تصاویر هتل سیتی سنتر استانبول




city center hotel istanbul is a four-star-hotel in the Beyoglu-Istiklal-Street district of istanbul,turkey (TR) ,0.4 km from Taksim Square,0.4 km from Istiklal Mall.The price of booking a tour and a room at the five-star Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli varies depending on the date and can be inquired through the Bisun Gasht company.
مرورهای هتل سیتی سنتر استانبول نظرات واقعی مسافران این هتل در وبسایت بیسان گشت است که سعی شده تا حد امکان در قالب نظرات مثبت و منفی دسته بندی شوند. این نظرات ارتباط مستقیم با سلیقه و تجربه مسافران و نظر مردم در مورد هتل سیتی سنتر استانبول دارد و بیسان گشت در این نظرات دخل و تصرفی ندارد.
من 4 شب در هتل سیتی سنتر تکسیم اقامت داشتم . کامنت ها را که میخواندم در نظرات منفی خیلی زیاد اغراق شده است . بله اتاق ها به نسبت کوچک بود اما در مجمع هتل خیلی خوبی هم بود . اتاق ها بسیار بسیار تمیز بود . صبحانه به نسبت خوب بود . از موارد مهم دیگر این هتل لکیشن خیلی خوبی بود که داشت . در مجموع من و خواهر اتاق دو تخته گرفته بودیم که بسیار راضی بودیم .
با سلام و خسته نباشید خدمت خوانندگان سایت بیسان گشت . با تشکر از تیم بیسان گشت . بنده 5 شب در این هتل اقامت داشتم به همراه خانواده . هتل بسیار تمیز و لکیشن بسیار خوبی داشت . واقعا اقامت خوبی بود . باید بگم که صبحانشم واقعا خوب بود و چقدر فضای رست.ران هتل سیتی سنتر عالی بود . طبقه بالا و ویو عالییییییی. من اگر باز هم بخوام برم قطعا باز هم همین هتل رو رزرو میکنم که خیلی دنج بود . البته کم و کاستی ای هم داشت و عمدشم اتاق های کمی کوچک اون بود ولی در کل برای من که یک نفر بودم اوکی بود . از همینجا از بیسان گشت و خود هتل سیتی سنتر بسیار تشکر میکنم
موقعیت مکانی هتل سیتی سنتر نزدیک به میدان تقسیم و خیابان استقلال است که برای خرید عالی است. کارکنان هتل فوق العاده خوب هستند. یخچال مشکلداشت اما بلافاصله تا تماس گرفتیم فقط در 5 دقیقه آن را تعویض کردند اتاق جادار و همیشه تمیز بود. صبحانه واقعا خوب، تازه و خوشمزه بود، رستوران منظره عالی دارد. الهه خانم در رستوران هتل فوق العاده خوبو دلسوز بود، ، او یک حرفه ای توی بیزینس هتلداری بود. الهه از شما متشکرم که اقامت ما در هتل سیتی سنتر رو به تجربه ای فوق العاده تبدیل کردید. ویو رستوران هتل بسیار خوب و رو به دریا بود . در کل هم از نظر دسترسی و هم خود هتل و خدمات به نسبت قیمتش به نظرم اوکی بود و ما راضی بودیم
سلام من به تازگی در این هتل ۶ شب اقامت داشتم اتاق ۴ نفره بزرگ و خوب بود برخورد پرسنل خود تنها ایراد هتل وجود تعدادی کلاب و کلوب شبانه نزدیک هتل که صداش واقعا باعث ازار میشد ولی اگر میخواید هتلی نزدیک تکسیم رزرو کنید به نظرم سیتی سنتر میتونه گزینه خوبی باشه و اوکی هستش.
