تصاویر هتل کارتون استانبول




Cartoon Hotel is a four-star-hotel in the Beyoglu-Istiklal-Street district of istanbul,turkey (TR) ,0.2 km from Taksim Square,0.5 km from taksim gezi park.The price of booking a tour and a room at the five-star Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli varies depending on the date and can be inquired through the Bisun Gasht company.
مرورهای هتل کارتون استانبول نظرات واقعی مسافران این هتل در وبسایت بیسان گشت است که سعی شده تا حد امکان در قالب نظرات مثبت و منفی دسته بندی شوند. این نظرات ارتباط مستقیم با سلیقه و تجربه مسافران و نظر مردم در مورد هتل کارتون استانبول دارد و بیسان گشت در این نظرات دخل و تصرفی ندارد.
با سلام . من 8 روز در هتل کارتن اقامت داشتم. اتاقی به به ما دادند به نسبت خوب بود و بزرگ . اتاق تمیز بود . صبحانه خیلی مختصر و بشقابی بود که این از نظر ما یک پون منفی برای هتل بود . پرسونلش معمولی بودند . البته ما هم هیچ کاری باهاشون نداشتیم . موقعیت و دسترسیش خوب بود . به جز مساله صبحانه بقیه موارد مناسب بود . با سپاس
شما در این هتل خواب و آرامش رو از خودتون سلب میکنیدسر وصدای راهرو هتل’ خیابان’وتهویه اتاق نمیذاره تا صبح بخوابید شما نمیخوابید کابوس خواهید داشت.کارکنان هتل بی ادب وغیر پاسخگو شاید فقط با ایرانیا اینطورن!!
با سلام بنده یک نفر 6 شب در هتل کارتون استانبول اقامت داشتم در واقع این هتل 4 نیست و اصلا به چهار ستاره اش توجه نکنید. قطعا هتل های بدون ستاره بهتر از این هتل هستند. هتل بسیار قدیمی و مبلمان قدیمی و کثیف است. آسانسور بسیار کوچک است و طبیعتاً همیشه پر است، بنابراین من مجبور بودم تقریباً همیشه برای صبحانه شش طبقه پایین بیایم. جایی برای نگهداری چمدان ها وجود ندارد و در لابی رها می شوند. اتاق صبحانه در طبقه اول است و بوی بسیار بدی می دهد و بسیار کوچک است، اگر کمی دیرتر از ساعت 8 رسیدید باید منتظر خالی شدن میزها باشید. صبحانه بوفه نیست و در بشقاب سرو می شود و بسیار عجیب و ناراحت کننده است. اتاق ما خیلی خیلی گرم بود و سیستم خنک کننده کار نمی کرد، بعد از اینکه این را به مسئول پذیرش گفتم او خیلی بی ادبانه گفت بله خراب است و درست نمی شود. من هرگز و هرگز به نام این هتل نگاه نمی کنم تا این خاطره بد را به خاطر نیاورم.
سلام ما شهریور ۱۴۰۲ بمدت یک هفته در دو اتاق دو تخته اقامت داشتیم یکی از اتاقها فاقد پنجره بود و همینطور یخچالش خراب بود .عیب دیگه هتل بوی نمناکی که به محض ورود به هتل حس میکنید.مزایای اون موقعیت خوب .مکان صبحانه که در طبقه نهم سرو میشد و ویو زیبایی داشت .همینطور هر وقت که نظافت خواستیم انجام شد ولی ملحفه ها عوض نشد و فقط برگردونده شده بود.هتل آرام و بدون سر و صدا.ایراد دیگه اینکه موقع سرو صبحانه ظرفها گاهی اوقات کثیف بود.اندازه اتاقها دقیقا مثل عکسهایی هست که توی سایته منتهی یکی از اتاقهایی که به ما دادن کوچک بود در مجموع شهر استانبول شهر زیبایی هست که ایرادهای هتل رو پوشش میده و به ما خیلی خوش گذشت.
افتضاحتر از اين هتل نديدم حيف يك ستاره براى اين هتل، تشك تخت داغون .بالشها كه فكر كنم ٤ تيكه پنبه توش بود از نازكى .٣ روز درخواست پتو و بالش ميداديم ميگفتن اتاقها پره نداريم!!!! آسانسور اصلى يك متر مربع با اين همه اتاق،واقعا وحشتناك بود بارها براى صبحانه از پله هاى مزخرف و باريك بالا رفتيم!!!ويو مزخرف تو خونه هاى داغون و خرابه...بيده سرويس فرنگى خراب بود و ميگفتن همينطوريه يعنى هيچ ارزش و احترامى براى مشكل مسافر قائل نبودن...راهروهاى تنگ و كثيف و تاريك ! حتى نظافت هم نميكردن هر چى اشغال از روز اول بود تا رو. اخر كه يك هفته بود همونجا تو راهرو بود!!!!... فقط بگم كه نريد اينجا كه كثافت ميباره ازش...حيف اينهمه هزينه بعد چنين جاى آشغالى...
