هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول

city center hotel istanbul

هتل چهار ستاره

فهرست مطالب رزرو اتاق درک بهتر موقعیت

فهرست

رزرو

موقعیت
هتل سیتی سنتر استانبول (city center hotel istanbul ) یک هتل چهار ستاره در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال استانبول در کشور ترکیه است که از میدان تکسیم استانبول 400 مترو از مرکز خرید دمیرورن استقلال مال 400 متر فاصله دارد . قیمت رزرو تور هتل سیتی سنتر استانبول و رزرو و اتاق در این هتل بسته به تاریخ متفاوت است.

امتیاز مسافران به هتل سیتی سنتر استانبول

  • راحتی6.48 /1039نفر
  • نظافت و تمیزی6.69 /1040نفر
  • امکانات6.25 /1041نفر
  • پرسنل6.90 /1041نفر
  • ارزش خرید6.36 /1040نفر
  • موقعیت7.08 /1040نفر
  • بیشتر + امتیاز دادن
کد کشور : TR کشور : ترکیه شهر : استانبول منطقه : بی اغلو - خیابان استقلال استانبول
En

city center hotel istanbul is a four-star-hotel in the Beyoglu-Istiklal-Street district of istanbul,turkey (TR) ,0.4 km from Taksim Square,0.4 km from Istiklal Mall.The price of booking a tour and a room at the five-star Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli varies depending on the date and can be inquired through the Bisun Gasht company.

تصاویر هتل سیتی سنتر استانبول

تصویر 56583 نمای بیرونی هتل سیتی سنتر استانبول
تصویر 56584 نمای بیرونی هتل سیتی سنتر استانبول تصویر 56585 سونا و اسپا هتل سیتی سنتر استانبول تصویر 192265 فضای اتاق های هتل سیتی سنتر استانبول تصاویر بیشتر
نقشه بیسان گشت
استانبول

تجربه مسافران از اقامت در هتل سیتی سنتر استانبول

مرورهای هتل سیتی سنتر استانبول نظرات واقعی مسافران این هتل در وبسایت بیسان گشت است که سعی شده تا حد امکان در قالب نظرات مثبت و منفی دسته بندی شوند. این نظرات ارتباط مستقیم با سلیقه و تجربه مسافران و نظر مردم در مورد هتل سیتی سنتر استانبول دارد و بیسان گشت در این نظرات دخل و تصرفی ندارد.

تجربه خوب

سارا بیات :

من 4 شب در هتل سیتی سنتر تکسیم اقامت داشتم . کامنت ها را که میخواندم در نظرات منفی خیلی زیاد اغراق شده است . بله اتاق ها به نسبت کوچک بود اما در مجمع هتل خیلی خوبی هم بود . اتاق ها بسیار بسیار تمیز بود . صبحانه به نسبت خوب بود . از موارد مهم دیگر این هتل لکیشن خیلی خوبی بود که داشت . در مجموع من و خواهر اتاق دو تخته گرفته بودیم که بسیار راضی بودیم .

حسین شریعتی مداری :

با سلام و خسته نباشید خدمت خوانندگان سایت بیسان گشت . با تشکر از تیم بیسان گشت . بنده 5 شب در این هتل اقامت داشتم به همراه خانواده . هتل بسیار تمیز و لکیشن بسیار خوبی داشت . واقعا اقامت خوبی بود . باید بگم که صبحانشم واقعا خوب بود و چقدر فضای رست.ران هتل سیتی سنتر عالی بود . طبقه بالا و ویو عالییییییی. من اگر باز هم بخوام برم قطعا باز هم همین هتل رو رزرو میکنم که خیلی دنج بود . البته کم و کاستی ای هم داشت و عمدشم اتاق های کمی کوچک اون بود ولی در کل برای من که یک نفر بودم اوکی بود . از همینجا از بیسان گشت و خود هتل سیتی سنتر بسیار تشکر میکنم

مهسا شجری :

موقعیت مکانی هتل سیتی سنتر نزدیک به میدان تقسیم و خیابان استقلال است که برای خرید عالی است. کارکنان هتل فوق العاده خوب هستند. یخچال مشکلداشت اما بلافاصله تا تماس گرفتیم فقط در 5 دقیقه آن را تعویض کردند اتاق جادار و همیشه تمیز بود. صبحانه واقعا خوب، تازه و خوشمزه بود، رستوران منظره عالی دارد. الهه خانم در رستوران هتل فوق العاده خوبو دلسوز بود، ، او یک حرفه ای توی بیزینس هتلداری بود. الهه از شما متشکرم که اقامت ما در هتل سیتی سنتر رو به تجربه ای فوق العاده تبدیل کردید. ویو رستوران هتل بسیار خوب و رو به دریا بود . در کل هم از نظر دسترسی و هم خود هتل و خدمات به نسبت قیمتش به نظرم اوکی بود و ما راضی بودیم

ely :

سلام من به تازگی در این هتل ۶ شب اقامت داشتم اتاق ۴ نفره بزرگ و خوب بود برخورد پرسنل خود تنها ایراد هتل وجود تعدادی کلاب و کلوب شبانه نزدیک هتل که صداش واقعا باعث ازار میشد ولی اگر میخواید هتلی نزدیک تکسیم رزرو کنید به نظرم سیتی سنتر میتونه گزینه خوبی باشه و اوکی هستش.