من به همراهمسرودو فرزندم درتاریخ ۶مرداد۱۴۰۱ به این هتل رفتیم سوئیت بود دارای ۴تخت،همه چی خوب بود،دسترسی به نتکسیم،استقلال،مترو،اتوبوس های پارک آبی،مراکز خریدو... رفتار پرسنل خیلی خوب بود.قبول دارم که عکساش با آنچه که میبینیم بصورت حضوری فرق داره.سروصدای بیرون هتل خیلی زیاده ولی انقدر ماخسته بودیم که براحتی میخوابیدیم. بهترین گزینش برای انتخخاب هتل سیتی سنتر موقعیت خوب این هتل هستش
منطقه خوب.صبحانه خوب.کارکنان خوب.نظافت هرروزه.اتاقهای ۲نفره کوچک.جوابگویی عالی.امنیت عالی
من 4شب در خرداد 1401 دراین هتل اقامت داشتم دسترسی ازاین هتل به تکسیم و استقلال عالیه ، پیاده 3 الی 4 دقیقه تاق تمیز بودو هر روز هم مرتب و تمیز میشدصابون و شامپو چای و نسکافه و قهوه وآب هرروز شارژ میشد ولی وسایلش قدیمی بود اتاق ما دونفره و خیلی کوچیک بود و یه میز و صندلی برای نشستن نداشت یه پنجره کوچیک که به فاصله سه متری تو دهن ساختمانهای مجاور بود. رفتار پرسنل پذیرش درحد هتل 4 ستاره نبود ولی صبحانه خوب بود و رفتار پرسنل سلف خیلی خوب بود به نظر من 3ستاره هست
سلام من در تاریخ 16تا 20 فروردین 1401در این هتل اقامت داشتم خیلی عالی بود اتاق ما طبقه پنجم بود از پنجره دلباز اتاق برج گالاتا و معلوم بود و چند از مساجد معروف استانبول مشخص بود و بسیار تمیز و مرتب هر روز نظافت انجام میشد و آب معدنی یکنفره و نسکافه هر روز شارژ میشد صبحانه طبقه 8 بود با نمای دریا و مرغ دریایی ها که پشت پنجره مینشتن عالی بود صبحانه سلف نبود ولی قابل قبول بود هرچی که لازم بود بلافاصله شارژ مجدد انجام میشد پرسنل اکثرا فارسی بلد بود و خیلی کمک میکردند و خیلی خوش برخورد موقعیت هتل بینظیر بود من باز هم این هتل رو برای سفرهای بعدی انتخاب خواهم کرد
سلام ما سه شب در این هتل بودیم ، لازم به ذکر است که اتاقهای دونفره کوچیک داره که اصن بدرد نمیخوره چون جای تکون خوردن نداره ، ولی اتاقهای 4نفر به بالا و سویتهااا عالیه فقط وییووو را در نظر بگیرید ، ولی باید با شرکت مربوطه بگویید که من اتاق دونفره بزرگ و ویوو دار میخوام، اگر نگویید ، اتاق ویو با پله فرار میدهند، من اول اتاقمان مثل زندانبود ولی بعد با آژانس هماهنگ کردم واتاق عوض شد صبحانه جدیدا سلف سرویس نیست و خودشان می آورند ولی بعد هر چه خواستید می آورند تنوع مدل صبحانه کم است به نظرمدرکل هتل خوبیه همه اکثراً ایرانی و پرسنل همایرانی ، همه پرسنل پذیرش فارسی بلد هستند اتاقاه کامل تمیز و بدون نم و بو ، لاویش بدک نیست ولی مثل عکسها نیست ، کلا عکسها با خودش فرق داره من از 10به این هتل 7میدهم ولی درکل نسبت به هتل های هم تراز خودش عالیه رستورانش خوبه و وی یوووو خوبی داره و پرسنل هم خوش اخلاق هستند منخودم شخصا دیگه بیام حتما میام همین هتل چون دسترسی خوبی داره به بازار
سلام در کل هتله خوبیه منطقه دسترسی به مراکز دیدنی خیلی عالیه، صبحانش فوق عالیه و نظافت اتاق ها هم خیلی به موقع انجانم میشه. فقط یه مزیت بدی که داره اینه که اتاق هاش کوچیکه و اگه خانواده بیش از 4 نفر بودید اتاق های این هتل به نظرم کفایت نمیکنه. بخوام 10 نمره بهش بدم 8 بهش میدم.
