود
  • ملحفه ها، حوله ها و لباس های شسته شده مطابق با دستورالعمل های مقامات محلی شسته می شوند

ایمنی غذا و نوشیدنی
  • غذا با پوشش ایمن تحویل داده شد
  • ظروف مخصوص صبحانه
  • همه بشقاب ها، کارد و چنگال، لیوان ها و سایر ظروف غذاخوری ضدعفونی شدند
  • فاصله گذاری فیزیکی در قسمت های غذاخوری

زبان ها
  • انگلیسی
  • فارسی
  • روسی
  • ترکی

نظرات مسافران در مورد هتل اکچوال لایف استانبول


لیلا کریمی
0 تشکر
" من با اینکه نظرات منفی درمورد هتل اکچوال لایفررو خوندم متاسفانه اهمیت ندادم و سه شب جهنمی تواین هتل اقامت داشتم.لوکیشن بد...بایدکوهنورد حرفه ای باشی تا بتونی از کوچش با شیب بسیارزیاد بالابری...صبحونه فاجعه و چندش آور...اتاقا کثیف...تواتاق ما سوسک هم پیدا شد...پذیرش گیج و منگ..ده بار باید زنگ بزنی تا تکون بخورن...ویو اتاقها مکانیکی و پمپ بنزین...به معنای واقعی کلمه اشغالدونی... باهرکی پدرکشتگی دارین اینجارو بهش معرفی کنین...واقعاااانمدونم چهارتا ستاره ازکجا گرفتهه "
مفید بود ؟ تشکر
حمید
2 تشکر
" از اژانس---- اریا تور خریداری نکنید همینکه پرسنل دروغگو و بی مسئولیت و بی ادبی دارند. "
مفید بود ؟ تشکر
سمیه
4 تشکر
" با سلام
لطفا گول این نظرات را نخورید چون هتل اکچوال لایف استانبول به شدت ضعیف است واقعا در حد سه ستاره هم نیست اصلا با عکس ها مغایرت دارد و اتاق ها ب حدی کوچک هست که نمیتونی توش راه بری تو پنج روز اقامتمون در مرداد ۱۴۰۲ با توجه به درخواستمون اصلا اتاقها تمیز نمیشدن و اینکه صبحانه تو زیرزمین کوچولو و بی نورگیر و پنجره و هوا و افتضاح بود و در حد نون و پنیر و تخم مرغ آب پز و بی نهایت بی کیفیت و تکراری بود و از لحاظ مسیر هم سر بالایی و دوری از تکسیم بدترین حالتی بود که تو این چند روز داشتیم و ملافه ها پر از لک و حوله ها تعویض نمیشدن و شامپو و دستمال باید با خواهش تمنا بگیری در کل از نظر من نمره این هتل صفر هست واقعا بد بود و ما از سایت انلاین خرید کرده بودیم و متاسفانه هر قدر تماس گرفتیم هتل ما رو عوض نکرد علی بابا و این سفر زهر مارمون شد. ممنون "
مفید بود ؟ تشکر
پ.ت
3 تشکر
" اقامت 1402/2
این هتل واقعاً مشکلات خیلیییی خیلیی زیادی داشت
۱. پرسنل توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی نداشتن و اصلا رفتار دوستانه ای نداشتن.
۲. اتاقها به شدت کوچیک هست. یک اتاق سه تخته به ما دادن که حتی توش به سختی بدون به در و دیوار خوردن میشد راه رفت.
۳. یخچال خراب بود که حتی بعد از اطلاع بهشون هیچ اقدامی انجام نشد.
۴. مایع دستشویی داخل اتاق تمام شده بود که حتی بعد از دو روز انجام روم سرویس شارژ نشد.
۴. عدم وجود تهویه داخل دستشویی
۵. صبحانه افتضاح، هر روز تکراری در بیسیک ترین حالت ممکن، بی کیفیت و بدمزه، در اتاق زیر زمین بدون پنجره
۶. روم سرویس واقعاً در حد خالی کردن زباله ها و بعضی وقتا تعویض ملحفه، دریغ از حتی جارو زدن کف اتاق..
مکان هتل خوبه، فاصله تا تکسیم، جواهر و مترو عثمان بی کم هست و تنها نکته مثبت هتل همین میتونه باشه. در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم.
"
مفید بود ؟ تشکر
زهراابدی
4 تشکر
" من همراه دو دختر و همسرم زمستون ۱۴۰۰اونجا بودیم من که خیلی راضی بودم با توجه به اینکه هرسال استانبول میام در مقایسه باقیمت ،هتل بسیار خوبی بود محلش که عالی بود دسترسی به عثمان بی و سفارت و همه چیز راحت بود ما سفارت وقت داشتیم و برای ما خیلی دسترسی راحت بود رسپشن هتل دوتاخانوم خوشگل و مهربون و مهمتر از همه ایرونی بودند اتاقا تمیز بود اتاقهای رو به خیابون به خورده مشکل تهویه داشت از طبقه سوم به بالا ویوش خوب بود فشار اب حموم عالی بود و خیلی تمیز بود البته رستوران طبقه زیر زمین بود و هیچ تنوعی نداشت ولی رفتارپرسنل عالی بود البته اینو باید بدونیم تو این منطقه هتلهای خوب و بهتر خیلی زیاده ولی قیمتش چهار و پنج میلیون بیشتره من امنیت هتل برام مهمترین چیزه که این هتل چون تو خیابون اصلی بود خیالم راحت بود دقیقا دویست متر بالاترهتل هایی هستنداز لحاظ قیمت نزدیک به این هتل ولی واقعا افتضاح هستند و محیطشون واقعا کثافته و خیلی بده جون تجربه ام زیاده این هتل و دورا هتل و رامادا پلاز جزو هتل های خوب هستند و من واقعا راضی هستم ما راحت پیاده همه جا می رفتم مرکز خرید ج‌اهر که بیست دقیقه پیاده روی بیشتر نداره عثمان بی هم که پراز مغازه با قیمت های مناسب هستش و در پنج دقیقه ای هتله امسال هم برای سفارت اردیبهشت وقت دارم بازم همین هتل می رم "
مفید بود ؟ تشکر
فرناز
1 تشکر