مینااحمدی :

من به همراهمسرودو فرزندم درتاریخ ۶مرداد۱۴۰۱ به این هتل رفتیم سوئیت بود دارای ۴تخت،همه چی خوب بود،دسترسی به نتکسیم،استقلال،مترو،اتوبوس های پارک آبی،مراکز خریدو... رفتار پرسنل خیلی خوب بود.قبول دارم که عکساش با آنچه که میبینیم بصورت حضوری فرق داره.سروصدای بیرون هتل خیلی زیاده ولی انقدر ماخسته بودیم که براحتی میخوابیدیم. بهترین گزینش برای انتخخاب هتل سیتی سنتر موقعیت خوب این هتل هستش

جعفرمحروقی :

منطقه خوب.صبحانه خوب.کارکنان خوب.نظافت هرروزه.اتاقهای ۲نفره کوچک.جوابگویی عالی.امنیت عالی

مریم :

من 4شب در خرداد 1401 دراین هتل اقامت داشتم دسترسی ازاین هتل به تکسیم و استقلال عالیه ، پیاده 3 الی 4 دقیقه تاق تمیز بودو هر روز هم مرتب و تمیز میشدصابون و شامپو چای و نسکافه و قهوه وآب هرروز شارژ میشد ولی وسایلش قدیمی بود اتاق ما دونفره و خیلی کوچیک بود و یه میز و صندلی برای نشستن نداشت یه پنجره کوچیک که به فاصله سه متری تو دهن ساختمانهای مجاور بود. رفتار پرسنل پذیرش درحد هتل 4 ستاره نبود ولی صبحانه خوب بود و رفتار پرسنل سلف خیلی خوب بود به نظر من 3ستاره هست

داراب :

سلام من در تاریخ 16تا 20 فروردین 1401در این هتل اقامت داشتم خیلی عالی بود اتاق ما طبقه پنجم بود از پنجره دلباز اتاق برج گالاتا و معلوم بود و چند از مساجد معروف استانبول مشخص بود و بسیار تمیز و مرتب هر روز نظافت انجام میشد و آب معدنی یکنفره و نسکافه هر روز شارژ میشد صبحانه طبقه 8 بود با نمای دریا و مرغ دریایی ها که پشت پنجره مینشتن عالی بود صبحانه سلف نبود ولی قابل قبول بود هرچی که لازم بود بلافاصله شارژ مجدد انجام میشد پرسنل اکثرا فارسی بلد بود و خیلی کمک میکردند و خیلی خوش برخورد موقعیت هتل بی‌نظیر بود من باز هم این هتل رو برای سفرهای بعدی انتخاب خواهم کرد

رضا :

سلام ما سه شب در این هتل بودیم ، لازم به ذکر است که اتاقهای دونفره کوچیک داره که اصن بدرد نمیخوره چون جای تکون خوردن نداره ، ولی اتاقهای 4نفر به بالا و سویتهااا عالیه فقط وییووو را در نظر بگیرید ، ولی باید با شرکت مربوطه بگویید که من اتاق دونفره بزرگ و ویوو دار میخوام، اگر نگویید ، اتاق ویو با پله فرار می‌دهند، من اول اتاقمان مثل زندان‌بود ولی بعد با آژانس هماهنگ کردم واتاق عوض شد صبحانه جدیدا سلف سرویس نیست و خودشان می آورند ولی بعد هر چه خواستید می آورند تنوع مدل صبحانه کم است به نظرم‌درکل هتل خوبیه همه اکثراً ایرانی و پرسنل هم‌ایرانی ، همه پرسنل پذیرش فارسی بلد هستند اتاقاه کامل تمیز و بدون‌ نم و بو ، لاویش بدک نیست ولی مثل عکسها نیست ، کلا عکسها با خودش فرق داره من از 10به این هتل 7میدهم ولی درکل نسبت به هتل های هم تراز خودش عالیه رستورانش خوبه و وی یوووو خوبی داره و پرسنل هم خوش اخلاق هستند من‌خودم شخصا دیگه بیام حتما میام همین هتل چون دسترسی خوبی داره به بازار

محمد توکلی :

سلام در کل هتله خوبیه منطقه دسترسی به مراکز دیدنی خیلی عالیه، صبحانش فوق عالیه و نظافت اتاق ها هم خیلی به موقع انجانم میشه. فقط یه مزیت بدی که داره اینه که اتاق هاش کوچیکه و اگه خانواده بیش از 4 نفر بودید اتاق های این هتل به نظرم کفایت نمیکنه. بخوام 10 نمره بهش بدم 8 بهش میدم.

بیات :

جای هتل خوبه . تمیزه خیلی خوبی بود . البته شاید اتاق های ویو دریاش دیزاین بهتری داشته باشند . همه جیز عالی بود ممنونم صبحونش خیلی معمولیه اتاقاش کوچیکه با پرسونلش برخوردی نداشتم و نظری ندارم در کل به نظرم به نسبت خدماتی که میده گرونه

تجربه خوب شما چیست؟

تجربه بد

صالح :

واقعا هتل افتضاحيه.اصلا گول عكسهاي سايت رو نخوريد.اتاق به شدت كوچك كه چمدان بذاريد جاي رفت و آمد نيست.نور خيلي خيلي كم.تلفن و تلويزيون خراب.نظافت سرويس وحشتناك.چند روز كثيف بود هر چي مي گفتيم نميومدن تميز كنن.سرويس دهي وحشتناك.چاي ساز خراب بود با داد و بيداد بعد از سه روز درست كردن.توي اتاق دمپايي نبود.پيش دستي و چاقو نبود داخل اتاقها.درخواست هم مي كرديم ميگفتن رستوران تعطيله لطفا قشنگ تحقيق كنيد به اين هتل اصلا اعتماد نكنيد

م.ا :

از اشغالترین و مزخرفترین هتلهاست.به ایرانیها طبقات اول که خیلی خیلی کوچیکه میدن و طبقات بالاتر رو به عربهامیدن که هم بزرگه و هم شیکتره.مسافرخونه ۲ ستاره هست.صبحانه افتضاح که اگه دیربرسین اصلا شارژ نمیشه و چیزی برای خوردن وجود نداره.وضعیت نظافت صفر.تو اتاق فقط جا برای یک چمدونه.انقد کوچیکه که راه رفتن برای ۲نفرنیست.یخچالهای برفک زده فقط در حد خنک نگه داشتن.حوله ها عوض نمیشه.من خودم یواشکی حوله های تمیز برمیداشتم.به حرف اژانسا گوش ندین که واقعا دروغ میگن راجب این هتل.عکسهایی هم که گذاشتن فقط برای اتاقهای بزرگشونه که به ایرانیها نمیدن.اشتباه محض رفتن به این مسافرخونه کثیف.حیف پول