جای هتل خوبه . تمیزه خیلی خوبی بود . البته شاید اتاق های ویو دریاش دیزاین بهتری داشته باشند . همه جیز عالی بود ممنونم صبحونش خیلی معمولیه اتاقاش کوچیکه با پرسونلش برخوردی نداشتم و نظری ندارم در کل به نظرم به نسبت خدماتی که میده گرونه
واقعا هتل افتضاحيه.اصلا گول عكسهاي سايت رو نخوريد.اتاق به شدت كوچك كه چمدان بذاريد جاي رفت و آمد نيست.نور خيلي خيلي كم.تلفن و تلويزيون خراب.نظافت سرويس وحشتناك.چند روز كثيف بود هر چي مي گفتيم نميومدن تميز كنن.سرويس دهي وحشتناك.چاي ساز خراب بود با داد و بيداد بعد از سه روز درست كردن.توي اتاق دمپايي نبود.پيش دستي و چاقو نبود داخل اتاقها.درخواست هم مي كرديم ميگفتن رستوران تعطيله لطفا قشنگ تحقيق كنيد به اين هتل اصلا اعتماد نكنيد
از اشغالترین و مزخرفترین هتلهاست.به ایرانیها طبقات اول که خیلی خیلی کوچیکه میدن و طبقات بالاتر رو به عربهامیدن که هم بزرگه و هم شیکتره.مسافرخونه ۲ ستاره هست.صبحانه افتضاح که اگه دیربرسین اصلا شارژ نمیشه و چیزی برای خوردن وجود نداره.وضعیت نظافت صفر.تو اتاق فقط جا برای یک چمدونه.انقد کوچیکه که راه رفتن برای ۲نفرنیست.یخچالهای برفک زده فقط در حد خنک نگه داشتن.حوله ها عوض نمیشه.من خودم یواشکی حوله های تمیز برمیداشتم.به حرف اژانسا گوش ندین که واقعا دروغ میگن راجب این هتل.عکسهایی هم که گذاشتن فقط برای اتاقهای بزرگشونه که به ایرانیها نمیدن.اشتباه محض رفتن به این مسافرخونه کثیف.حیف پول
اتاق هتل بسیار کوچک وغیر قابل تحمل بود.با توجه به وضعیتی که بنده از این هتل مشاهده کردم ،به هیچیک از امتیازاتی که سایت ها به هتل ها داده نمی شود اطمینان کرد.لکیشن هتل سیتی سنتر خوب بود به نسبت و صبحانه ان هم بد نبود ولی اتاق ها خفه بود
بسیار بسیار افتضاح هتل که نیست مسافرخانه است . اتاق دو نفره اش به اندازه یک نفره مسافرخانه ایرانی هم نیست . لابی کوچک . تلویزیون خیل کوچک که چند تا کانال بیشتر نمی گیره . تلفن خراب که تا آخرین روز هم درست نشد . هیچگونه ویو و منظره ای از اتاق نداشت . تمامی عکسهایی که در سایتها گذاشته اند چیز دیگه ایست و خیلی فرق داره. دیوارهای اتاق هم دیوار نبود فکر کنم با تخته چوب درست شده بود . فوق العاده افتضاح و بد بود . حتی دنپایی هم در حمام و دستشویی نبود . کف حمام و دستشویی از سنگ دیوار ساخته شده و بسیار بسیار لیز بود
ما در تاریخ ۴مهر ۱۴۰۱ در این هتل اقامت داشتیم به طرز وحشتناکی این هتل کثیف و اتاقش دلگیر بود ما فرداش اونجا رو ترک کردیم و پولمونو ریختیم دور و از اونجا فرار کردیم
سیتی سنتر هتل نظافت خوب صبحانه عالی بود امااتاق ما تهویه مناسب نداشت اتاق خیلی کوچک بود بطوریکه من دچار تنگی نفس شدم اصلا هوا نداشتیم پنجره رو به حیاط خلوت تاریک باز میشد خیلی اتاق بدی بود خیلی بد
بدترین وافتضاح ترین هتلی که دیدم اتاقهای کوچک دلگیرو کثیف،صبحانه بی کیفیت وساده،از اتاق ما وسیله برداشتند وقتی به مسئول گفتیم قبول نکرد وبرخورد بسیاربدوتندی داشت امنیت صفر در کل هتل بد واعصاب خورد کنی بود
اصلا اسم هتل رو نمیشه روش گذاشت به مسافرخونه ها بیشتر شباهت داره اتاقها کثیف وفوقالعاده کوچک،صبحانه تکراری وافتضاح ،امکانات صفر عکسهایی که ازش میذارن اصلا اون چیزی نیس که شما میبینید ازنظرمن صفر از هر لحاظ
بدترین هتل بنظرم درحد هتلهای دوستاره اس اتاقهای کوچیک وکثیف ،صبحانه افتضاح،اگه کسی بخواد پولشو بیرون بریزه این هتل رو رزرو کنه به معنای واقعی بد ووخشتناک
سلام. من تیر ماه به این هتل رفتم خیلی شلوغ بود و اتاق هاش خیلی کوچک بود. صبحانه خیلی ساده ای داشت. بیشتر شبیه مسافرخونه بود.دریل روشن میکردن شلوغ بود.