حقیقت باز به استانبول سفر کنیم هتل کارتن را انتخواب نخواهیم کرد . هتل بدی نبود ولی آن گونه که مد نظر ما بود این هتل ویژگی هاش رو نداشت . البته به قول معروف هر قدر پول بدی آش می خوری . هتل کارتون هم به نسبت قیمتش برای ما که 5 نفر بودیم از نظر قیمتی بد نبود . ولی صبحانه بشقابی بود . نظافت هم در یکی از اتاق ها پایین بود .
به هيچ عنوان اين هتل پيشنهاد نميشه. حتي دو ستاره هم نيست. مسافر خونه ها هم اكثرا پنجره دارن ولي اين هتل اكثر اتاقاش پنجره هم نداره. انگار تو قفسي. پولي هم كه ميگيرن كم يا زياد اصلا ارزش نداره.
هتل کارتون یکی از ضعیف ترین هتلهای تکسیم هستش،صبحانه افتضاح،اتاقها کوچک،تنها مزیت لوکیشن هتله،هتل نیست در حد مسافرخونه
اصلا پیشنهاد نمیکنم هتل کارتن رو اتاق ها بسیار کثیف و پر از خاک بود، هر روز ملحفه و حوله عوض نمیشد،تخت دو نفره نداشت!!!!تخت های یک نفره رو کنار هم گذاشته بودن صبحانه سلف سرویس نبود و هر روز تکراری!
سلام اصلا این هتل را پیشنهاد نمی کنم سالن صبحانه که اکثرا بخاطره ویو شیشه و ۳۶۰ درجه انتخابش میکنند دو سال هست تعطیل شده و صبحانه را توی زیرزمین هتل به ما میداند بدون هیچ تنوعی هر روز یه بشقاب صبحانه خودشون برای ما می اوردن که خیلی بی کیفیت بود و کاملا تکراری طوری که دو سه روز بعد از اقامت اصلا نمیتونی از صبحانه اشون بخوری. خدمات دهی بسیار ضعیف هست مسواک در اتاق ها وجود ندارد. اتاق ها کاملا کثیف و پر از خاک هستند و من بشدت حساسیت پوستی گرفتم اصلا اتاق هارا تمیز نمی کنند. اتاق هاش خیلی کوچیک هستند خیلی کوچیک جای گذاشتن خرید و وسایلم نیست موقعیت هتل به لحاظ دسترسی خوب هست ولی موقعیت مکانیش به لحاظ بعضی از کاربری های همجوار و شیبی که داره اصلا مناسب رفت و امد نیست
این هتل در حد مسافرخونه است به هیچ وجه گول عکس ها رو نخورید فقط نزدیک تکسیمه صبحونه تو منفی یک و یه بشقاب با کمترین مواد بهت می دن. نه آبمیوه ای نه هیچ چیز خاصی. سرویس چایی و قهوه هست تو فلاسک که اونم باید خودتون برین بریزین!!! اتاق ها به شدت کوچیک .... به هیچ عنوان حوله عوض نمی کنن، فقط طرف میاد تخت ها رو آنکارد می کنه میره ... پیشنهاد می کنم به هیچ وجه به ستاره ها دقت نکنید. این هتل که 2 ستاره هم زیاد بود براش...
سلام من ۲ هفته پیش به مدت یک هفته تو این هتل اقامت داشتم ، تنها مزیت هتل نزدیک بودن به میدان تکسیم و خیابان استقلال که فقط ۳ دقیقه پیاده روی داره صبحانه تو زیرمین سرو میشد و اصلا با کیفیت نبود به خاطر کرونا سلف سرویس هم نبود و بشقاب واستون میارن ، تو حمام و سرویس دمپایی نداره واسه اتاق هم از این ابری نازک های شبیه یک بار مصرف گذاشتن با کیفیت پایین در واقع بلا استفاده مثلا هتل ۴ ستاره است حتی خمیردندون ومسواک نداره ، برخورد رسپشن و کارکنان معمولی ، اتاق ما ۳ تخته بود ویو اتاق به یک کوچه باریک پشت که خونه های مردم تو دل اتاق کاربرد تا پنجره باز میکردیم انگار باهم تو یک خونه بودیم و کاملا دید داشت عملا ویو افتضاح ، نهار و شام هم نداره کمی بیشتر هزینه کنید و از هتل های مشابه نزدیکش مثل گونن و .... بگیرید خیلی بهتره
اصلا و ابدا این هتل پیشنهاد نمی کنم.ممکنه از لحاظ مسافتی به میدان تکسیم و مراکز خرید خوب باشه امه مکان هتل از لحاظ اخلاقی جایگاه خوبی نداره و مرکز گارگران جنسی هست.اصلا نرین.هیچ امکاناتی هم نداره یه جای کوچیک تنگ وتاریک و بدون هییییییچچچچچ امکانات رفاهی.