جمال سعودی :

اتاق هتل بسیار کوچک وغیر قابل تحمل بود.با توجه به وضعیتی که بنده از این هتل مشاهده کردم ،به هیچیک از امتیازاتی که سایت ها به هتل ها داده نمی شود اطمینان کرد.لکیشن هتل سیتی سنتر خوب بود به نسبت و صبحانه ان هم بد نبود ولی اتاق ها خفه بود

م.ص :

بسیار بسیار افتضاح هتل که نیست مسافرخانه است . اتاق دو نفره اش به اندازه یک نفره مسافرخانه ایرانی هم نیست . لابی کوچک . تلویزیون خیل کوچک که چند تا کانال بیشتر نمی گیره . تلفن خراب که تا آخرین روز هم درست نشد . هیچگونه ویو و منظره ای از اتاق نداشت . تمامی عکسهایی که در سایتها گذاشته اند چیز دیگه ایست و خیلی فرق داره. دیوارهای اتاق هم دیوار نبود فکر کنم با تخته چوب درست شده بود . فوق العاده افتضاح و بد بود . حتی دنپایی هم در حمام و دستشویی نبود . کف حمام و دستشویی از سنگ دیوار ساخته شده و بسیار بسیار لیز بود

متین معصومی :

ما در تاریخ ۴مهر ۱۴۰۱ در این هتل اقامت داشتیم به طرز وحشتناکی این هتل کثیف و اتاقش دلگیر بود ما فرداش اونجا رو ترک کردیم و پولمونو ریختیم دور و از اونجا فرار کردیم

Rostampoor :

سیتی سنتر هتل نظافت خوب صبحانه عالی بود امااتاق ما تهویه مناسب نداشت اتاق خیلی کوچک بود بطوریکه من دچار تنگی نفس شدم اصلا هوا نداشتیم پنجره رو به حیاط خلوت تاریک باز میشد خیلی اتاق بدی بود خیلی بد

Kiana :

بدترین وافتضاح ترین هتلی که دیدم اتاقهای کوچک دلگیرو کثیف،صبحانه بی کیفیت وساده،از اتاق ما وسیله برداشتند وقتی به مسئول گفتیم قبول نکرد وبرخورد بسیاربدوتندی داشت امنیت صفر در کل هتل بد واعصاب خورد کنی بود

نازی :

اصلا اسم هتل رو نمیشه روش گذاشت به مسافرخونه ها بیشتر شباهت داره اتاقها کثیف وفوقالعاده کوچک،صبحانه تکراری وافتضاح ،امکانات صفر عکسهایی که ازش میذارن اصلا اون چیزی نیس که شما میبینید ازنظرمن صفر از هر لحاظ

Me :

بدترین هتل بنظرم درحد هتلهای دوستاره اس اتاقهای کوچیک وکثیف ،صبحانه افتضاح،اگه کسی بخواد پولشو بیرون بریزه این هتل رو رزرو کنه به معنای واقعی بد ووخشتناک

سارا تاک پرور :

سلام. من تیر ماه به این هتل رفتم خیلی شلوغ بود و اتاق هاش خیلی کوچک بود. صبحانه خیلی ساده ای داشت. بیشتر شبیه مسافرخونه بود.دریل روشن میکردن شلوغ بود.

براتی :

هتل افتضاحیه اصلا نرید هر کی اومده شاکی بوده اتاق وحشتناک کوچیکه که حتی چمدون جا نمیشه با این پول میشه هتل بهتر رفت من اشتباه کردم شما اشتباه نکنید تو این هتل اصلا بهتون رسیدگی نمیشه و درنهایت جوابشون همینی که هست است

Falamarzi :

سلام من چند روزي تو اين هتل بودم از طريق تور رفتم بسيار بسيار هتل دلگير اتاق هاي كوچيك صبحانه افتضاح وبه هيج عنوان عكس داخل سايت نيست بيشتر شبيه مسافر خانه هاي مولوي هستش اميدوارم مسير هيج ايراني اونجا نيوفته

نیکبخت :

این هتل اصلا مثل عکسها نیستش اونجا فقط یک مسافر خانه هستش بنظرم هیچ ستاره ای هم نداره من نمره صفر رو میدم من به اجبار چند شب موندم اما خاطره ای بسیار بسیار بد برایم به یادگار کذاشت

علی اصغر میعاد :

با سلام من و همسرم و دختر 7 ساله ام به همراه مادرم 7 روز این هتل رو رزور کردیم . من نظرات رو توی سایت های دیگه خونده بودم و اکثرا نظرات مثبت بود . اما متاسفانه هیچ کس از کوچکی اتاق های این هتل چیزی ننوشته بود . واقعا اتاق هاش کوچک و دلگیر بود . ما چون به صورت انلاین این هتل رو رزرو کرده بودیم واقعا هیچ راه برگشتی نداشتیم و کل مبلغمون سوخت می شد مجبور شدیم کل اون 7 روز رو توی همین هتل بمونیم و متاسفانه بخاظر شرایط کرونایی و قرنطینه بودن بعد از 9 شب در استانبول ما 8 دیگه هتل بودیم . واقعا هتلش کوچیک و دلگیر بود متاسفانه

اکبر احمدی :

ما از طریق آژانس هواپیمایی دیگه ای برای ۳ شب این هتل رو رزرو کرده بودیم ولی به خاطر شرایط بسیار بسیار بد هتل مجبور شدیم روز دوم هتل رو ترک کنیم و به هتل دیگه ای بریم در واقع پولمونو دور ریختیم و کلی متضرر شدیم

تجربه بد شما چیست؟

معرفی هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول

هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول (city center hotel istanbul ) یک هتل چهار ستاره در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال استانبول در کشور ترکیه است که از میدان تکسیم استانبول 400 مترو از مرکز خرید دمیرورن استقلال مال 400 متر فاصله دارد . قیمت رزرو تور هتل سیتی سنتر استانبول و رزرو و اتاق در هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت بیسان گشت قابل استعلام است.

نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل سیتی سنتر استانبول مرکز خرید دمیرورن استقلال مال است و این هتل با میدان تکسیم استانبول 400 متر فاصله دارد.

از نظر مسافران هتل سیتی سنتر استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به وای فای رایگان (8.79625 از 10) و کمترین امتیاز این هتل امکانات (6.25098 از 10) است. این هتل میانگین امتیاز کلی ضعیف (6.0945 از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (6.35775 از 10) است. از جمله امکانات هتل سیتی سنتر استانبول می‌توان به اینترنت، شاتل فرودگاه، اسپا، فامیلی روم، مرکز تناسب اندام، اتاق های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس اتاق، بار، اشاره کرد.

هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول در در شهر قدیمی استانبول واقع شده است.

از امکانات اصلی هتل سیتی سنتر استانبول میتوان به 90 اتاق غیر سیگاری، خدمات اتاق، اتاق ویژه سیگار، رستوران و بار، باشگاه سلامت، خدمات اتاق، میز تور و گردشگری، خدمات آبگرم، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ درمانی، خدمات مبادله ارز، ترنسفر فرودگاهی، تراس، میز پذیرش 24ساعته، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، سرویس خشکشویی، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، صبحانه بوفه رایگان، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

ایستگاه مترو در 10دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارد و مسافران تور استانبول را میتواند به میدان تکسیم برساند.

در تمام اتاق های این هتل 4 ستاره میتوان به تختخواب و مبل مدرن، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، کانال های تلویزیونی حق بیمه، تراس وجود دارد.

مسافران علاقمند به پیاده روی به راحتی میتوانند از هتل سیتی-سنتر استانبول تا خیابان استقلال 4دقیقه، میدان تکسیم5، موزه پرا13، برج گالاتا21، کاخ دولماباچه26، پل گالاتا28، میدان Eminonu 39دقیقه و بازار ادویه 40دقیقه پیاده روی نمایند.

در رستوران Marmara واقع در هتل یک تراس بزرگ وجود دارد که میتوان در آن از نمایش خیره کننده دریای مرمره با سرو غذاهای سنتی ترکی  و بوفه صبحانه لذت برد.

 
توضیحات
نمایش بیشتر

خدمات بیسان گشت برای رزرو هتل سیتی سنتر استانبول

  • ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • گشت شهری خرید رایگان به همراه یک وعده ناهار
  • لیدر فارسی زبان
  • امکان خرید گشت های آپشنال

رزرو هتل سیتی سنتر استانبول:

رزرو تلفنی رزرو آنلاینرزرو از طریق واتس اپ

رزرو تلفنی هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول (رزرو مستقیم از کارگزار مقیم)

توجه : این نوع رزرو هتل با سیستم رزرواسیون آنلاین وبسایت بیسان گشت متفاوت بوده و رزرو هتل سیتی سنتر استانبول توسط بخش رزرواسیون آژانس بصورت سنتی و ارتباط مستقیم با هتل ، نمایندگان و کارگزاران مقیم در مقصد انجام می گردد.

قیمت هتل سیتی سنتر استانبول

به دلیل اینکه رزرواسیون سنتی و آنلاین یک هتل کاملا سازوکار متفاوتی دارد امکان اختلاف نرخ برای هتل هایی که هم در لیست رزرواسیون آنلاین و هم در لیست ررزواسیون تلفنی قرار دارند وجود دارد که معمولا رزرواسیون های تلفنی قیمت مناسب تر و دارای خدمات ترانسفر رایگان و یا هزینه ی خیلی کم می باشند.

همچنین امکان ارتباط مستقیم با هتل و تامین کننده اتاق جهت مدیریت و جابجایی رزرو در رزروهای دستی به مراتب بیشتر از رزرو آنلاین است.

تماس تلفنی ۰۲۱-۹۱۰۰۴۴۴۶
تماس اضطراری خارج از زمان اداری : ۰۹۱۲۱۵۴۲۳۱۴

موقعیت مکانی هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول کجاست؟ هتل سیتی سنتر استانبول در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال شهر استانبول واقع شده است. در ادامه برای درک بهتر موقعیت هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول لیستی از اماکن مهم شامل مراکز خرید ، اماکن گردشگری و رستوران های اطراف هتل سیتی سنتر استانبول تهیه شده است.

فاصله هتل سیتی سنتر استانبول تا اماکن مهم پر رفت و آمد

۴۲٫۱ کیلومتر ۴۹ دقیقه ۱۴۵ لیر
48.52 Km ۰ دقیقه ۱۵۰ لیر
0.4 km ۵ دقیقه پیاده روی
1.4 km ۱۷ دقیقه پیاده روی
بیشتر

نزدیک ترین اماکن دیدنی به هتل سیتی سنتر استانبول

۰.۶ km پیاده روی
۰.۷ km پیاده روی
موزه پرا استانبول مشاهده مسیر
۱.۰ km پیاده روی
۱.۳ km پیاده روی
بیشتر

نزدیک ترین مراکز خرید به هتل سیتی سنتر استانبول

۰.۴ km ۵ دقیقه پیاده روی
۰.۹ km ۱۴ دقیقه پیاده روی
گرند بازار استانبول مشاهده مسیر
۱.۴ km ۱۸ دقیقه پیاده روی
۳.۰ km ۱۲ دقیقه ۱۴ لیر
بیشتر

نزدیک ترین ایستگاه های مترو به هتل سیتی سنتر استانبول

ایستگاه تکسیم (خط سبز M2)مشاهده مسیر
ایستگاه شیشانه (خط سبز M2)مشاهده مسیر
ایستگاه هالیک (خط سبز M2)مشاهده مسیر