هتل افتضاحیه اصلا نرید هر کی اومده شاکی بوده اتاق وحشتناک کوچیکه که حتی چمدون جا نمیشه با این پول میشه هتل بهتر رفت من اشتباه کردم شما اشتباه نکنید تو این هتل اصلا بهتون رسیدگی نمیشه و درنهایت جوابشون همینی که هست است
سلام من چند روزي تو اين هتل بودم از طريق تور رفتم بسيار بسيار هتل دلگير اتاق هاي كوچيك صبحانه افتضاح وبه هيج عنوان عكس داخل سايت نيست بيشتر شبيه مسافر خانه هاي مولوي هستش اميدوارم مسير هيج ايراني اونجا نيوفته
این هتل اصلا مثل عکسها نیستش اونجا فقط یک مسافر خانه هستش بنظرم هیچ ستاره ای هم نداره من نمره صفر رو میدم من به اجبار چند شب موندم اما خاطره ای بسیار بسیار بد برایم به یادگار کذاشت
با سلام من و همسرم و دختر 7 ساله ام به همراه مادرم 7 روز این هتل رو رزور کردیم . من نظرات رو توی سایت های دیگه خونده بودم و اکثرا نظرات مثبت بود . اما متاسفانه هیچ کس از کوچکی اتاق های این هتل چیزی ننوشته بود . واقعا اتاق هاش کوچک و دلگیر بود . ما چون به صورت انلاین این هتل رو رزرو کرده بودیم واقعا هیچ راه برگشتی نداشتیم و کل مبلغمون سوخت می شد مجبور شدیم کل اون 7 روز رو توی همین هتل بمونیم و متاسفانه بخاظر شرایط کرونایی و قرنطینه بودن بعد از 9 شب در استانبول ما 8 دیگه هتل بودیم . واقعا هتلش کوچیک و دلگیر بود متاسفانه
ما از طریق آژانس هواپیمایی دیگه ای برای ۳ شب این هتل رو رزرو کرده بودیم ولی به خاطر شرایط بسیار بسیار بد هتل مجبور شدیم روز دوم هتل رو ترک کنیم و به هتل دیگه ای بریم در واقع پولمونو دور ریختیم و کلی متضرر شدیم
هتل سیتی سنتر استانبول (city center hotel istanbul ) یک هتل چهار ستاره در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال استانبول در کشور ترکیه است که از میدان تکسیم استانبول 400 مترو از مرکز خرید دمیرورن استقلال مال 400 متر فاصله دارد . قیمت رزرو تور هتل سیتی سنتر استانبول و رزرو و اتاق در هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت بیسان گشت قابل استعلام است.
نزدیکترین مرکز خرید به هتل سیتی سنتر استانبول مرکز خرید دمیرورن استقلال مال است و این هتل با میدان تکسیم استانبول 400 متر فاصله دارد.
از نظر مسافران هتل سیتی سنتر استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به وای فای رایگان (8.79625 از 10) و کمترین امتیاز این هتل امکانات (6.25098 از 10) است. این هتل میانگین امتیاز کلی ضعیف (6.0945 از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (6.35775 از 10) است. از جمله امکانات هتل سیتی سنتر استانبول میتوان به اینترنت، شاتل فرودگاه، اسپا، فامیلی روم، مرکز تناسب اندام، اتاق های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس اتاق، بار، اشاره کرد.
هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول در در شهر قدیمی استانبول واقع شده است.
از امکانات اصلی هتل سیتی سنتر استانبول میتوان به 90 اتاق غیر سیگاری، خدمات اتاق، اتاق ویژه سیگار، رستوران و بار، باشگاه سلامت، خدمات اتاق، میز تور و گردشگری، خدمات آبگرم، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ درمانی، خدمات مبادله ارز، ترنسفر فرودگاهی، تراس، میز پذیرش 24ساعته، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، سرویس خشکشویی، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، صبحانه بوفه رایگان، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.
ایستگاه مترو در 10دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارد و مسافران تور استانبول را میتواند به میدان تکسیم برساند.
در تمام اتاق های این هتل 4 ستاره میتوان به تختخواب و مبل مدرن، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، کانال های تلویزیونی حق بیمه، تراس وجود دارد.
مسافران علاقمند به پیاده روی به راحتی میتوانند از هتل سیتی-سنتر استانبول تا خیابان استقلال 4دقیقه، میدان تکسیم5، موزه پرا13، برج گالاتا21، کاخ دولماباچه26، پل گالاتا28، میدان Eminonu 39دقیقه و بازار ادویه 40دقیقه پیاده روی نمایند.