هتل کارتون استانبول (Cartoon Hotel) یک هتل چهار ستاره در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال استانبول در کشور ترکیه است که از میدان تکسیم استانبول 200 مترو از پارک تکسیم گزی استانبول 500 متر فاصله دارد . قیمت رزرو تور هتل کارتون استانبول و رزرو و اتاق در هتل چهار ستاره کارتون استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت بیسان گشت قابل استعلام است.
نزدیکترین مرکز خرید به هتل کارتون استانبول مرکز خرید دمیرورن استقلال مال است و این هتل با میدان تکسیم استانبول 200 متر فاصله دارد.
از نظر مسافران هتل کارتون استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به وای فای رایگان (9.04 از 10) و کمترین امتیاز این هتل امکانات (7.42 از 10) است. این هتل میانگین امتیاز کلی معمولی (7.33 از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (7.68 از 10) است. از جمله امکانات هتل کارتون استانبول میتوان به اینترنت، پارکینگ، فامیلی روم، اتاق های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، تراس، بار، اشاره کرد.
هتل چهار ستاره کارتون استانبول در قلب منطقه بیوگولو استانبول، واقع شده است.
از مهمترین امکانات این هتل 4 ستاره میتوان به 127 اتاق و سوئیت خانوادگی غیر سیگاری، خدمات اتاق، اتاق های ویژه سیگار، سرویس خشکشویی، میز تور و بلیط، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، رستوران و بار، میز پذیرش 24ساعته، صبحانه در دسترس، اتاق ملاقات، خدمات مبادله ارز، کارکنان چند زبانه، خدمات بوفه، روزنامه های رایگان در لابی، فای رایگان اشاره کرد.
در تمام اتاق های هتل کارتون سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تختخواب مدرن، حمام خصوصی، تلویزیون با شبکه های حق بیمه، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان اشاره کرد.
مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا میدان تکسیم 3دقیقه، خیابان ایستسکلال5، پارک تکسیم گزی4، مرکز فرهنگی آتاتورک6، موزه پرا14، کاخ دولماباچه23، برج گالاتا23، پل گالاتا35 و مرکز خرید و تفریحی استانهای چویحیر 44دقیقه پیاده روی کنند.
هر روزه بوفه صبحانه بین المللی به صورت رایگان به مهمانان هتل ارائه میشود. مهمانان میتوانند در نوار پانورامیک به نمایش میدان تکسیم از نوشیدنی ها لذت ببرند. یا در رستوران با دیوار های شیشه ای آیشا بنشینند (رستورانی با سقف دیوار و آسانسور شیشه ای) و انواع غذاهای ترکیه و بین المللی در این رستوران سرو نمایند.
فرودگاه بین المللی استانبول در فاصله 50کیلومتری هتل است.
توجه : این نوع رزرو هتل با سیستم رزرواسیون آنلاین وبسایت بیسان گشت متفاوت بوده و رزرو هتل کارتون استانبول توسط بخش رزرواسیون آژانس بصورت سنتی و ارتباط مستقیم با هتل ، نمایندگان و کارگزاران مقیم در مقصد انجام می گردد.
به دلیل اینکه رزرواسیون سنتی و آنلاین یک هتل کاملا سازوکار متفاوتی دارد امکان اختلاف نرخ برای هتل هایی که هم در لیست رزرواسیون آنلاین و هم در لیست ررزواسیون تلفنی قرار دارند وجود دارد که معمولا رزرواسیون های تلفنی قیمت مناسب تر و دارای خدمات ترانسفر رایگان و یا هزینه ی خیلی کم می باشند.
همچنین امکان ارتباط مستقیم با هتل و تامین کننده اتاق جهت مدیریت و جابجایی رزرو در رزروهای دستی به مراتب بیشتر از رزرو آنلاین است.
هتل کارتون استانبول کجاست؟ هتل کارتون استانبول در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال شهر استانبول واقع شده است. در ادامه برای درک بهتر موقعیت هتل چهار ستاره کارتون استانبول لیستی از اماکن مهم شامل مراکز خرید ، اماکن گردشگری و رستوران های اطراف هتل کارتون استانبول تهیه شده است.