کافه ها و رستوران های اطراف هتل سیتی سنتر استانبول

Bedrud Meyhane 5 | 1
Katip Mustafa Çelebi Mahallesi, Siraselviler Caddesi, Billurcu Çıkmazı No: 1 Beyoğlu, City Center Hotel, Istanbul Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Turkish
تصویر و اطلاعات بیشتر
Novas Hagiasophia 5 | 1037
Billurcu Sokak Otopark No:1 Beyoğlu Katip Çelebi Mah., Istanbul 34433 Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Mediterranean
  • Turkish
  • Beer restaurants
محدوده قیمت : $$ - $$$
تصویر و اطلاعات بیشتر
Tutto Cafe Bistro 4.5 | 12
Katip Mustafa Celebi Mh. Billurcu Sok. No. 18/A, Istanbul Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Turkish
تصویر و اطلاعات بیشتر
Diamond -1 | 0
Siraselviler Cad. Billurcu Sok. City Center Hotel, Istanbul Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Asian
اطلاعات بیشتر
Backstreet Bistro & Pub 5 | 7
Küçük Ayasofya Mahallesi, Küçük Ayasofya Medresesi Çk. Caddesi D: No: 20, Istanbul 34433 Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
محدوده قیمت : $$ - $$$
تصویر و اطلاعات بیشتر
Meyhane Istanbul 4.5 | 10
Billurcu Cıkmazı City Center Hotel Terrace No:1 Katip Mustafa Celebi Mh., Istanbul 34433 Türkiye
نوع خدمات :
  • Restaurants
تنوع غذا :
  • Turkish
محدوده قیمت : $
تصویر و اطلاعات بیشتر
رستوران های بیشتر

سایر هتل های نزدیک به هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول

  • همه
  • پنج ستاره
  • چها ستاره
  • سه ستاره
  • هتل آپارتمان

موقعیت هتل سیتی سنتر استانبول روی نقشه

لوگوی نقشه بیسان گشت مشاهده نقشه

مسیریابی هتل سیتی سنتر استانبول

به کمک گوگل مپ به کمک ویز به کمک بلد
40 نفر به این امتیاز داده اند

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول


خدمات عمومی
  • سرویس شاتل
  • اتاق تلوزیون
  • اتاق سیگار

امکانات اتاق
  • شاتل فرودگاه

حمام
  • مستخدم
  • سرو صبحانه در اتاق

رسانه و فناوری
  • کرایه ماشین
  • سرویس اتو
  • نگهداری از کودکان

غذا و نوشیدنی
  • وعده غذایی خاص (در صورت درخواست)
  • سرو صبحانه در اتاق
  • بار
  • رستوران

اینترنت
  • اینترنت

آشپزخانه
  • بوفه

امکانات بیرونی
  • تراس
  • باغ

چشم انداز
  • استخر سرپوشیده / کل سال
  • اتاق سیگار

مناطق زندگی
  • اسکی بازی

اتاق خواب

استخر و اسپا
  • حمام ترکی و بخار
  • حمام بخار ترکی
  • ماساژ

خدمات پیشخوان
  • صرافی
  • ورود/خروج سریع
  • پذیرش 24 ساعته

خدمات نظافت
  • نظافت روزانه
  • پرس کت و شلوار

خدمات تجاری
  • فکس/فتوکپی
  • اتاق جلسه / میهمانی
  • اتاق جلسه

امنیت ایمنی
  • گاو صندوق

ویژگی های ایمنی
  • ماسک صورت برای مهمانان موجود است
  • دماسنج برای مهمانان ارائه شده توسط ملک
  • دسترسی به متخصصان مراقبت های بهداشتی
  • جعبه کمک های اولیه موجود است

فاصله گذاری فیزیکی
  • قوانین فاصله گذاری فیزیکی رعایت شد
  • امکان پرداخت بدون نقد وجود دارد
  • ورود/خروج بدون تماس

نظافت و ضدعفونی
  • املاک توسط شرکت های نظافتی حرفه ای تمیز شده است
  • محل اقامت مهمان پس از تمیز کردن مهر و موم شده است
  • محل اقامت مهمان در بین اقامت ها ضدعفونی می شود
  • ملحفه ها، حوله ها و لباس های شسته شده مطابق با دستورالعمل های مقامات محلی شسته می شوند

ایمنی غذا و نوشیدنی
  • غذا با پوشش ایمن تحویل داده شد
  • ظروف مخصوص صبحانه
  • همه بشقاب ها، کارد و چنگال، لیوان ها و سایر ظروف غذاخوری ضدعفونی شدند
  • می توان غذا را به محل اقامت مهمان تحویل داد