" من ۱۲ دی ۱۴۰۱ رفتم هتل اکچوال لایف خیلی تمیز بود. پرسنل پذیرش هم انگلیسی بلد بودن .شامپو و صابون داشت و دمپایی یکبار مصرف . برای حمام و دستشویی باید خودتون دمپایی همراه داشته باشید .اتاق خیلی کوچک بود ولی کمد بزرگ و همچنین سیف باکس داره یک یخچال کوچک کتری برقی تلویزیون و سشوار هم داشت. ملافه ها عوض نمیشه مدتی که هستید البته من خودم ملافه برده بودم ولی همه جا تمیز بود صبحانه کامل بود طبقه زیرزمین به صورت بوفه گذاشتن و هر چی میخواستی میشد برداری تخم مرغ آبپز پنیر خیار گوجه زیتون و مربا عسل شکلات صبحانه بصورت بسته های کوچک بود شیر و کرنفلکس سوجوک و سوسیس و سوپ گرم آبمیوه هم بود ولی شربتش کم ریخته بودن بد بود پودر نسکافه و شیر هم بود بنظر من صبحانه خوب بود که از ساعت ۷ تا ۱۰ بود و من تا ساعت ۸ برای صبحانه میرفتم احتمال میدم در فصل تابستان که مسافر بیشتر هست صبحانه زودتر تمام میشده یا اینکه دیر به صبحانه میرسیدن که اینطوری نظرات نوشتن محله هتل خوب بود اگر مشکل پیاده روی نداشته باشید فقط یک ربع تا سی دقیقه به تکسیم و استقلال و جواهیر و سفارت میرسید.و اینکه خیابان شیب دار هست .نزدیک ایستگاه مترو هست. در کل بنظر من برای قیمتش خیلی هم خوب بود.من راضی بودم. "
مفید بود ؟ تشکر
رضا
0 تشکر
" افتضاح به معنی واقعی "
مفید بود ؟ تشکر
پاکان غفوری
0 تشکر
" سلام من ۳ شب در این هتل اقامت داشتم
اتاق ۳ نفره داشتم که شامل یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره بود
این هتل اسم ۴ ستاره داره ولی در حد مسافر خونه هست
تخت ها کامل به هم چسبیده و فاصله نداره انگار تخت ۳ نفره هست
آسانسور هتل بسیار کوچک بود نهایت ۲ نفر جا میداد که اصلا جواب ۹ طبقه رو نمیده
داخل یخچال هیچی نبود حتی کف اتاق ها رو موکت نکرده بودن
حمام خیلی کوچیکی داره
صبحانه بشدت ضعیف در حدی که بابت املت از من ۲۰ ایر گرفتن تا درست کردن ( درصورتی که باید رایگان باشه اما اکسترا میگیرن)
تنها خوبیش نزدیک مرکز شهر بودنه و نزدیک مترو عثمان بی هست دقت کنید زیاد به میدان تکسیم پیده نزدیک نیست
هتل داخل خیابون دولاب دره هست که خیابون خوبی نیست، روبروی پمپ بنزین و اطرافش چند تعمیرگاه هست
پول دادن به اینجا اشتباهه و اگر قصب سفر به استانبول دارید فکر هتل دیگه ای باشید "
مفید بود ؟ تشکر
سید مهرداد غلامی
0 تشکر
" سلام
من 3 خرداد 1401 به هتل اکچوال لایف رفتم. اول که من با مادرم رفته بودم و اتاق دو تخته Twin می خواستم که شب اول نداد گفت نداریم و یک اتاق دبل داد. انقدر گیر دادم و اعتراض کردم تا روز دوم اتاقم تعویض شد. اتاق هیچ امکاناتی نداره به جز وای فای که اونم قطع می شد گاهی.
دستشویی حتی دمپایی نداره. فقط دوتا دمپایی یکبار مصرف گذاشتن که تو اتاق بپوشی.
هتل اصلا بالکن نداره و دروغ نوشتن.
یخچال خالی هست و فقط 2 تا آی معدنی روی یخچال هست حتی توش نذاشتن.
صبحانه هر روز تکراری شامل کره پنیر عسل کالباس کنفلکس شیر و چای و تخم مرغ و آبمیوه که بد مزه هم هست.
اتاق ها هم خیلی کوچک هست و در یکاتاق Twin جا نداری راه بری.
سیستم گرمایشی هم روی یک دما ثابت هست کلا تغیییر نمی کنه.
کلا بخوام بگم در حد هتل 4 ستاره عمرا نیست و یک هتل 3 ستاره توی مشهد در برابر این 5 ستاره حساب میشه. "
مفید بود ؟ تشکر
علوی
1 تشکر
" سلام همانطور که کاربر دیگر گفتن صبحانه بسیار ضعیف پنیر و کره ودو تکه کالباس یک تخم مرغ اونم باید ازشون خواهش کنی بدن . تخم مرخ نیمرو اگه بخوای باید 20 لیر بدی تا درست کنن سوسیس سرخ شده هم با خواهش چهار تکه کوچک میرارن تو بشقاب اگه بیشتر بخوای نمیدن. نظافت خیلی بد دو روز به مسئول دم در گفتیم انگار نه انگار اسانسور باید 5 دقیقه صبر کنی بیاد اونم میبینی پره .نمره صفر "
مفید بود ؟ تشکر
علوی
1 تشکر
" باسلام اولا اصلا پرسنل ایرانی نداره دوم این که همانطور که دیگر کاربران گفتند صبحانه افتضاح است .نون وپنیر دو برگ کالباس سوسیس مثل گداها چند تکه کوچک اگه بخوای بهت میده اگه بیشتر بخوای نمیده .نظافت که بدتر دو روز به مسئول دم در تاکید کردیم که اتاق تمیز کنه انگار ته انگار که گفتیم در کل مفتشم نمی ارزه "
مفید بود ؟ تشکر
شهین باقری
2 تشکر
" با سلام
لطفا گول این نظرات را نخورید هتل به شدت ضعیف واقعا در حد سه ستاره هم نیست اصلا با عکس ها مغایرت دارد و اتاق ها ب حدی کوچک هست که نمیتونی توش راه بری و اینکه صبحانه تو زیزمین کوچولو و افتضاح و در حد نون و پنیر و تخم مرغ آب پز و بی نهایت بی کیفیت و از لحاظ مسیر هم سر بالایی و دوری از تکسیم بدترین حالتی بود که تو این چند روز داشتیم و ملافه ها پر از لک و شامپو و دستمال باید با خواهش تمنا بگیری در کل از نظر من نمره این هتل صفر هست "
مفید بود ؟ تشکر
زهراابدي
1 تشکر
" يكي از بهترين هتل هاي استانبول ميباشد از لحاظ نظافت. رفتار پرسنل نزديكي به كليه مراكز خريد سمت راست عثمان بي سمت چپ تكسيم مركز خريد جواهر همه ي اين مراكز پياده روي سي دقيقه و با تاكسي متر پنج دقيقه پانزده لير من به اين هتل از پنج پنج مي دم چون هرسال مي رم استانبول و كلي هتل ديدم ولي اين هتل عاليه "
مفید بود ؟ تشکر
سروش بازگیر
1 تشکر
" با سلام
نقاط مثبت هتل اکچوال لایف
اول از همه پذیرش هتل علی آقا و شیرین خانم به شدت انسان های خوبی هستند
نظافت خوب
سرویس دهی خوب
نت خوب
برخورد خوب
دسترسی خوب
نقاط منفی:
صبحانه به شدت ضعیف
متراژ اتاق هتل کوچک ، حتی یه میز صندلی نداره
در کل قابل قبوله
۲۱/۸/۱۴۰۰ رفتیم "
مفید بود ؟ تشکر