ستاره نامشخصهتل روبین استانبول
مشاهده مسیر
هتل تکسیم سانتا لوسیا استانبول
مشاهده مسیر
هتل تراس استانبول
مشاهده مسیر
ستاره نامشخصهتل اپرا هاوس استانبول
مشاهده مسیر
هتل تری اپل سوئیت استانبول
مشاهده مسیر
پیگیری رزرو تور
پرسش و پاسخ مد نظر خود را از بین بیش از 1.5 میلیون سوال پاسخ داده شده جستجو کنید
جستجو
امتیاز به هتل چهار ستاره کارتون استانبول
بر روی ستاره ها کلیک کنید.
ارسال تصویر برای هتل چهار ستاره کارتون استانبول
لطفا تصاویری فقط در مورد "هتل چهار ستاره کارتون استانبول" ارسال نمایید
ما شهریور ۱۴۰۲ بمدت یک هفته در دو اتاق دو تخته اقامت داشتیم یکی از اتاقها فاقد پنجره بود و همینطور یخچالش خراب بود .عیب دیگه هتل بوی نمناکی که به محض ورود به هتل حس میکنید.مزایای اون موقعیت خوب .مکان صبحانه که در طبقه نهم سرو میشد و ویو زیبایی داشت .همینطور هر وقت که نظافت خواستیم انجام شد ولی ملحفه ها عوض نشد و فقط برگردونده شده بود.هتل آرام و بدون سر و صدا.ایراد دیگه اینکه موقع سرو صبحانه ظرفها گاهی اوقات کثیف بود.اندازه اتاقها دقیقا مثل عکسهایی هست که توی سایته منتهی یکی از اتاقهایی که به ما دادن کوچک بود در مجموع شهر استانبول شهر زیبایی هست که ایرادهای هتل رو پوشش میده و به ما خیلی خوش گذشت. "
آسانسور اصلى يك متر مربع با اين همه اتاق،واقعا وحشتناك بود بارها براى صبحانه از پله هاى مزخرف و باريك بالا رفتيم!!!ويو مزخرف تو خونه هاى داغون و خرابه...بيده سرويس فرنگى خراب بود و ميگفتن همينطوريه يعنى هيچ ارزش و احترامى براى مشكل مسافر قائل نبودن...راهروهاى تنگ و كثيف و تاريك !
حتى نظافت هم نميكردن هر چى اشغال از روز اول بود
تا رو. اخر كه يك هفته بود همونجا تو راهرو بود!!!!...
فقط بگم كه نريد اينجا كه كثافت ميباره ازش...حيف اينهمه هزينه بعد چنين جاى آشغالى... "
اتاق ها بسیار کثیف و پر از خاک بود، هر روز ملحفه و حوله عوض نمیشد،تخت دو نفره نداشت!!!!تخت های یک نفره رو کنار هم گذاشته بودن
صبحانه سلف سرویس نبود و هر روز تکراری!
"
اصلا این هتل را پیشنهاد نمی کنم
سالن صبحانه که اکثرا بخاطره ویو شیشه و ۳۶۰ درجه انتخابش میکنند دو سال هست تعطیل شده و صبحانه را توی زیرزمین هتل به ما میداند بدون هیچ تنوعی هر روز یه بشقاب صبحانه خودشون برای ما می اوردن که خیلی بی کیفیت بود و کاملا تکراری طوری که دو سه روز بعد از اقامت اصلا نمیتونی از صبحانه اشون بخوری. خدمات دهی بسیار ضعیف هست مسواک در اتاق ها وجود ندارد. اتاق ها کاملا کثیف و پر از خاک هستند و من بشدت حساسیت پوستی گرفتم اصلا اتاق هارا تمیز نمی کنند. اتاق هاش خیلی کوچیک هستند خیلی کوچیک جای گذاشتن خرید و وسایلم نیست موقعیت هتل به لحاظ دسترسی خوب هست ولی موقعیت مکانیش به لحاظ بعضی از کاربری های همجوار و شیبی که داره اصلا مناسب رفت و امد نیست "
به هیچ وجه گول عکس ها رو نخورید
فقط نزدیک تکسیمه
صبحونه تو منفی یک و یه بشقاب با کمترین مواد بهت می دن. نه آبمیوه ای نه هیچ چیز خاصی. سرویس چایی و قهوه هست تو فلاسک که اونم باید خودتون برین بریزین!!!
اتاق ها به شدت کوچیک .... به هیچ عنوان حوله عوض نمی کنن، فقط طرف میاد تخت ها رو آنکارد می کنه میره ...
پیشنهاد می کنم به هیچ وجه به ستاره ها دقت نکنید. این هتل که 2 ستاره هم زیاد بود براش...
"
اتاق تمیز بود .
صبحانه خیلی مختصر و بشقابی بود که این از نظر ما یک پون منفی برای هتل بود .
پرسونلش معمولی بودند . البته ما هم هیچ کاری باهاشون نداشتیم .
موقعیت و دسترسیش خوب بود .
به جز مساله صبحانه بقیه موارد مناسب بود .
با سپاس "