در رستوران Marmara واقع در هتل یک تراس بزرگ وجود دارد که میتوان در آن از نمایش خیره کننده دریای مرمره با سرو غذاهای سنتی ترکی و بوفه صبحانه لذت برد.
توجه : این نوع رزرو هتل با سیستم رزرواسیون آنلاین وبسایت بیسان گشت متفاوت بوده و رزرو هتل سیتی سنتر استانبول توسط بخش رزرواسیون آژانس بصورت سنتی و ارتباط مستقیم با هتل ، نمایندگان و کارگزاران مقیم در مقصد انجام می گردد.
به دلیل اینکه رزرواسیون سنتی و آنلاین یک هتل کاملا سازوکار متفاوتی دارد امکان اختلاف نرخ برای هتل هایی که هم در لیست رزرواسیون آنلاین و هم در لیست ررزواسیون تلفنی قرار دارند وجود دارد که معمولا رزرواسیون های تلفنی قیمت مناسب تر و دارای خدمات ترانسفر رایگان و یا هزینه ی خیلی کم می باشند.
همچنین امکان ارتباط مستقیم با هتل و تامین کننده اتاق جهت مدیریت و جابجایی رزرو در رزروهای دستی به مراتب بیشتر از رزرو آنلاین است.
هتل سیتی سنتر استانبول کجاست؟ هتل سیتی سنتر استانبول در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال شهر استانبول واقع شده است. در ادامه برای درک بهتر موقعیت هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول لیستی از اماکن مهم شامل مراکز خرید ، اماکن گردشگری و رستوران های اطراف هتل سیتی سنتر استانبول تهیه شده است.
هتل پرا سنتر استانبول
مشاهده مسیر
هتل پلت این تکسیم استانبول
مشاهده مسیر
هتل آکا لاش (بی وی اس) تکیسم استانبول
مشاهده مسیر
ستاره نامشخصهاستل ویندورز استانبول
مشاهده مسیر
هتل واردار پالاس استانبول
مشاهده مسیر
ستاره نامشخصهتل رادین سوئیت استانبول
مشاهده مسیر
ستاره نامشخصهتل سوئیتل بسفروس استانبول
مشاهده مسیر
پیگیری رزرو تور
پرسش و پاسخ مد نظر خود را از بین بیش از 1.5 میلیون سوال پاسخ داده شده جستجو کنید
جستجو
امتیاز به هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول
بر روی ستاره ها کلیک کنید.
ارسال تصویر برای هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول
لطفا تصاویری فقط در مورد "هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول" ارسال نمایید
کارکنان هتل فوق العاده خوب هستند. یخچال مشکلداشت اما بلافاصله تا تماس گرفتیم فقط در 5 دقیقه آن را تعویض کردند
اتاق جادار و همیشه تمیز بود.
صبحانه واقعا خوب، تازه و خوشمزه بود، رستوران منظره عالی دارد.
الهه خانم در رستوران هتل فوق العاده خوبو دلسوز بود، ، او یک حرفه ای توی بیزینس هتلداری بود. الهه از شما متشکرم که اقامت ما در هتل سیتی سنتر رو به تجربه ای فوق العاده تبدیل کردید.
ویو رستوران هتل بسیار خوب و رو به دریا بود . در کل هم از نظر دسترسی و هم خود هتل و خدمات به نسبت قیمتش به نظرم اوکی بود و ما راضی بودیم "
هتل که نیست مسافرخانه است . اتاق دو نفره اش به اندازه یک نفره مسافرخانه ایرانی هم نیست . لابی کوچک . تلویزیون خیل کوچک که چند تا کانال بیشتر نمی گیره . تلفن خراب که تا آخرین روز هم درست نشد . هیچگونه ویو و منظره ای از اتاق نداشت . تمامی عکسهایی که در سایتها گذاشته اند چیز دیگه ایست و خیلی فرق داره. دیوارهای اتاق هم دیوار نبود فکر کنم با تخته چوب درست شده بود . فوق العاده افتضاح و بد بود . حتی دنپایی هم در حمام و دستشویی نبود . کف حمام و دستشویی از سنگ دیوار ساخته شده و بسیار بسیار لیز بود "
رفتار پرسنل خیلی خوب بود.قبول دارم که عکساش با آنچه که میبینیم بصورت حضوری فرق داره.سروصدای بیرون هتل خیلی زیاده ولی انقدر ماخسته بودیم که براحتی میخوابیدیم. بهترین گزینش برای انتخخاب هتل سیتی سنتر موقعیت خوب این هتل هستش "
دسترسی ازاین هتل به تکسیم و استقلال عالیه ، پیاده 3 الی 4 دقیقه
تاق تمیز بودو هر روز هم مرتب و تمیز میشدصابون و شامپو چای و نسکافه و قهوه وآب هرروز شارژ میشد
ولی وسایلش قدیمی بود اتاق ما دونفره و خیلی کوچیک بود و یه میز و صندلی برای نشستن نداشت یه پنجره کوچیک که به فاصله سه متری تو دهن ساختمانهای مجاور بود.