زبان ها
  • انگلیسی
  • فارسی
  • روسی
  • ترکی

نظرات مسافران در مورد هتل سیتی سنتر استانبول


سارا بیات
0 تشکر
" من 4 شب در هتل سیتی سنتر تکسیم اقامت داشتم . کامنت ها را که میخواندم در نظرات منفی خیلی زیاد اغراق شده است . بله اتاق ها به نسبت کوچک بود اما در مجمع هتل خیلی خوبی هم بود . اتاق ها بسیار بسیار تمیز بود . صبحانه به نسبت خوب بود . از موارد مهم دیگر این هتل لکیشن خیلی خوبی بود که داشت . در مجموع من و خواهر اتاق دو تخته گرفته بودیم که بسیار راضی بودیم . "
مفید بود ؟ تشکر
حسین شریعتی مداری
0 تشکر
" با سلام و خسته نباشید خدمت خوانندگان سایت بیسان گشت . با تشکر از تیم بیسان گشت . بنده 5 شب در این هتل اقامت داشتم به همراه خانواده . هتل بسیار تمیز و لکیشن بسیار خوبی داشت . واقعا اقامت خوبی بود . باید بگم که صبحانشم واقعا خوب بود و چقدر فضای رست.ران هتل سیتی سنتر عالی بود . طبقه بالا و ویو عالییییییی. من اگر باز هم بخوام برم قطعا باز هم همین هتل رو رزرو میکنم که خیلی دنج بود . البته کم و کاستی ای هم داشت و عمدشم اتاق های کمی کوچک اون بود ولی در کل برای من که یک نفر بودم اوکی بود . از همینجا از بیسان گشت و خود هتل سیتی سنتر بسیار تشکر میکنم "
مفید بود ؟ تشکر
صالح
0 تشکر
" واقعا هتل افتضاحيه.اصلا گول عكسهاي سايت رو نخوريد.اتاق به شدت كوچك كه چمدان بذاريد جاي رفت و آمد نيست.نور خيلي خيلي كم.تلفن و تلويزيون خراب.نظافت سرويس وحشتناك.چند روز كثيف بود هر چي مي گفتيم نميومدن تميز كنن.سرويس دهي وحشتناك.چاي ساز خراب بود با داد و بيداد بعد از سه روز درست كردن.توي اتاق دمپايي نبود.پيش دستي و چاقو نبود داخل اتاقها.درخواست هم مي كرديم ميگفتن رستوران تعطيله لطفا قشنگ تحقيق كنيد به اين هتل اصلا اعتماد نكنيد "
مفید بود ؟ تشکر
ali aminivash
0 تشکر
" در کل در حد دو ستاره هست.مزیت هاش نزدیکی به استقلال و تقسیم.معایب اتاق خیلی کوچک . مسیر سربالایی تند.سر و صدای فراوان. "
مفید بود ؟ تشکر
م.ا
0 تشکر
" از اشغالترین و مزخرفترین هتلهاست.به ایرانیها طبقات اول که خیلی خیلی کوچیکه میدن و طبقات بالاتر رو به عربهامیدن که هم بزرگه و هم شیکتره.مسافرخونه ۲ ستاره هست.صبحانه افتضاح که اگه دیربرسین اصلا شارژ نمیشه و چیزی برای خوردن وجود نداره.وضعیت نظافت صفر.تو اتاق فقط جا برای یک چمدونه.انقد کوچیکه که راه رفتن برای ۲نفرنیست.یخچالهای برفک زده فقط در حد خنک نگه داشتن.حوله ها عوض نمیشه.من خودم یواشکی حوله های تمیز برمیداشتم.به حرف اژانسا گوش ندین که واقعا دروغ میگن راجب این هتل.عکسهایی هم که گذاشتن فقط برای اتاقهای بزرگشونه که به ایرانیها نمیدن.اشتباه محض رفتن به این مسافرخونه کثیف.حیف پول "
مفید بود ؟ تشکر
مهسا شجری
0 تشکر
" موقعیت مکانی هتل سیتی سنتر نزدیک به میدان تقسیم و خیابان استقلال است که برای خرید عالی است.
کارکنان هتل فوق العاده خوب هستند. یخچال مشکلداشت اما بلافاصله تا تماس گرفتیم فقط در 5 دقیقه آن را تعویض کردند
اتاق جادار و همیشه تمیز بود.
صبحانه واقعا خوب، تازه و خوشمزه بود، رستوران منظره عالی دارد.
الهه خانم در رستوران هتل فوق العاده خوبو دلسوز بود، ، او یک حرفه ای توی بیزینس هتلداری بود. الهه از شما متشکرم که اقامت ما در هتل سیتی سنتر رو به تجربه ای فوق العاده تبدیل کردید.
ویو رستوران هتل بسیار خوب و رو به دریا بود . در کل هم از نظر دسترسی و هم خود هتل و خدمات به نسبت قیمتش به نظرم اوکی بود و ما راضی بودیم "
مفید بود ؟ تشکر
سیامک قربانی
0 تشکر
" هتل دو امتیاز مثبت دارد:1- نزدیکی به تکسیم و 2- چشم انداز زیبای رستوران .در مجموع هتل در حد 4 ستاره ای که دارد نیست. منوی عادی صبحانه و کوچک بودن اتاق ها از جمله نقاط ضعف هتل است. و در نهایت اینکه در زمان بازگشت و ترک هتل باید به عدم امکان ورود اتوبوس و مینی بوس به جلوی درب هتل و پیاده روی تا میدان تکسیم همراه با چمدان سنگین را در نظر قرار داد. "
مفید بود ؟ تشکر
جمال سعودی
3 تشکر
" اتاق هتل بسیار کوچک وغیر قابل تحمل بود.با توجه به وضعیتی که بنده از این هتل مشاهده کردم ،به هیچیک از امتیازاتی که سایت ها به هتل ها داده نمی شود اطمینان کرد.لکیشن هتل سیتی سنتر خوب بود به نسبت و صبحانه ان هم بد نبود ولی اتاق ها خفه بود "
مفید بود ؟ تشکر
ely
0 تشکر
" سلام من به تازگی در این هتل ۶ شب اقامت داشتم اتاق ۴ نفره بزرگ و خوب بود برخورد پرسنل خود تنها ایراد هتل وجود تعدادی کلاب و کلوب شبانه نزدیک هتل که صداش واقعا باعث ازار میشد ولی اگر میخواید هتلی نزدیک تکسیم رزرو کنید به نظرم سیتی سنتر میتونه گزینه خوبی باشه و اوکی هستش. "
مفید بود ؟ تشکر
م.ص
0 تشکر
" بسیار بسیار افتضاح
هتل که نیست مسافرخانه است . اتاق دو نفره اش به اندازه یک نفره مسافرخانه ایرانی هم نیست . لابی کوچک . تلویزیون خیل کوچک که چند تا کانال بیشتر نمی گیره . تلفن خراب که تا آخرین روز هم درست نشد . هیچگونه ویو و منظره ای از اتاق نداشت . تمامی عکسهایی که در سایتها گذاشته اند چیز دیگه ایست و خیلی فرق داره. دیوارهای اتاق هم دیوار نبود فکر کنم با تخته چوب درست شده بود . فوق العاده افتضاح و بد بود . حتی دنپایی هم در حمام و دستشویی نبود . کف حمام و دستشویی از سنگ دیوار ساخته شده و بسیار بسیار لیز بود "
مفید بود ؟ تشکر
متین معصومی
0 تشکر
" ما در تاریخ ۴مهر ۱۴۰۱ در این هتل اقامت داشتیم به طرز وحشتناکی این هتل کثیف و اتاقش دلگیر بود ما فرداش اونجا رو ترک کردیم و پولمونو ریختیم دور و از اونجا فرار کردیم "
مفید بود ؟ تشکر
مینااحمدی
1 تشکر
" من به همراهمسرودو فرزندم درتاریخ ۶مرداد۱۴۰۱ به این هتل رفتیم سوئیت بود دارای ۴تخت،همه چی خوب بود،دسترسی به نتکسیم،استقلال،مترو،اتوبوس های پارک آبی،مراکز خریدو...
رفتار پرسنل خیلی خوب بود.قبول دارم که عکساش با آنچه که میبینیم بصورت حضوری فرق داره.سروصدای بیرون هتل خیلی زیاده ولی انقدر ماخسته بودیم که براحتی میخوابیدیم. بهترین گزینش برای انتخخاب هتل سیتی سنتر موقعیت خوب این هتل هستش "
مفید بود ؟ تشکر
جعفرمحروقی
0 تشکر
" منطقه خوب.صبحانه خوب.کارکنان خوب.نظافت هرروزه.اتاقهای ۲نفره کوچک.جوابگویی عالی.امنیت عالی "
مفید بود ؟ تشکر
مریم
0 تشکر
" من 4شب در خرداد 1401 دراین هتل اقامت داشتم
دسترسی ازاین هتل به تکسیم و استقلال عالیه ، پیاده 3 الی 4 دقیقه
تاق تمیز بودو هر روز هم مرتب و تمیز میشدصابون و شامپو چای و نسکافه و قهوه وآب هرروز شارژ میشد
ولی وسایلش قدیمی بود اتاق ما دونفره و خیلی کوچیک بود و یه میز و صندلی برای نشستن نداشت یه پنجره کوچیک که به فاصله سه متری تو دهن ساختمانهای مجاور بود.
رفتار پرسنل پذیرش درحد هتل 4 ستاره نبود ولی صبحانه خوب بود و رفتار پرسنل سلف خیلی خوب بود
به نظر من 3ستاره هست "
مفید بود ؟ تشکر
Rostampoor
0 تشکر
" سیتی سنتر هتل نظافت خوب صبحانه عالی بود امااتاق ما تهویه مناسب نداشت اتاق خیلی کوچک بود بطوریکه من دچار تنگی نفس شدم اصلا هوا نداشتیم پنجره رو به حیاط خلوت تاریک باز میشد خیلی اتاق بدی بود خیلی بد "
مفید بود ؟ تشکر
Kiana
0 تشکر
" بدترین وافتضاح ترین هتلی که دیدم اتاقهای کوچک دلگیرو کثیف،صبحانه بی کیفیت وساده،از اتاق ما وسیله برداشتند وقتی به مسئول گفتیم قبول نکرد وبرخورد بسیاربدوتندی داشت امنیت صفر در کل هتل بد واعصاب خورد کنی بود "
مفید بود ؟ تشکر
داراب
0 تشکر
" سلام من در تاریخ 16تا 20 فروردین 1401در این هتل اقامت داشتم خیلی عالی بود اتاق ما طبقه پنجم بود از پنجره دلباز اتاق برج گالاتا و معلوم بود و چند از مساجد معروف استانبول مشخص بود و بسیار تمیز و مرتب هر روز نظافت انجام میشد و آب معدنی یکنفره و نسکافه هر روز شارژ میشد
صبحانه طبقه 8 بود با نمای دریا و مرغ دریایی ها که پشت پنجره مینشتن عالی بود
صبحانه سلف نبود ولی قابل قبول بود هرچی که لازم بود بلافاصله شارژ مجدد انجام میشد
پرسنل اکثرا فارسی بلد بود و خیلی کمک میکردند و خیلی خوش برخورد
موقعیت هتل بی‌نظیر بود
من باز هم این هتل رو برای سفرهای بعدی انتخاب خواهم کرد
"
مفید بود ؟ تشکر
رضا
0 تشکر
" سلام
ما سه شب در این هتل بودیم ، لازم به ذکر است که اتاقهای دونفره کوچیک داره که اصن بدرد نمیخوره چون جای تکون خوردن نداره ، ولی اتاقهای 4نفر به بالا و سویتهااا عالیه فقط وییووو را در نظر بگیرید ، ولی باید با شرکت مربوطه بگویید که من اتاق دونفره بزرگ و ویوو دار میخوام، اگر نگویید ، اتاق ویو با پله فرار می‌دهند، من اول اتاقمان مثل زندان‌بود ولی بعد با آژانس هماهنگ کردم واتاق عوض شد
صبحانه جدیدا سلف سرویس نیست و خودشان می آورند ولی بعد هر چه خواستید می آورند
تنوع مدل صبحانه کم است
به نظرم‌درکل هتل خوبیه همه اکثراً ایرانی و پرسنل هم‌ایرانی ، همه پرسنل پذیرش فارسی بلد هستند
اتاقاه کامل تمیز و بدون‌ نم و بو ، لاویش بدک نیست ولی مثل عکسها نیست ، کلا عکسها با خودش فرق داره
من از 10به این هتل 7میدهم
ولی درکل نسبت به هتل های هم تراز خودش عالیه
رستورانش خوبه و وی یوووو خوبی داره و پرسنل هم خوش اخلاق هستند
من‌خودم شخصا دیگه بیام حتما میام همین هتل چون دسترسی خوبی داره به بازار