ارسال دیدگاه و تجربه اقامت در هتل اکچوال لایف استانبول

*وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت کنید یا و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید

شما
همین حالا
امتیاز بدهید
""

پرسش و پاسخ مسافران از هتل اکچوال لایف استانبول

توجه : قسمت پرسش و پاسخ مربوط به مسافران خارجی و پاسخ مستقیم هتل اکچوال لایف استانبول است و توسط ماشین ترجمه شده و ممکن است ترجمه دقیق نباشد.

مشاهده پرسش و پاسخ ها
برای رزرو تور و یا اتاق در هتل اکچوال لایف استانبول با آژانس بیسان گشت به شماره 91004446-021 تماس بگیرید. (۹ صبح تا ۶ عصر )
تماس اضطراری خارج از زمان اداری : 09121542314
مرکز تماس
ورود با رمز ثابت
نام کاربری / شماره همراه / ایمیل
رمز عبور
ورود
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

پیگیری رزرو تور

پرسش و پاسخ مد نظر خود را از بین بیش از 1.5 میلیون سوال پاسخ داده شده جستجو کنید

جستجو

امتیاز به هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول

بر روی ستاره ها کلیک کنید.

ارسال تصویر برای هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول

لطفا تصاویری فقط در مورد "هتل چهار ستاره اکچوال لایف استانبول" ارسال نمایید
  • منتظر بمانید