رفتار پرسنل پذیرش درحد هتل 4 ستاره نبود ولی صبحانه خوب بود و رفتار پرسنل سلف خیلی خوب بود
به نظر من 3ستاره هست "
صبحانه طبقه 8 بود با نمای دریا و مرغ دریایی ها که پشت پنجره مینشتن عالی بود
صبحانه سلف نبود ولی قابل قبول بود هرچی که لازم بود بلافاصله شارژ مجدد انجام میشد
پرسنل اکثرا فارسی بلد بود و خیلی کمک میکردند و خیلی خوش برخورد
موقعیت هتل بینظیر بود
من باز هم این هتل رو برای سفرهای بعدی انتخاب خواهم کرد
"
ما سه شب در این هتل بودیم ، لازم به ذکر است که اتاقهای دونفره کوچیک داره که اصن بدرد نمیخوره چون جای تکون خوردن نداره ، ولی اتاقهای 4نفر به بالا و سویتهااا عالیه فقط وییووو را در نظر بگیرید ، ولی باید با شرکت مربوطه بگویید که من اتاق دونفره بزرگ و ویوو دار میخوام، اگر نگویید ، اتاق ویو با پله فرار میدهند، من اول اتاقمان مثل زندانبود ولی بعد با آژانس هماهنگ کردم واتاق عوض شد
صبحانه جدیدا سلف سرویس نیست و خودشان می آورند ولی بعد هر چه خواستید می آورند
تنوع مدل صبحانه کم است
به نظرمدرکل هتل خوبیه همه اکثراً ایرانی و پرسنل همایرانی ، همه پرسنل پذیرش فارسی بلد هستند
اتاقاه کامل تمیز و بدون نم و بو ، لاویش بدک نیست ولی مثل عکسها نیست ، کلا عکسها با خودش فرق داره
من از 10به این هتل 7میدهم
ولی درکل نسبت به هتل های هم تراز خودش عالیه
رستورانش خوبه و وی یوووو خوبی داره و پرسنل هم خوش اخلاق هستند
منخودم شخصا دیگه بیام حتما میام همین هتل چون دسترسی خوبی داره به بازار
"
تمیزه خیلی خوبی بود . البته شاید اتاق های ویو دریاش دیزاین بهتری داشته باشند .
همه جیز عالی بود ممنونم
صبحونش خیلی معمولیه
اتاقاش کوچیکه
با پرسونلش برخوردی نداشتم و نظری ندارم
در کل به نظرم به نسبت خدماتی که میده گرونه "
من چند روزي تو اين هتل بودم از طريق تور رفتم بسيار بسيار هتل دلگير اتاق هاي كوچيك
صبحانه افتضاح وبه هيج عنوان عكس داخل سايت نيست بيشتر شبيه مسافر خانه هاي مولوي هستش اميدوارم مسير هيج ايراني اونجا نيوفته "
رفتار پرسنل عالی
تمیزی از ۱۰ ۸
"
من و همسرم و دختر 7 ساله ام به همراه مادرم 7 روز این هتل رو رزور کردیم . من نظرات رو توی سایت های دیگه خونده بودم و اکثرا نظرات مثبت بود . اما متاسفانه هیچ کس از کوچکی اتاق های این هتل چیزی ننوشته بود . واقعا اتاق هاش کوچک و دلگیر بود . ما چون به صورت انلاین این هتل رو رزرو کرده بودیم واقعا هیچ راه برگشتی نداشتیم و کل مبلغمون سوخت می شد مجبور شدیم کل اون 7 روز رو توی همین هتل بمونیم و متاسفانه بخاظر شرایط کرونایی و قرنطینه بودن بعد از 9 شب در استانبول ما 8 دیگه هتل بودیم . واقعا هتلش کوچیک و دلگیر بود متاسفانه "