"
مفید بود ؟ تشکر
محمد توکلی
0 تشکر
" سلام در کل هتله خوبیه منطقه دسترسی به مراکز دیدنی خیلی عالیه، صبحانش فوق عالیه و نظافت اتاق ها هم خیلی به موقع انجانم میشه. فقط یه مزیت بدی که داره اینه که اتاق هاش کوچیکه و اگه خانواده بیش از 4 نفر بودید اتاق های این هتل به نظرم کفایت نمیکنه. بخوام 10 نمره بهش بدم 8 بهش میدم. "
مفید بود ؟ تشکر
بیات
0 تشکر
" جای هتل خوبه .
تمیزه خیلی خوبی بود . البته شاید اتاق های ویو دریاش دیزاین بهتری داشته باشند .
همه جیز عالی بود ممنونم
صبحونش خیلی معمولیه
اتاقاش کوچیکه
با پرسونلش برخوردی نداشتم و نظری ندارم
در کل به نظرم به نسبت خدماتی که میده گرونه "
مفید بود ؟ تشکر
نازی
0 تشکر
" اصلا اسم هتل رو نمیشه روش گذاشت به مسافرخونه ها بیشتر شباهت داره اتاقها کثیف وفوقالعاده کوچک،صبحانه تکراری وافتضاح ،امکانات صفر عکسهایی که ازش میذارن اصلا اون چیزی نیس که شما میبینید ازنظرمن صفر از هر لحاظ "
مفید بود ؟ تشکر
Me
0 تشکر
" بدترین هتل بنظرم درحد هتلهای دوستاره اس اتاقهای کوچیک وکثیف ،صبحانه افتضاح،اگه کسی بخواد پولشو بیرون بریزه این هتل رو رزرو کنه به معنای واقعی بد ووخشتناک "
مفید بود ؟ تشکر
سارا تاک پرور
0 تشکر
" سلام. من تیر ماه به این هتل رفتم خیلی شلوغ بود و اتاق هاش خیلی کوچک بود. صبحانه خیلی ساده ای داشت. بیشتر شبیه مسافرخونه بود.دریل روشن میکردن شلوغ بود. "
مفید بود ؟ تشکر
براتی
0 تشکر
" هتل افتضاحیه اصلا نرید هر کی اومده شاکی بوده اتاق وحشتناک کوچیکه که حتی چمدون جا نمیشه با این پول میشه هتل بهتر رفت من اشتباه کردم شما اشتباه نکنید تو این هتل اصلا بهتون رسیدگی نمیشه و درنهایت جوابشون همینی که هست است "
مفید بود ؟ تشکر
Falamarzi
0 تشکر
" سلام
من چند روزي تو اين هتل بودم از طريق تور رفتم بسيار بسيار هتل دلگير اتاق هاي كوچيك
صبحانه افتضاح وبه هيج عنوان عكس داخل سايت نيست بيشتر شبيه مسافر خانه هاي مولوي هستش اميدوارم مسير هيج ايراني اونجا نيوفته "
مفید بود ؟ تشکر
نیکبخت
0 تشکر
" این هتل اصلا مثل عکسها نیستش اونجا فقط یک مسافر خانه هستش بنظرم هیچ ستاره ای هم نداره من نمره صفر رو میدم من به اجبار چند شب موندم اما خاطره ای بسیار بسیار بد برایم به یادگار کذاشت "
مفید بود ؟ تشکر
بهار
0 تشکر
" سلام
رفتار پرسنل عالی
تمیزی از ۱۰ ۸
"
مفید بود ؟ تشکر
اریا
0 تشکر
" من هر چند ماه یک بار باید برم استانبول و بخاطر موقعیت این هتل همیشه همینو انتخاب می کنم . برای من که دو سه ساله هر دو سه ماه باید برم استانبول و کاملا با پرسونل هتل سیتی سنتر استانبول آشنا هستم کاملا مورد تایید هست . به نظر من کسی که سمت تکسیم هتل میگیره بیشتر قصدش دسترسی هست که واقعا دستری خوبی میده این هتل "
مفید بود ؟ تشکر
علی اصغر میعاد
0 تشکر
" با سلام
من و همسرم و دختر 7 ساله ام به همراه مادرم 7 روز این هتل رو رزور کردیم . من نظرات رو توی سایت های دیگه خونده بودم و اکثرا نظرات مثبت بود . اما متاسفانه هیچ کس از کوچکی اتاق های این هتل چیزی ننوشته بود . واقعا اتاق هاش کوچک و دلگیر بود . ما چون به صورت انلاین این هتل رو رزرو کرده بودیم واقعا هیچ راه برگشتی نداشتیم و کل مبلغمون سوخت می شد مجبور شدیم کل اون 7 روز رو توی همین هتل بمونیم و متاسفانه بخاظر شرایط کرونایی و قرنطینه بودن بعد از 9 شب در استانبول ما 8 دیگه هتل بودیم . واقعا هتلش کوچیک و دلگیر بود متاسفانه "
مفید بود ؟ تشکر
اکبر احمدی
0 تشکر
" ما از طریق آژانس هواپیمایی دیگه ای برای ۳ شب این هتل رو رزرو کرده بودیم ولی به خاطر شرایط بسیار بسیار بد هتل مجبور شدیم روز دوم هتل رو ترک کنیم و به هتل دیگه ای بریم در واقع پولمونو دور ریختیم و کلی متضرر شدیم "
مفید بود ؟ تشکر

ارسال دیدگاه و تجربه اقامت در هتل سیتی سنتر استانبول

*وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت کنید یا و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید

شما
همین حالا
امتیاز بدهید
""

پرسش و پاسخ مسافران از هتل سیتی سنتر استانبول

توجه : قسمت پرسش و پاسخ مربوط به مسافران خارجی و پاسخ مستقیم هتل سیتی سنتر استانبول است و توسط ماشین ترجمه شده و ممکن است ترجمه دقیق نباشد.

مشاهده پرسش و پاسخ ها
برای رزرو تور و یا اتاق در هتل سیتی سنتر استانبول با آژانس بیسان گشت به شماره 91004446-021 تماس بگیرید. (۹ صبح تا ۶ عصر )
تماس اضطراری خارج از زمان اداری : 09121542314
مرکز تماس
ورود با رمز ثابت
نام کاربری / شماره همراه / ایمیل
رمز عبور
ورود
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

پیگیری رزرو تور

پرسش و پاسخ مد نظر خود را از بین بیش از 1.5 میلیون سوال پاسخ داده شده جستجو کنید

جستجو

امتیاز به هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول

بر روی ستاره ها کلیک کنید.

ارسال تصویر برای هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول

لطفا تصاویری فقط در مورد "هتل چهار ستاره سیتی سنتر استانبول" ارسال نمایید
  • منتظر بمانید